صنایع فولاد، صنایع گالوانیزه، صنایع تیتانیوم، صنایع حلب‌سازی، صنایع آلیاژی، صنایع‌ریخته‌گری، صنایع مفتولی، صنایع‌قوطی‌سازی، صنایع جوش، صنایع اتصالات، صنایع آلومینیوم، صنایع ذوب، صنایع مس، صنایع کابل، صنایع چدن، صنایع پروفیل، صنایع استیل، صنایع آهن، طراحی سایت صنایع فلزی

طراحی سایت صنایع فلزی غیر آهنی

طراحی سایت صنایع فلزی غیر آهنی

هدف از طراحی سایت صنایع فلزی

طراحی سایت صنایع فلری یکی از الزامات مهم  بری راه اندازی و شروع تولید و عرضه محصولات فلزی می باشد. با گسترش استفاده عمومی از اینترنتی و توسعه محصولات فلزی که طیف وسیعی از مشتریان و محصولات را شامل می شود. بازاریابی این نوع از محصولات دیگر مانند گذشته نیست و برای برندینگ و توسعه هر کسب و کار لازم است تا به حیطه بازاریابی اینترنتی و طراحی سایت اینترنتی روی بیاورید.

صنایع فولاد، صنایع گالوانیزه، صنایع تیتانیوم، صنایع حلب‌سازی، صنایع آلیاژی، صنایع‌ریخته‌گری، صنایع مفتولی، صنایع‌قوطی‌سازی، صنایع جوش، صنایع اتصالات، صنایع آلومینیوم، صنایع ذوب، صنایع مس، صنایع کابل، صنایع چدن، صنایع پروفیل، صنایع استیل، صنایع آهن، طراحی سایت صنایع فلزی، هدف گذاری در طراحی سایت

طراحی سایت صنایع فلزی در بر گیرنده طیف وسیعی از کسب و کار های می باشد که اینترنت و فضای مجازی کمک شایانی به توسعه و رشد این کسب و کار های می نماید از جمله کسب و کار هایی که طراحی سایت می تواند موجب افزایش فروش و توسعه برند سازی آنها شود ، شامل:

  • آلومینیوم و فراورده های آلومینیومی و پروفیل آلومینیوم
  • ورقهای آلومینیوم
  • درب و پنجره های آلومینیومی و متعلقات
  • نمای آلومینیوم
  • شمشهای آلومینیومی
  • ظروف و قطعات آلومینیومی
  • نرده و حفاظهای آلومینیومی
  • انواع آلیاژهای
  • فراورده های مسی
  • فراورده های روی
  • فراورده های سرب
  • فرواردهای برنجی
  • فراورده های غیر آهنی

پس از ترسیم اهداف و چشم‌اندازهای آینده در طراحی سایت صنایع فلزی، باید با توجه به ابعاد مختلف کسب و کار و برای توسعه آن هدف گذاری و برنامه‌ریزی مناسب را انجام داد، برای سال‌های آینده کسب و کارتان، زمانی که کسب و کار شما رونق خوبی به خود گرفته است.

وب‌سایت دی‌جی کالا می‌تواند مثال خوبی در این زمینه باشد، فروشگاهی که انقلابی عظیم، در کسب و کار اینترنتی ایران ایجاد کرد. وب‌سایت دی‌جی کالا در ادامه روند کاملاً موفق خود، وب‌سایت دی‌جی استایل را راه‌اندازی کرد که در حوزه فروش پوشاک به صورت اینترنتی، فعالیت می‌کند و در این زمینه به موفقیت‌های خوبی هم رسیده است.

تحلیل بازار در طراحی سایت صنایع فلزی

با استفاده از ابزارهای مدرن و پیشرفته سئو و آنالیزهای گوگل و تحقیقات بازار می توان تحلیل درستی از شرایط و محصولات مورد درخواست مشتریان داشت  و با توجه به بازده های زمانی متنوع مانند روز ، ماه ، فصل ، سال و ده سال اخیر رشد کسب کار اینترنتی در و طراحی وب سایت صنایع فلزی غیر آهنی را بررسی می کنیم.

صنایع فولاد، صنایع گالوانیزه، صنایع تیتانیوم، صنایع حلب‌سازی، صنایع آلیاژی، صنایع‌ریخته‌گری، صنایع مفتولی، صنایع‌قوطی‌سازی، صنایع جوش، صنایع اتصالات، صنایع آلومینیوم، صنایع ذوب، صنایع مس، صنایع کابل، صنایع چدن، صنایع پروفیل، صنایع استیل، صنایع آهن، طراحی سایت صنایع فلزی، نحلیل بازار در طراحی سایت

در این روش میزان تقاضا و جامعه هدف با توجه به مناطق مختلف ایران، طبقه، جنسیت و سن را با و با تحلیل جزء به جزء موارد و میزان بازدهی آن ،به یک شمای کلی از بازار دست یافته و میزان سود دهی و بازدهی کسب و کار مورد نظر در زمینه های مختلف را بررسی میگردد.
برای ایجاد یک برنامه موثر طراحی سایت صنایع فلزی، باید بتوانید به این سؤالات پاسخ دهید. تا تجزیه تحلیل بازار کسب و کار اینترنتی داشته باشید:

مشتریان چه کسانی هستند؟ کجا هستند؟ چه نیازی دارند؟ تصمیمات خرید خود را چگونه می گیرند؟ از کجا خرید می کنند؟ چگونه از طریق پیام های بازاریابی و فروش خود را به آنها می رسانید؟
بدون توجه به اینکه چه کسی ممکن است مشتری بالقوه شما باشد، دانستن پاسخ به این سوالات مهم است. این نیز درست است که یک سازمان غیر انتفاعی در بازار به دنبال تامین مالی، کمک های مالی و مشارکت داوطلبانه است.
تحقیقات خاص مربوط به این نوع تجزیه تحلیل بازار کسب و کار اینترنتی با آمار شروع می شود. که تعداد کل خانواده ها، کلاس های درس، کسب و کار ها و کارگران در بازار را در اختیار می گذارد. اینها موارد اصلی جمعیت شناسی شماست. آنچه که نیاز دارید بستگی به این دارد که ایا میخواهید کسب و کارها، خانوارها یا افراد به عنوان گروه هدف اصلی شما باشند یا خیر.

در صورت امکان، باید بتوانید خانوارها را بر اساس میزان درآمد، کسب و کارها را بر اساس اندازه و کارگران را بر اساس نوع شغل، تحصیلات و عوامل دیگر تقسیم بندی کنید. آمار اشتغال می تواند اطلاعات اضافی مربوط به انواع کارگران و آموزش و پیشینه آنها را ارائه دهد. می توانید مشتریان هدف خود را بر اساس مشخصه های روانشناختی گروه بندی کنید. حالا به تقسیم بندی بازار استراتژیک رسیده اید که یکی از عناصر اصلی استراتژی بازاریابی است.

در این راستا ما با تحلیل دقیق بازار و روند رو به رشد تجارت الکترونیک در زمینه معرفی محصولات، خدمات و نمونه کارها بهترین و کارامدترین روشها را برای طراحی سایت صنایع فلزی با توجه به استراتژی کوتاه مدت ، میان مدت و بلند مدت کمپانی ارائه می دهیم.

صنایع فولاد، صنایع گالوانیزه، صنایع تیتانیوم، صنایع حلب‌سازی، صنایع آلیاژی، صنایع‌ریخته‌گری، صنایع مفتولی، صنایع‌قوطی‌سازی، صنایع جوش، صنایع اتصالات، صنایع آلومینیوم، صنایع ذوب، صنایع مس، صنایع کابل، صنایع چدن، صنایع پروفیل، صنایع استیل، صنایع آهن، طراحی سایت صنایع فلزی، مدیریت ارتباط با مشتری در طراحی سایت

مدیریت ارتباط با مشتری در طراحی سایت صنایع فلزی

برای مدیریت مشتری و وفادارسازی مشتریان با توجه به حجم عظیم سایتهای اینترنتی و قیمتهای متنوع بهترین روش ارائه خدمات نوین ، کاربردی و ساده می باشد.اما قبل از هر چیز باید به این نتیجه برسید که کسب و کاری که قصد راه اندازی آن را دارید بر مبنای محصول محل بودن استوار است با مشتری محور، در این راستا طراحی وب سایت های انجام شده توسط فانوس وب بهترین و ساده ترین روش ها را برای معرفی محصولات، خدمات و استراتژی بازاریابی اینترنتی ارائه می دهد که به شرح آن می پردازیم.

  • تعیین ویژگی های محصول: معرفی ویژگی های کلیدی و تخصصی محصول با امکان فیلترینگ محصولات و خدمات برای مشتریان جهت رسیدن به محصول مورد نظر
  • عضو گیری و ثبت نام: همزمان با ورود کابران به بخش فروش اطلاعات تکمیلی از کاربر دریافت می گردد و در بانک اطلاعاتی وب سایت ذخیره می گردد و در صورت نیاز با توجه با استراتژی کوتاه مدت ، بلند مدت و میان مدت وب سایت برای کابران ارسال می گردد.
  • پنل کاربری ویژه : امکان ایجاد پنل های کاربری متفاوت برای انواع مشتریان، همکاران و پرسنل
  • همکاری در فروش: سیستم همکاری در فروش و پنل ویژه بازاریابان در طراحی سایت صنایع فلزی
  • خدمات پس از فروش: بخش خدمات پس از فروش و فرم ساز پیشرفته در طراحی سایت صنایع فلزی
  • بخش استخدام و همکاری: در این بخش به راحتی می توانید هر فرمی را که تمایل دارید ایجاد کنید، از جمله محبوب ترین فرماهای در طراحی سایت صنایع فلزی می توان به فرمهای استخدام، نظر سنجی، خدمات پس از فروش و … اشاره نمود.
  • بخش خدمات پس از فروش: یکی از کار بردی ترین امکاناتی که می توان در طراحی سایت صنایع فلزی به کار برد و حجم عظیمی از تلفنها و نیازهای مشتریان را پاسخگو بود، داشتن بخشی تحت عنوان خدمات پس فروش در طراحی وب سایت صنایع فلزی می باشد.
  • طراحی سایت چند زبانه: داشتن زبانهای متعدد یکی از نیازی های مهم در طراحی وب سایت و معرفی محصولات می باشد، با توجه به شرایط حاضر در جامعه و تفاوت نرخ ارز می توان به راحتی بازار های کشور های منطقه را تصاحب کرد و برای رسیدن به این هدف طراحی سایت چند زبانه به خصوص زبانهای عربی و انگلیسی کمک شایانی می نماید.
  • باشگاه مشتریان :امکان ایجاد باشگاه مشتریان و کارتهای هواداری
  • گالری تصاویر : امکان ایجاد گالری های تصاویر متنوع برای محصولات و امکان زوم بر روی محصول
  • تور مجازی: معرفی تصویری و ویدئویی واحد تولیدی و خدماتی ( تورمجازی )
  • اعضای تیم : معرفی پرسنل و کادر فنی
  • پشتیبانی آنلاین

صنایع فولاد، صنایع گالوانیزه، صنایع تیتانیوم، صنایع حلب‌سازی، صنایع آلیاژی، صنایع‌ریخته‌گری، صنایع مفتولی، صنایع‌قوطی‌سازی، صنایع جوش، صنایع اتصالات، صنایع آلومینیوم، صنایع ذوب، صنایع مس، صنایع کابل، صنایع چدن، صنایع پروفیل، صنایع استیل، صنایع آهن، طراحی سایت صنایع فلزی، تحلیل رقبا در طراحی سایت

تحلیل رقبای کسب و کار در طراحی وب سایت صنایع فلزی

البته آنالیز و تحلیل رقبا کسب و کار اینترنتی و طراحی سایت برای صنایع فلزی کاری تکنیکی و تخصصی می باشد.در این روش تیم بازاریابی و کارشناسان برندینگ فانوس وب با به کارگیری از روش های پیشرفته سئو سایت اقدام به تحلیل رقبای کسب و کار در زمینه فلزات و صنایع فلزی  می نمایند و راهکارهای رقبا چه از لحاظ بازاریابی و چه از لحاظ تکنیکی بررسی می گردد و روش ها نوینی در طراحی سایت صنایع فلزیبه صورت کاملا علمی و تکنیکی در اختیار شما قرار می گیرید که شامل مراحل زیر می باشد.

  • طبقه بندی رقبا
  • شناسایی رقبا
  • بررسی رقبا
  • بررسی طراحی سایت صنایع فلزی رقبا
  • بررسی جایگاه رقبا در صفحات گوگل و سئو
  • تجزیه و تحلیل قیمت گذاری رقبا
  • مشکلات مشتریان و برطرف کردن نیاز بازار
  • بازبینی شبکه های اجتماعی

صنایع فولاد، صنایع گالوانیزه، صنایع تیتانیوم، صنایع حلب‌سازی، صنایع آلیاژی، صنایع‌ریخته‌گری، صنایع مفتولی، صنایع‌قوطی‌سازی، صنایع جوش، صنایع اتصالات، صنایع آلومینیوم، صنایع ذوب، صنایع مس، صنایع کابل، صنایع چدن، صنایع پروفیل، صنایع استیل، صنایع آهن، طراحی سایت صنایع فلزی، بازاریابی اینترنتی در طراحی سایت

اهداف بازاریابی و روش های بازاریابی

بکار گیری از روش های خلاقانه بازاریابی و تعیین هدف در بازاریابی اینترنتی ، جذب مخاطبان برای طراحی سایت صنایع فلزی و کمپین های تبلیغاتی برای بهبود رتبه سایت و افزایش میزان بازدهی وب سایت که  به شرح موراد می پردازیم.

  • بازاریابی محتوا: به کارگیری اصولی و تکنیک از محتوای کاربردی و پر جستجو در وب سایت با توجه به جستجوی کاربران در موتور های جستجو و شبکه های اجتماعی و ارائه مقالات علمی و کاربردی در زمینه معرفی محصولات و خدمات
  • تبلیغات بنری : طرای بنرهای تبلیغاتی GIF و ارائه در وب سایتهای پر بازدید مرتبط در زمینه معرفی محصولات با توجه به رنکینگ آنها در گوگل و پیج اتوریتی بالا انها و ارائه بنرهای متنوع در ابعاد مختلف با توجه با موقعیت های جذاب برای کاربران
  • تبلیغات کلیکی گوگل : تبلیغات در گوگل و ایجاد کمپین های تبلیغاتی با توجه به کلمات کلیدی اصلی وب سایت و کمپانی در بازدهای زمانی متناسب با استراتژیی و برنامه کمپانی و بهترین زمانهای مناسب
  • تبلیغات متنی: تبلیغات در وب سایت های مرتبط داخلی و خارجی به صورت لینک های فالو و نوفالو
  • تبلیغات در شبکه های اجتماعی: تبلیغات در کانالهای پر بازدید تلگرام و مرتبط با موضوع معرفی محصولات و خدمات و پیج های پر بازدید اینستاگرام

قالب طراحی سایت صنایع فلزی

صنایع فولاد، صنایع گالوانیزه، صنایع تیتانیوم، صنایع حلب‌سازی، صنایع آلیاژی، صنایع‌ریخته‌گری، صنایع مفتولی، صنایع‌قوطی‌سازی، صنایع جوش، صنایع اتصالات، صنایع آلومینیوم، صنایع ذوب، صنایع مس، صنایع کابل، صنایع چدن، صنایع پروفیل، صنایع استیل، صنایع آهن، طراحی سایت صنایع فلزی، دامنه در طراحی سایت

انتخاب دامنه سایت

در قدم اول در صورت داشتن دامین برای طراحی سایت صنایع فلزی، دامین مورد نظر بررسی می گردد و از نظر سئو و بازاریابی نظر کارشناسی داده خواهد شد و در غیر اینصورت دامنه متناسب با نوع کمپانی با توجه با اصول علمی و بنیادی سئو و بازاریابی و نظر نهایی کارفرما به نام کمپانی و یا کارفرما خریداری میگردد.

دامنه مناسب :

  • از نظر بازاریابی : دامنه باید کوتاه و روان باشد و کاربران براحتی بتوانند آن را به خاطر بسپارند
  • از نظر سئو: دامین مناسب باید با توجه به کلمات کلیدی اصلی سایت استفاده گردد.
  • از نظر تکنیکی : تعداد کارکتر های دامنه باید کم باشد و مابین 8 کارکتر تا 12 کارکتر بیشتر نباشد.و از کارکترهای مانند عدد و خط فاصله در آن استفاده نشود.
  • از نظر حقوقی: کلیه پسوندهای دامنه مورد نظر مانند .COM، .IR، .NET، .ORG و … خریداری شود تا امکان سوء استفاده از نام سایت در آینده برای افراد سودجو و شرکت های رقیب باقی نگذارد.
  • شکل حروف: نوع شکل حروف برای طراحی لگو و گرافیکی آن امر چندان مورد با اهمیتی نیست و در صورت اینکه موارد فوق انجام گرفته باشد ، طراح گرافیک به راحتی می تواند لگو متناسب با وب سایت را طراحی نماید.
  • دامنه ارجح: با توجه به خریداری پسوند های مختلف برای دامنه سایت ، بهترین دامنه برای شروع کار دامنه .COM می باشد چرا که این دامنه به صورت بین المللی بوده و امکان تبلیغات در گوگل امکان پذیر می باشد و سایر دامنه ها می بایست بر این دامنه ریدایرکت گردد
  • مالکیت دامنه: کلیه اطلاعات ثبت و مالکیت دامنه باید به نام کمپانی و یا مدیریت کمپانی خریداری شود و برای ایشان شناسه ایرنیک دریافت گردد و کلیه اطلاعات کنترل پنل دامنه چه به صورت بین المللی و چه شناسه ایرنیک در اختیار مالک دامنه قرار گیرد.
  • مدت زمان دامنه: تاریخ اعتبار دامنه و مدت زمان دامنه بهتر است حداقل 5 سال خریداری گردد .
  • نیم سرور های دامنه: به دلایل امنیتی و اصول سئو بهتر است نیم سرور های دامنه متفاوت از نام اصلی دامنه باشد.

صنایع فولاد، صنایع گالوانیزه، صنایع تیتانیوم، صنایع حلب‌سازی، صنایع آلیاژی، صنایع‌ریخته‌گری، صنایع مفتولی، صنایع‌قوطی‌سازی، صنایع جوش، صنایع اتصالات، صنایع آلومینیوم، صنایع ذوب، صنایع مس، صنایع کابل، صنایع چدن، صنایع پروفیل، صنایع استیل، صنایع آهن، طراحی سایت صنایع فلزی، میزبانی و ب در طراحی سایت

فضای میزبانی مناسب برای طراحی سایت صنایع فلزی

فضای میزبانی وب به در طراحی سایت صنایع فلزی مانند اجاره مغازه و یا خرید مکانی می باشد برای بارگزاری اطلاعات و محتوای کسب و کار و این فضا با حجم های مختلف قابل اجاره و یا خرید برای مدت معلومی می باشد.

مهمترین نکات در هاستینگ مناسب برای طراحی سایت صنایع فلزی موارد زیر می باشد:

  • امنیت
  • سرعت
  • بکاپ گیری منظم
  • وب میل ها
  • نوع دیتابیس
  • نرم افزار
  • گواهی نامه ssl

انتخاب بهترین فضای میزبای سایت با توجه به میزان تقاضا و استراتژی کمپانی می توان از انواع مختلف فضای میزبانی وب با توجه به نوع سیستم مدیرت محتوا استفاده نمود.

  • میزبانی وب اشترکی : اینگونه فضا های میزبانی به این شکل می باشد که شرکت هاستینگ فضای میزبانی مشخصی از سرور داخلی و یا خارجی خریداری می نمایید و ان را به بخش های کوچک تر تقسیم نموده و به کاربران اجاره می دهد از جمله مزایای این فضا های میزبانی قیمت مناسب و کم ان می باشدو برای کمپانی های کوچک و تازه کارها مناسب می باشد و از جمله معایب ان می توان به داشتن همسایگان بد در دیگر فضا ها میزبانی وب اشاره کرد.
  • سرور مجازی: سرور های مجازی قابل ارائه و مورد استفاده داخلی را می توان از شرکتهای میزبانی وب تهیه نمود و کانفیگ و مشخصات مشخصی را به کاربران ارائه می دهد از مزایای آن می توان قیمت مناسب نسبت به سرور های مجازی دانست و..
  • سرور های اختصاصی: به طور خلاصه این نوع سرور ها ، سخت افزار فیزکی می باشند که در شرکت های میزبانی وب ایرانی و خارجی نصب شده است و مطابق با نیاز کاربران و طراحان وب سایت اجاره داده می شوند.

سیستم مدیریت محتوا

سایت از دو بخش تشکیل می شود بخش سمت کاربر که همکان چیزی است که کاربران آن را می بینند و با کدنویسی های HTML و استایل نویسی CSS و افکت های انیمیشنی JAVA SCRIPT نوشته می شود اما این همه ماجرا نیست و پنل مدیریتی که سمت مدیر سایت هست به گونه دیگر ی است و با زبانهای برنامه نویسی سمت سرور ماندد PHP و ASP نوشته می شود .

حال سیستم مدیریت محتوا یا همان CMS به دو گونه متفاوت می باشد یا سیستم های مدیریت محتوا عمومی یا اپن سورس مانند وردپرس ، جوملا، دروپال ، مجنتو و … می باشد و یا به صورت اختصاصی نوشته می شود که با زبانهای برنامه نویسی سمت سرور می باشد که کاملا اختصاصی و فقط برای این سایت نوشته می شود.

قالب سایت صنایع فلزی

طراحی سایت اصولا با کدنویسی های HTML,CSS,JAVASCRIPT می باشد و اغلب به صورت های قالبهای آماده و یا قالب نوشته شده به صورت اختصاصی می باشد برای انتخاب قالب مناسب طراحی سایت صنایع فلزی چه به صورت آماده یا اختصاصی نکات زیر را باید مد نظر داشت:

  • اصول استاندارد کد نویسی: رعایت اصول و قوانین کد نویسی W3 و نگارش صحیح کد های در قالب سایت
  • استفاده از کد نویسی های CSS و JAVA SCRIPT در فایل خارجی و عدم استفاده از کد نویسی های داخل خطی
  • استفاده از تعداد کمی از فایل های خارجی به جهت بالا بردن سرعت سایت
  • فشرده سازی کد نویسی های CSS و JAVA SCRIPT
  • قابلیت واکنشگرا و رسپانسیو وب سایت نسبت به تمای اندازه های و ابعاد مختلف اپلیکیشن های کاربردی
  • امکان نصب پلاگین های کاربردی و یا تعریف انواع پلاگین ها و افزونه ها

امکانات عمومی قالب وب سایت صنایع فلزی

  • بخش نوشته ها: در این بخش می توان اخرین مقالات علمی و کاربردی وب سایت را اضافه نمود و همچنین امکان دسته بندی موضو عات مختلف وب سایت همراه با برچسب گذاری برای مقالات و اخبار سایت که روش ها و نواع استفاده از بخش نوشته ها مفصلا توضیح داده خواهد شد
  • بخش برگه ها: در این بخش برگه های اصلی سایت از جمله صحه اصلی، تماس باما و درباره ما که نیازی به تغییرات مداوم ندارند اضافه خواهد شد و با توجه به امکانات قالب می توان به صورت تم های گرافیکی طراحی نمود.
  • بخش دیدگاهها : در این بخش آخرین دیدگاههای که برای مقالات ، محصولات و خدمات وب سایت گذاشته می شودمی توان مشاهده نمود و با تایید مدیر قابلیت نمایش در وب سایت را خواهند داشت.
  • بخش نمونه کارها: در این بخش آخرین نمونه کارهای اجرا شده توسط کمپانی قرار می گیرد و می توانید نمونه کارها را در معرض دید عموم قرار داد
  • بخش فهرستها: در این بخش می توانید ایتم های مورد نظر منوی اصلی و منو های فرعی را اضافه یا کم نمود
  • بخش ابزارک ها: در این بخش می توانید برای سایدبار و بخش های فوتر و هدر به طور اختصاصی ابزارک های مجزا تعریف نمود

 

هزینه طراحی وب سایت صنایع فلزی

3-1هاستینگ و دامنه
عنوانپلن Aپلن Bپلن C
فضای میزبانی وباشتراکیمجازیمجازی
ایمیل های اختصاصی5 ایمیلنامحدودنا محدود
فضای میزبانی5000MB10GB50 GB
پارک دامینندارد5 دامنهنامحدود
پهنای باند10GB50GBنامحدود
دامنه .IRدارددارددارد
دامنه .COMندارددارددارد
دامنه .ORGنداردندارددارد
دامنه.NETنداردندارددارد
آی پی اختصاصینداردندارددارد
3-2 امکانات قالب
عنوانپلن Aپلن Bپلن C
برگه های اصلی سایت شامل خانه ، درباره ما ، تماس با مادارددارددارد
برگه های فرعی سایت ، نمونه کارها، انتقادات و پیشنهادات ، قوانین و مقررات ، و هر آنچه مورد نطر کارفرما است.دارددارددارد
برگه های معرفی شامل ، گواهینامه ها ، چارت سازمانی ، معرفی پرسنل همراه با عکس و کیو ار کد ، سوابق اجرایی ، نمونه کارهای در حال اجرا ، منابع انسانیدارددارددارد
فرمهای سفارش شامل استخدام ، خدمات پس از فروش، فرمهای سفارش آنلاین)دارددارددارد
نقشه گوگلدارددارددارد
موتور جستجوی داخلی پیشرفتهندارددارددارد
گالری تصاویردارددارددارد
تقویمدارددارددارد
سوالات متداولدارددارددارد
خروجی آر اس اسدارددارددارد
3-3 مدیریت
عنوانپلن Aپلن Bپلن C
مدیریت بنردارددارددارد
مدیریت ایمیلدارددارددارد
مدیریت قسمت های خاصدارددارددارد
نمایش گرافیکی لگو  همکاراندارددارددارد
فرم ساز + فرم سفارش + فرم تماس با ماندارددارددارد
مدیریت کاربراننداردندارددارد
3-4 تعامل و ارتباط با کاربران
عضویتپلن Aپلن Bپلن C
امکان نظر دهیدارددارددارد
امکان لایک یا دیس لایکندارددارددارد
پیامها و اطلاعیه هاندارددارددارد
حساب کاربری سفارشی اعضاء و همکارانندارددارددارد
خبرنامه و ارسال ایمیل ( آخرین اخبار ، پیشنهادات ویژه )دارددارددارد
سامانه پیامکینداردندارددارد
پشتیبانی به صورت تیکتنداردندارددارد
نظر سنجی و مسابقاتنداردندارددارد
تالار های گفتگو و باشگاه مشتریاننداردندارددارد
پشتیبانی آنلایننداردندارددارد
معرفی اهداف و استراتژی هادارددارددارد
گواهینامه ها  و حسن انجام کاردارددارددارد
آرشیو رویداد های و حضور در نمایشگاهها، تقویم نمایشگاهدارددارددارد
دپارتمان های مالی، اداری، بازرگانی، بازاریابی، فنی و مهندسی و …دارددارددارد
بیانیه ماموریت و چشم اندازدارددارددارد
خط مشی و نظامنامه کیفیتندارددارددارد
بهداشت ایمنی و محیط زیستندارددارددارد
معرفی هولدینگ، درباره بنیانگذار و اعضای هیئت مدیرهندارددارددارد
تیم اجراییندارددارددارد
همکاران اجراییندارددارددارد
فرم ارزیابی رضایت مشتری، درخواست مشاوره، جذب سرمایه گذار و نظر سنجیندارددارددارد
دریافت کاتالوگ و بروشورهاندارددارددارد
لوح ها ،تندیس ها، جوایز و استاندارد هانداردندارددارد
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعینداردندارددارد
ارسال نوتفیکیشن بر مرورگرنداردندارددارد
خبر نامه ایمیلینداردندارددارد
پشتیبانی تیکتینگنداردندارددارد
3-5 شبکه های اجتماعی
تلگرامدارددارددارد
اینستاگرامدارددارددارد
فیسبوکدارددارددارد
تویتردارددارددارد
گوگل پلاسندارددارددارد
پین تراستندارددارددارد
لینکدیننداردندارددارد
یوتویوبنداردندارددارد
مای اسپیسنداردندارددارد
آپاراتنداردندارددارد
فیس نمانداردندارددارد
3-6 امکانات تخصصی
معرفی محصولات و خدمات و نمونه کارهادارددارددارد
دسته بندی های و ویژگی هادارددارددارد
موتور جستجو پیشرفتهدارددارددارد
امکان فیلترینگ محصولات و خدماتدارددارددارد
معرفی پروژهای تکمیل شده و در دست ساختدارددارددارد
خدمات پس از فروشدارددارددارد
ایجاد پنل های همکاری و نمایندگانندارددارددارد
گالری تصاویر  و تور مجازی 360 درجهنداردندارددارد
چارت سازمانینداردندارددارد
پنل کاربری ویژه اعضا، مشتریان و پرسنلنداردندارددارد
جدول نقاط قوت و ضعف محصولات  و خدماتندارددارددارد
دپارتمانهای تخصصی کمپانی مانند دپارتمان خدمات مهندسی، روابط عمومی ، سهام، ایمنی، آزمایشگاه، تولید و پشتیبانینداردندارددارد
شعب و نمایندگان فروش و خدمات پس از فروشنداردندارددارد
بلاگ و مجله اینترنتی، اخبار و اطلاعیه هانداردندارددارد
شرکت های زیر مجموعهنداردندارددارد
ارزش های بنیادین، مسئولیت های اجتماعی و منشور اخلاقینداردندارددارد
اعظای نمایندگی فروش و یا خدمات پس از فروشنداردندارددارد
معرفی تجهیزات و ماشین آلاتنداردندارددارد
3-7 امکانات اضافی
عنوانپلن Aپلن Bپلن C
اطلاعات کارکنان و چارت سازمانیدارددارددارد
درج تبلیغات در سایتندارددارددارد
نقشه سایتدارددارددارد
آمار بازدیددارددارددارد
مناقصه و مزایدهنداردندارددارد
اخبار / بلاگ / مقالاتدارددارددارد
تقویم و رویدادهاندارددارددارد
دریافت نماد الکترونیکینداردندارددارد
اتصال به درگاههای بانکیندارددارددارد
3-8 تبلیغات و بازاریابی
وب سایت های تبلیغاتی رایگان داخلی و خارجیدارددارددارد
کانال های پر بازدید تلگرامندارددارددارد
پیج های پر بازدید اینستاگرامنداردندارددارد
تبلیغات کلیلی – کلیک یاب یا آی نتورک یا زنبورنداردندارددارد
تبلیغات بنری در سایتهای پر بازدیدنداردندارددارد
تبلیغات کلیکی گوگلنداردندارددارد
تبلیغات متنینداردندارددارد
3-9 سئو و بهینه سازی سایت
بهینه سازی کد نویسی css و java scriptدارددارددارد
فشرده سازی کد نویسیدارددارددارد
نصب پلاگین های سئو پر میومدارددارددارد
نصب پلاگین پرمیوم موشکدارددارددارد
اضافه کردن نقشه سایتدارددارددارد
افزوده فایل  robots.txtدارددارددارد
ثبت سایت در موتور های جستجو google,yandex.alexa,bingدارددارددارد
فعال کردن قابلیت کش برای کاربراندارددارددارد
3-10 امنیت
پلاگین های امنیت پرمیومدارددارددارد
پشتیبان گیری از فایل هایhtacses, config,dbدارددارددارد
استفاده از ورود چند مرحله ای و امنیتیدارددارددارد
استفاده از قابلیت تایید دستی کاربران تازهدارددارددارد
تغییر امنیتی نام فایل های دیتابیسدارددارددارد
تغییر مسیر فایل های اصلی سایت به پوشه های امندارددارددارد
مدیریت بلک لیستدارددارددارد
بکار انداختن سیستم محافظت فایر وال( دیوار آتش)دارددارددارد
استفاده از سیستم آنتی اسپم و ربات های جفنگ نویسدارددارددارد
قفل کلیک رایت در سایت برای عدم کپی برداری مطالبدارددارددارد
فعال کردن حفاظت از آیفرم هادارددارددارد
3-11 اپلیکیشن موبایل
اپلیکیشن اندرویددارددارددارد
اپلیکیشن آی او اسنداردندارددارد
معرفی به مارکتهای اپلیکیشننداردندارددارد
تبلیغات اپلیکیشننداردندارددارد
3-12 بات شبکه های اجتماعی
بات فروشگاهی تلگرامندارددارددارد
بات فروشگاهی اینستاگرامنداردندارددارد
3-11 تحویل سایت
زمان تقریبی طراحی تا تحویل2 هفته3هفته5هفته
پشتیبانی و بروز رسانی1سال1سال1سال
خدمات آموزشی از راه دوردارددارددارد
آموزش حضوریدارددارددارد
4-11 نحوه دریافت
پیش قرارداد50%50%50%
طراحی اولیه30%30%30%
طراحی نهایی ، تحویل و آموزش20%30%20%
4-12 قیمت طراحی سایت
طراحی سایت 6 میلیون8 میلیون12 میلیون

کاربرد های طراحی وب سایت صنایع فلزی

صنایع فولاد، صنایع گالوانیزه، صنایع تیتانیوم، صنایع حلب‌سازی، صنایع آلیاژی، صنایع‌ریخته‌گری، صنایع مفتولی، صنایع‌قوطی‌سازی، صنایع جوش، صنایع اتصالات، صنایع آلومینیوم، صنایع ذوب، صنایع مس، صنایع کابل، صنایع چدن، صنایع پروفیل، صنایع استیل، صنایع آهن

نمونه های موفق در طراحی سایت صنایع فلزی

صنایع فلزی کاوه، صنایع فلزی کوشا، صنایع فلزی ثامن، صنایع فلزی پایون آذر فلز، صنایع فلزی توفیقی، صنایع فلزی جهانكار اصفهان، صنایع فلزی آدران شفق، صنایع فلزی آذران، صنایع فلزی پارس توحید، صنایع فلزی تاراز، صنایع فلزی چناقچی، صنایع فلزی جهان استیل، صنایع فلزی جهانتاب، صنایع فلزی خاتم فورج، صنایع فلزی دیمه، صنایع فلزی دژپاد، صنایع فلزی صنیع کار، صنایع فلزی صندلی نظری، صنایع فلزی فاپکو، صنایع فلزی فتوت اصفهان، صنایع فلزی کاوه تهران، صنایع فلزی پارس، صنایع فلزی ارکان متاع البرز، صنایع فلزی اخوان، صنایع فلزی پیوندی، صنایع فلزی حافظ، صنایع فلزی راک، صنایع فلزی رضایی، صنایع فلزی ساحل، صنایع فلزی ساتراپ، صنایع فلزی شاهرخ، صنایع فلزی شمیزی، صنایع فلزی گل نرگس، صنایع فلزی لوتوس، صنایع فلزی نوین، صنایع فلزی وحید، صنایع فلزی هومن، صنایع فلزی یخچیان، صنایع فلزی خدادادی، صنایع فلزی صدوقی، صنایع فلزی اسدی، صنایع فلزی آهن حفاظ، صنایع فلزی آذرین البرز، صنایع فولادی بستارون، صنایع فلزی جهان نما، صنایع فلزی حاج رضا لباف، صنایع فلزی ذوب ایران، صنایع فلزی کریم زاده، صنایع فلزی سهند، صنایع فلزی سازه های سنگین مازندران، صنایع فلزی صنیع سازه، صنایع فلزی طب البرز، صنایع فلزی فتحی پور، صنایع فلزی فضا گستر، صنایع فلزی گلستان، صنایع فلزی نوژن شلف، صنایع یکتا فلز

مراحل طراحی وب سایت صنایع فلزی

صفر تا صد راه اندازی کسب و کار اینترنتی به صورت کاملا علمی مطابق با ایده های نوین در طراحی سایت به صورت مرحله به مرحله که به اختصار به شرخ هر یک ار مراحل طراحی سایت می پردازیم.

  1. مشاوره و بازدید رایگان از محل کار
  2. انتخاب نام دامنه مناسب مطابق با اصول بازاریابی و سئو
  3. انتخاب هاست و پایگاه داده مناسب برای طراحی وب سایت
  4. طراحی کلیه عکس ها مطابق با اصول روانشناسی و گرافیکی
  5. تولید محتوا متناسب با اصول سئو برای طراحی سایت
  6. تاییده نهایی عکسها و محتوای کالاها توسط کارفرما
  7. طراحی نهایی وب سایت مطابق با آخرین استانداردهای گوگل و سئو و استفاده از بهترین کلمات کلیدی در وب سایت شما
  8. تایید نهایی وب سایت و قرار گرفتن در فضای مجازی
  9. معرفی وب سایت به موتور های جستجو از جمله bing – yahoo – ask – google -msn و …
  10. معرفی وب سایت به فهرستهای موضوعی جهانی و داخلی متناسب با فروشگاه اینترنتی روغن موتور
  11.  راه اندازی شبکه های اجتماعی از جمله facebook – twitter – linkrdin – pinterast – instagram – telegram و …
  12. معرفی و ثبت محصولات شما در وب سایت های تبلیغاتی و همکاران شما
  13. ارسال ایمیل گروهی به کلیه مشتریان بالقوه جهت اطلاع رسانی از راه اندازی وب سایت شما
  14.  بهبود بخشیدن به سرعت وب سایت و نصب و راه اندازی افزونه های سئو
  15. بالابردن بازدید از وب سایت شما با استفاده از تکنیکهای اصولی و استاندارد سئو
  16.  آموزش کلیه مراحل دسته بندی ، افزودن و یا تغییرات در محصولات ، تغییرات در صفحات وب سایت و هر نوع تکنیکی و روشی که لازم است یک مدیر سایت بداند در طی یک جلسه حضوری
  17.  پشتیبانی از وب سایت، کلیه وب سایت های طراحی شده در فانوس رایانه از یک سال پشتیبانی رایگان بهرمند بوده و در طی این یک سال در هر زمان و هر مکان پرسنل فانوس رایانه آماده پاسخگویی به سوالات فنی و تکنیکی شما خواهند بود
  18.  گارانتی وب سایت ، کلیه وب سایت های طراحی شده توسط فانوس رایانه از ۵ سال ضمانت نامه رسمی نرم افزاری بهرمند بوده و تضمین می گردد از لحاظ امنیتی و تکنیکی هیچ مشکلی در وب سایت ایجاد نگردد.

دانلود پلتفرم طراحی وب سایت صنایع

شرکت طراحی سایت فانوس وب ارئه دهنده راهکارهای خلاقانه طراحی سایت در سراسر ایران، طراحی سایت یزد ، طراحی سایت یاسوج ، طراحی سایت همدان ، طراحی سایت بندر عباس ،طراحی سایت اراک ،طراحی سایت قزوین ،طراحی سایت تبریز ، طراحی سایت گرگان ،طراحی سایت رشت ،طراحی سایت خرم اباد ، طراحی سایت کرمانشاه ،طراحی سایت کرج ،طراحی سایت سنندج ،طراحی سایت شیراز ،طراحی سایت سمنان ،طراحی سایت زنجان ،طراحی سایت شهرکرد،طراحی سایت اصفهان ،طراحی سایت اردبیل ،طراحی سایت بیرجند ،طراحی وب سایت در ایلام

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید