طراحی سایت صنایع فلزی غیر آهنی
طراحی سایت صنایع فلزی غیر آهنی
هدف از طراحی سایت صنایع فلزی
طراحی سایت صنایع فلری یکی از الزامات مهم بری راه اندازی و شروع تولید و عرضه محصولات فلزی می باشد. با گسترش استفاده عمومی از اینترنتی و توسعه محصولات فلزی که طیف وسیعی از مشتریان و محصولات را شامل می شود. بازاریابی این نوع از محصولات دیگر مانند گذشته نیست و برای برندینگ و توسعه هر کسب و کار لازم است تا به حیطه بازاریابی اینترنتی و طراحی سایت اینترنتی روی بیاورید.
طراحی سایت صنایع فلزی در بر گیرنده طیف وسیعی از کسب و کار های می باشد که اینترنت و فضای مجازی کمک شایانی به توسعه و رشد این کسب و کار های می نماید از جمله کسب و کار هایی که طراحی سایت می تواند موجب افزایش فروش و توسعه برند سازی آنها شود ، شامل:
- آلومینیوم و فراورده های آلومینیومی و پروفیل آلومینیوم
- ورقهای آلومینیوم
- درب و پنجره های آلومینیومی و متعلقات
- نمای آلومینیوم
- شمشهای آلومینیومی
- ظروف و قطعات آلومینیومی
- نرده و حفاظهای آلومینیومی
- انواع آلیاژهای
- فراورده های مسی
- فراورده های روی
- فراورده های سرب
- فرواردهای برنجی
- فراورده های غیر آهنی
پس از ترسیم اهداف و چشماندازهای آینده در طراحی سایت صنایع فلزی، باید با توجه به ابعاد مختلف کسب و کار و برای توسعه آن هدف گذاری و برنامهریزی مناسب را انجام داد، برای سالهای آینده کسب و کارتان، زمانی که کسب و کار شما رونق خوبی به خود گرفته است.
وبسایت دیجی کالا میتواند مثال خوبی در این زمینه باشد، فروشگاهی که انقلابی عظیم، در کسب و کار اینترنتی ایران ایجاد کرد. وبسایت دیجی کالا در ادامه روند کاملاً موفق خود، وبسایت دیجی استایل را راهاندازی کرد که در حوزه فروش پوشاک به صورت اینترنتی، فعالیت میکند و در این زمینه به موفقیتهای خوبی هم رسیده است.
تحلیل بازار در طراحی سایت صنایع فلزی
با استفاده از ابزارهای مدرن و پیشرفته سئو و آنالیزهای گوگل و تحقیقات بازار می توان تحلیل درستی از شرایط و محصولات مورد درخواست مشتریان داشت و با توجه به بازده های زمانی متنوع مانند روز ، ماه ، فصل ، سال و ده سال اخیر رشد کسب کار اینترنتی در و طراحی وب سایت صنایع فلزی غیر آهنی را بررسی می کنیم.
در این روش میزان تقاضا و جامعه هدف با توجه به مناطق مختلف ایران، طبقه، جنسیت و سن را با و با تحلیل جزء به جزء موارد و میزان بازدهی آن ،به یک شمای کلی از بازار دست یافته و میزان سود دهی و بازدهی کسب و کار مورد نظر در زمینه های مختلف را بررسی میگردد.
برای ایجاد یک برنامه موثر طراحی سایت صنایع فلزی، باید بتوانید به این سؤالات پاسخ دهید. تا تجزیه تحلیل بازار کسب و کار اینترنتی داشته باشید:
مشتریان چه کسانی هستند؟ کجا هستند؟ چه نیازی دارند؟ تصمیمات خرید خود را چگونه می گیرند؟ از کجا خرید می کنند؟ چگونه از طریق پیام های بازاریابی و فروش خود را به آنها می رسانید؟
بدون توجه به اینکه چه کسی ممکن است مشتری بالقوه شما باشد، دانستن پاسخ به این سوالات مهم است. این نیز درست است که یک سازمان غیر انتفاعی در بازار به دنبال تامین مالی، کمک های مالی و مشارکت داوطلبانه است.
تحقیقات خاص مربوط به این نوع تجزیه تحلیل بازار کسب و کار اینترنتی با آمار شروع می شود. که تعداد کل خانواده ها، کلاس های درس، کسب و کار ها و کارگران در بازار را در اختیار می گذارد. اینها موارد اصلی جمعیت شناسی شماست. آنچه که نیاز دارید بستگی به این دارد که ایا میخواهید کسب و کارها، خانوارها یا افراد به عنوان گروه هدف اصلی شما باشند یا خیر.
در صورت امکان، باید بتوانید خانوارها را بر اساس میزان درآمد، کسب و کارها را بر اساس اندازه و کارگران را بر اساس نوع شغل، تحصیلات و عوامل دیگر تقسیم بندی کنید. آمار اشتغال می تواند اطلاعات اضافی مربوط به انواع کارگران و آموزش و پیشینه آنها را ارائه دهد. می توانید مشتریان هدف خود را بر اساس مشخصه های روانشناختی گروه بندی کنید. حالا به تقسیم بندی بازار استراتژیک رسیده اید که یکی از عناصر اصلی استراتژی بازاریابی است.
در این راستا ما با تحلیل دقیق بازار و روند رو به رشد تجارت الکترونیک در زمینه معرفی محصولات، خدمات و نمونه کارها بهترین و کارامدترین روشها را برای طراحی سایت صنایع فلزی با توجه به استراتژی کوتاه مدت ، میان مدت و بلند مدت کمپانی ارائه می دهیم.
مدیریت ارتباط با مشتری در طراحی سایت صنایع فلزی
برای مدیریت مشتری و وفادارسازی مشتریان با توجه به حجم عظیم سایتهای اینترنتی و قیمتهای متنوع بهترین روش ارائه خدمات نوین ، کاربردی و ساده می باشد.اما قبل از هر چیز باید به این نتیجه برسید که کسب و کاری که قصد راه اندازی آن را دارید بر مبنای محصول محل بودن استوار است با مشتری محور، در این راستا طراحی وب سایت های انجام شده توسط فانوس وب بهترین و ساده ترین روش ها را برای معرفی محصولات، خدمات و استراتژی بازاریابی اینترنتی ارائه می دهد که به شرح آن می پردازیم.
- تعیین ویژگی های محصول: معرفی ویژگی های کلیدی و تخصصی محصول با امکان فیلترینگ محصولات و خدمات برای مشتریان جهت رسیدن به محصول مورد نظر
- عضو گیری و ثبت نام: همزمان با ورود کابران به بخش فروش اطلاعات تکمیلی از کاربر دریافت می گردد و در بانک اطلاعاتی وب سایت ذخیره می گردد و در صورت نیاز با توجه با استراتژی کوتاه مدت ، بلند مدت و میان مدت وب سایت برای کابران ارسال می گردد.
- پنل کاربری ویژه : امکان ایجاد پنل های کاربری متفاوت برای انواع مشتریان، همکاران و پرسنل
- همکاری در فروش: سیستم همکاری در فروش و پنل ویژه بازاریابان در طراحی سایت صنایع فلزی
- خدمات پس از فروش: بخش خدمات پس از فروش و فرم ساز پیشرفته در طراحی سایت صنایع فلزی
- بخش استخدام و همکاری: در این بخش به راحتی می توانید هر فرمی را که تمایل دارید ایجاد کنید، از جمله محبوب ترین فرماهای در طراحی سایت صنایع فلزی می توان به فرمهای استخدام، نظر سنجی، خدمات پس از فروش و … اشاره نمود.
- بخش خدمات پس از فروش: یکی از کار بردی ترین امکاناتی که می توان در طراحی سایت صنایع فلزی به کار برد و حجم عظیمی از تلفنها و نیازهای مشتریان را پاسخگو بود، داشتن بخشی تحت عنوان خدمات پس فروش در طراحی وب سایت صنایع فلزی می باشد.
- طراحی سایت چند زبانه: داشتن زبانهای متعدد یکی از نیازی های مهم در طراحی وب سایت و معرفی محصولات می باشد، با توجه به شرایط حاضر در جامعه و تفاوت نرخ ارز می توان به راحتی بازار های کشور های منطقه را تصاحب کرد و برای رسیدن به این هدف طراحی سایت چند زبانه به خصوص زبانهای عربی و انگلیسی کمک شایانی می نماید.
- باشگاه مشتریان :امکان ایجاد باشگاه مشتریان و کارتهای هواداری
- گالری تصاویر : امکان ایجاد گالری های تصاویر متنوع برای محصولات و امکان زوم بر روی محصول
- تور مجازی: معرفی تصویری و ویدئویی واحد تولیدی و خدماتی ( تورمجازی )
- اعضای تیم : معرفی پرسنل و کادر فنی
- پشتیبانی آنلاین
تحلیل رقبای کسب و کار در طراحی وب سایت صنایع فلزی
البته آنالیز و تحلیل رقبا کسب و کار اینترنتی و طراحی سایت برای صنایع فلزی کاری تکنیکی و تخصصی می باشد.در این روش تیم بازاریابی و کارشناسان برندینگ فانوس وب با به کارگیری از روش های پیشرفته سئو سایت اقدام به تحلیل رقبای کسب و کار در زمینه فلزات و صنایع فلزی می نمایند و راهکارهای رقبا چه از لحاظ بازاریابی و چه از لحاظ تکنیکی بررسی می گردد و روش ها نوینی در طراحی سایت صنایع فلزیبه صورت کاملا علمی و تکنیکی در اختیار شما قرار می گیرید که شامل مراحل زیر می باشد.
- طبقه بندی رقبا
- شناسایی رقبا
- بررسی رقبا
- بررسی طراحی سایت صنایع فلزی رقبا
- بررسی جایگاه رقبا در صفحات گوگل و سئو
- تجزیه و تحلیل قیمت گذاری رقبا
- مشکلات مشتریان و برطرف کردن نیاز بازار
- بازبینی شبکه های اجتماعی
اهداف بازاریابی و روش های بازاریابی
بکار گیری از روش های خلاقانه بازاریابی و تعیین هدف در بازاریابی اینترنتی ، جذب مخاطبان برای طراحی سایت صنایع فلزی و کمپین های تبلیغاتی برای بهبود رتبه سایت و افزایش میزان بازدهی وب سایت که به شرح موراد می پردازیم.
- بازاریابی محتوا: به کارگیری اصولی و تکنیک از محتوای کاربردی و پر جستجو در وب سایت با توجه به جستجوی کاربران در موتور های جستجو و شبکه های اجتماعی و ارائه مقالات علمی و کاربردی در زمینه معرفی محصولات و خدمات
- تبلیغات بنری : طرای بنرهای تبلیغاتی GIF و ارائه در وب سایتهای پر بازدید مرتبط در زمینه معرفی محصولات با توجه به رنکینگ آنها در گوگل و پیج اتوریتی بالا انها و ارائه بنرهای متنوع در ابعاد مختلف با توجه با موقعیت های جذاب برای کاربران
- تبلیغات کلیکی گوگل : تبلیغات در گوگل و ایجاد کمپین های تبلیغاتی با توجه به کلمات کلیدی اصلی وب سایت و کمپانی در بازدهای زمانی متناسب با استراتژیی و برنامه کمپانی و بهترین زمانهای مناسب
- تبلیغات متنی: تبلیغات در وب سایت های مرتبط داخلی و خارجی به صورت لینک های فالو و نوفالو
- تبلیغات در شبکه های اجتماعی: تبلیغات در کانالهای پر بازدید تلگرام و مرتبط با موضوع معرفی محصولات و خدمات و پیج های پر بازدید اینستاگرام
قالب طراحی سایت صنایع فلزی
انتخاب دامنه سایت
در قدم اول در صورت داشتن دامین برای طراحی سایت صنایع فلزی، دامین مورد نظر بررسی می گردد و از نظر سئو و بازاریابی نظر کارشناسی داده خواهد شد و در غیر اینصورت دامنه متناسب با نوع کمپانی با توجه با اصول علمی و بنیادی سئو و بازاریابی و نظر نهایی کارفرما به نام کمپانی و یا کارفرما خریداری میگردد.
دامنه مناسب :
- از نظر بازاریابی : دامنه باید کوتاه و روان باشد و کاربران براحتی بتوانند آن را به خاطر بسپارند
- از نظر سئو: دامین مناسب باید با توجه به کلمات کلیدی اصلی سایت استفاده گردد.
- از نظر تکنیکی : تعداد کارکتر های دامنه باید کم باشد و مابین 8 کارکتر تا 12 کارکتر بیشتر نباشد.و از کارکترهای مانند عدد و خط فاصله در آن استفاده نشود.
- از نظر حقوقی: کلیه پسوندهای دامنه مورد نظر مانند .COM، .IR، .NET، .ORG و … خریداری شود تا امکان سوء استفاده از نام سایت در آینده برای افراد سودجو و شرکت های رقیب باقی نگذارد.
- شکل حروف: نوع شکل حروف برای طراحی لگو و گرافیکی آن امر چندان مورد با اهمیتی نیست و در صورت اینکه موارد فوق انجام گرفته باشد ، طراح گرافیک به راحتی می تواند لگو متناسب با وب سایت را طراحی نماید.
- دامنه ارجح: با توجه به خریداری پسوند های مختلف برای دامنه سایت ، بهترین دامنه برای شروع کار دامنه .COM می باشد چرا که این دامنه به صورت بین المللی بوده و امکان تبلیغات در گوگل امکان پذیر می باشد و سایر دامنه ها می بایست بر این دامنه ریدایرکت گردد
- مالکیت دامنه: کلیه اطلاعات ثبت و مالکیت دامنه باید به نام کمپانی و یا مدیریت کمپانی خریداری شود و برای ایشان شناسه ایرنیک دریافت گردد و کلیه اطلاعات کنترل پنل دامنه چه به صورت بین المللی و چه شناسه ایرنیک در اختیار مالک دامنه قرار گیرد.
- مدت زمان دامنه: تاریخ اعتبار دامنه و مدت زمان دامنه بهتر است حداقل 5 سال خریداری گردد .
- نیم سرور های دامنه: به دلایل امنیتی و اصول سئو بهتر است نیم سرور های دامنه متفاوت از نام اصلی دامنه باشد.
فضای میزبانی مناسب برای طراحی سایت صنایع فلزی
فضای میزبانی وب به در طراحی سایت صنایع فلزی مانند اجاره مغازه و یا خرید مکانی می باشد برای بارگزاری اطلاعات و محتوای کسب و کار و این فضا با حجم های مختلف قابل اجاره و یا خرید برای مدت معلومی می باشد.
مهمترین نکات در هاستینگ مناسب برای طراحی سایت صنایع فلزی موارد زیر می باشد:
- امنیت
- سرعت
- بکاپ گیری منظم
- وب میل ها
- نوع دیتابیس
- نرم افزار
- گواهی نامه ssl
انتخاب بهترین فضای میزبای سایت با توجه به میزان تقاضا و استراتژی کمپانی می توان از انواع مختلف فضای میزبانی وب با توجه به نوع سیستم مدیرت محتوا استفاده نمود.
- میزبانی وب اشترکی : اینگونه فضا های میزبانی به این شکل می باشد که شرکت هاستینگ فضای میزبانی مشخصی از سرور داخلی و یا خارجی خریداری می نمایید و ان را به بخش های کوچک تر تقسیم نموده و به کاربران اجاره می دهد از جمله مزایای این فضا های میزبانی قیمت مناسب و کم ان می باشدو برای کمپانی های کوچک و تازه کارها مناسب می باشد و از جمله معایب ان می توان به داشتن همسایگان بد در دیگر فضا ها میزبانی وب اشاره کرد.
- سرور مجازی: سرور های مجازی قابل ارائه و مورد استفاده داخلی را می توان از شرکتهای میزبانی وب تهیه نمود و کانفیگ و مشخصات مشخصی را به کاربران ارائه می دهد از مزایای آن می توان قیمت مناسب نسبت به سرور های مجازی دانست و..
- سرور های اختصاصی: به طور خلاصه این نوع سرور ها ، سخت افزار فیزکی می باشند که در شرکت های میزبانی وب ایرانی و خارجی نصب شده است و مطابق با نیاز کاربران و طراحان وب سایت اجاره داده می شوند.
سیستم مدیریت محتوا
سایت از دو بخش تشکیل می شود بخش سمت کاربر که همکان چیزی است که کاربران آن را می بینند و با کدنویسی های HTML و استایل نویسی CSS و افکت های انیمیشنی JAVA SCRIPT نوشته می شود اما این همه ماجرا نیست و پنل مدیریتی که سمت مدیر سایت هست به گونه دیگر ی است و با زبانهای برنامه نویسی سمت سرور ماندد PHP و ASP نوشته می شود .
حال سیستم مدیریت محتوا یا همان CMS به دو گونه متفاوت می باشد یا سیستم های مدیریت محتوا عمومی یا اپن سورس مانند وردپرس ، جوملا، دروپال ، مجنتو و … می باشد و یا به صورت اختصاصی نوشته می شود که با زبانهای برنامه نویسی سمت سرور می باشد که کاملا اختصاصی و فقط برای این سایت نوشته می شود.
قالب سایت صنایع فلزی
طراحی سایت اصولا با کدنویسی های HTML,CSS,JAVASCRIPT می باشد و اغلب به صورت های قالبهای آماده و یا قالب نوشته شده به صورت اختصاصی می باشد برای انتخاب قالب مناسب طراحی سایت صنایع فلزی چه به صورت آماده یا اختصاصی نکات زیر را باید مد نظر داشت:
- اصول استاندارد کد نویسی: رعایت اصول و قوانین کد نویسی W3 و نگارش صحیح کد های در قالب سایت
- استفاده از کد نویسی های CSS و JAVA SCRIPT در فایل خارجی و عدم استفاده از کد نویسی های داخل خطی
- استفاده از تعداد کمی از فایل های خارجی به جهت بالا بردن سرعت سایت
- فشرده سازی کد نویسی های CSS و JAVA SCRIPT
- قابلیت واکنشگرا و رسپانسیو وب سایت نسبت به تمای اندازه های و ابعاد مختلف اپلیکیشن های کاربردی
- امکان نصب پلاگین های کاربردی و یا تعریف انواع پلاگین ها و افزونه ها
امکانات عمومی قالب وب سایت صنایع فلزی
- بخش نوشته ها: در این بخش می توان اخرین مقالات علمی و کاربردی وب سایت را اضافه نمود و همچنین امکان دسته بندی موضو عات مختلف وب سایت همراه با برچسب گذاری برای مقالات و اخبار سایت که روش ها و نواع استفاده از بخش نوشته ها مفصلا توضیح داده خواهد شد
- بخش برگه ها: در این بخش برگه های اصلی سایت از جمله صحه اصلی، تماس باما و درباره ما که نیازی به تغییرات مداوم ندارند اضافه خواهد شد و با توجه به امکانات قالب می توان به صورت تم های گرافیکی طراحی نمود.
- بخش دیدگاهها : در این بخش آخرین دیدگاههای که برای مقالات ، محصولات و خدمات وب سایت گذاشته می شودمی توان مشاهده نمود و با تایید مدیر قابلیت نمایش در وب سایت را خواهند داشت.
- بخش نمونه کارها: در این بخش آخرین نمونه کارهای اجرا شده توسط کمپانی قرار می گیرد و می توانید نمونه کارها را در معرض دید عموم قرار داد
- بخش فهرستها: در این بخش می توانید ایتم های مورد نظر منوی اصلی و منو های فرعی را اضافه یا کم نمود
- بخش ابزارک ها: در این بخش می توانید برای سایدبار و بخش های فوتر و هدر به طور اختصاصی ابزارک های مجزا تعریف نمود
هزینه طراحی وب سایت صنایع فلزی
3-1هاستینگ و دامنه | |||
عنوان | پلن A | پلن B | پلن C |
فضای میزبانی وب | اشتراکی | مجازی | مجازی |
ایمیل های اختصاصی | 5 ایمیل | نامحدود | نا محدود |
فضای میزبانی | 5000MB | 10GB | 50 GB |
پارک دامین | ندارد | 5 دامنه | نامحدود |
پهنای باند | 10GB | 50GB | نامحدود |
دامنه .IR | دارد | دارد | دارد |
دامنه .COM | ندارد | دارد | دارد |
دامنه .ORG | ندارد | ندارد | دارد |
دامنه.NET | ندارد | ندارد | دارد |
آی پی اختصاصی | ندارد | ندارد | دارد |
3-2 امکانات قالب | |||
عنوان | پلن A | پلن B | پلن C |
برگه های اصلی سایت شامل خانه ، درباره ما ، تماس با ما | دارد | دارد | دارد |
برگه های فرعی سایت ، نمونه کارها، انتقادات و پیشنهادات ، قوانین و مقررات ، و هر آنچه مورد نطر کارفرما است. | دارد | دارد | دارد |
برگه های معرفی شامل ، گواهینامه ها ، چارت سازمانی ، معرفی پرسنل همراه با عکس و کیو ار کد ، سوابق اجرایی ، نمونه کارهای در حال اجرا ، منابع انسانی | دارد | دارد | دارد |
فرمهای سفارش شامل استخدام ، خدمات پس از فروش، فرمهای سفارش آنلاین) | دارد | دارد | دارد |
نقشه گوگل | دارد | دارد | دارد |
موتور جستجوی داخلی پیشرفته | ندارد | دارد | دارد |
گالری تصاویر | دارد | دارد | دارد |
تقویم | دارد | دارد | دارد |
سوالات متداول | دارد | دارد | دارد |
خروجی آر اس اس | دارد | دارد | دارد |
3-3 مدیریت | |||
عنوان | پلن A | پلن B | پلن C |
مدیریت بنر | دارد | دارد | دارد |
مدیریت ایمیل | دارد | دارد | دارد |
مدیریت قسمت های خاص | دارد | دارد | دارد |
نمایش گرافیکی لگو همکاران | دارد | دارد | دارد |
فرم ساز + فرم سفارش + فرم تماس با ما | ندارد | دارد | دارد |
مدیریت کاربران | ندارد | ندارد | دارد |
3-4 تعامل و ارتباط با کاربران | |||
عضویت | پلن A | پلن B | پلن C |
امکان نظر دهی | دارد | دارد | دارد |
امکان لایک یا دیس لایک | ندارد | دارد | دارد |
پیامها و اطلاعیه ها | ندارد | دارد | دارد |
حساب کاربری سفارشی اعضاء و همکاران | ندارد | دارد | دارد |
خبرنامه و ارسال ایمیل ( آخرین اخبار ، پیشنهادات ویژه ) | دارد | دارد | دارد |
سامانه پیامکی | ندارد | ندارد | دارد |
پشتیبانی به صورت تیکت | ندارد | ندارد | دارد |
نظر سنجی و مسابقات | ندارد | ندارد | دارد |
تالار های گفتگو و باشگاه مشتریان | ندارد | ندارد | دارد |
پشتیبانی آنلاین | ندارد | ندارد | دارد |
معرفی اهداف و استراتژی ها | دارد | دارد | دارد |
گواهینامه ها و حسن انجام کار | دارد | دارد | دارد |
آرشیو رویداد های و حضور در نمایشگاهها، تقویم نمایشگاه | دارد | دارد | دارد |
دپارتمان های مالی، اداری، بازرگانی، بازاریابی، فنی و مهندسی و … | دارد | دارد | دارد |
بیانیه ماموریت و چشم انداز | دارد | دارد | دارد |
خط مشی و نظامنامه کیفیت | ندارد | دارد | دارد |
بهداشت ایمنی و محیط زیست | ندارد | دارد | دارد |
معرفی هولدینگ، درباره بنیانگذار و اعضای هیئت مدیره | ندارد | دارد | دارد |
تیم اجرایی | ندارد | دارد | دارد |
همکاران اجرایی | ندارد | دارد | دارد |
فرم ارزیابی رضایت مشتری، درخواست مشاوره، جذب سرمایه گذار و نظر سنجی | ندارد | دارد | دارد |
دریافت کاتالوگ و بروشورها | ندارد | دارد | دارد |
لوح ها ،تندیس ها، جوایز و استاندارد ها | ندارد | ندارد | دارد |
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی | ندارد | ندارد | دارد |
ارسال نوتفیکیشن بر مرورگر | ندارد | ندارد | دارد |
خبر نامه ایمیلی | ندارد | ندارد | دارد |
پشتیبانی تیکتینگ | ندارد | ندارد | دارد |
3-5 شبکه های اجتماعی | |||
تلگرام | دارد | دارد | دارد |
اینستاگرام | دارد | دارد | دارد |
فیسبوک | دارد | دارد | دارد |
تویتر | دارد | دارد | دارد |
گوگل پلاس | ندارد | دارد | دارد |
پین تراست | ندارد | دارد | دارد |
لینکدین | ندارد | ندارد | دارد |
یوتویوب | ندارد | ندارد | دارد |
مای اسپیس | ندارد | ندارد | دارد |
آپارات | ندارد | ندارد | دارد |
فیس نما | ندارد | ندارد | دارد |
3-6 امکانات تخصصی | |||
معرفی محصولات و خدمات و نمونه کارها | دارد | دارد | دارد |
دسته بندی های و ویژگی ها | دارد | دارد | دارد |
موتور جستجو پیشرفته | دارد | دارد | دارد |
امکان فیلترینگ محصولات و خدمات | دارد | دارد | دارد |
معرفی پروژهای تکمیل شده و در دست ساخت | دارد | دارد | دارد |
خدمات پس از فروش | دارد | دارد | دارد |
ایجاد پنل های همکاری و نمایندگان | ندارد | دارد | دارد |
گالری تصاویر و تور مجازی 360 درجه | ندارد | ندارد | دارد |
چارت سازمانی | ندارد | ندارد | دارد |
پنل کاربری ویژه اعضا، مشتریان و پرسنل | ندارد | ندارد | دارد |
جدول نقاط قوت و ضعف محصولات و خدمات | ندارد | دارد | دارد |
دپارتمانهای تخصصی کمپانی مانند دپارتمان خدمات مهندسی، روابط عمومی ، سهام، ایمنی، آزمایشگاه، تولید و پشتیبانی | ندارد | ندارد | دارد |
شعب و نمایندگان فروش و خدمات پس از فروش | ندارد | ندارد | دارد |
بلاگ و مجله اینترنتی، اخبار و اطلاعیه ها | ندارد | ندارد | دارد |
شرکت های زیر مجموعه | ندارد | ندارد | دارد |
ارزش های بنیادین، مسئولیت های اجتماعی و منشور اخلاقی | ندارد | ندارد | دارد |
اعظای نمایندگی فروش و یا خدمات پس از فروش | ندارد | ندارد | دارد |
معرفی تجهیزات و ماشین آلات | ندارد | ندارد | دارد |
3-7 امکانات اضافی | |||
عنوان | پلن A | پلن B | پلن C |
اطلاعات کارکنان و چارت سازمانی | دارد | دارد | دارد |
درج تبلیغات در سایت | ندارد | دارد | دارد |
نقشه سایت | دارد | دارد | دارد |
آمار بازدید | دارد | دارد | دارد |
مناقصه و مزایده | ندارد | ندارد | دارد |
اخبار / بلاگ / مقالات | دارد | دارد | دارد |
تقویم و رویدادها | ندارد | دارد | دارد |
دریافت نماد الکترونیکی | ندارد | ندارد | دارد |
اتصال به درگاههای بانکی | ندارد | دارد | دارد |
3-8 تبلیغات و بازاریابی | |||
وب سایت های تبلیغاتی رایگان داخلی و خارجی | دارد | دارد | دارد |
کانال های پر بازدید تلگرام | ندارد | دارد | دارد |
پیج های پر بازدید اینستاگرام | ندارد | ندارد | دارد |
تبلیغات کلیلی – کلیک یاب یا آی نتورک یا زنبور | ندارد | ندارد | دارد |
تبلیغات بنری در سایتهای پر بازدید | ندارد | ندارد | دارد |
تبلیغات کلیکی گوگل | ندارد | ندارد | دارد |
تبلیغات متنی | ندارد | ندارد | دارد |
3-9 سئو و بهینه سازی سایت | |||
بهینه سازی کد نویسی css و java script | دارد | دارد | دارد |
فشرده سازی کد نویسی | دارد | دارد | دارد |
نصب پلاگین های سئو پر میوم | دارد | دارد | دارد |
نصب پلاگین پرمیوم موشک | دارد | دارد | دارد |
اضافه کردن نقشه سایت | دارد | دارد | دارد |
افزوده فایل robots.txt | دارد | دارد | دارد |
ثبت سایت در موتور های جستجو google,yandex.alexa,bing | دارد | دارد | دارد |
فعال کردن قابلیت کش برای کاربران | دارد | دارد | دارد |
3-10 امنیت | |||
پلاگین های امنیت پرمیوم | دارد | دارد | دارد |
پشتیبان گیری از فایل هایhtacses, config,db | دارد | دارد | دارد |
استفاده از ورود چند مرحله ای و امنیتی | دارد | دارد | دارد |
استفاده از قابلیت تایید دستی کاربران تازه | دارد | دارد | دارد |
تغییر امنیتی نام فایل های دیتابیس | دارد | دارد | دارد |
تغییر مسیر فایل های اصلی سایت به پوشه های امن | دارد | دارد | دارد |
مدیریت بلک لیست | دارد | دارد | دارد |
بکار انداختن سیستم محافظت فایر وال( دیوار آتش) | دارد | دارد | دارد |
استفاده از سیستم آنتی اسپم و ربات های جفنگ نویس | دارد | دارد | دارد |
قفل کلیک رایت در سایت برای عدم کپی برداری مطالب | دارد | دارد | دارد |
فعال کردن حفاظت از آیفرم ها | دارد | دارد | دارد |
3-11 اپلیکیشن موبایل | |||
اپلیکیشن اندروید | دارد | دارد | دارد |
اپلیکیشن آی او اس | ندارد | ندارد | دارد |
معرفی به مارکتهای اپلیکیشن | ندارد | ندارد | دارد |
تبلیغات اپلیکیشن | ندارد | ندارد | دارد |
3-12 بات شبکه های اجتماعی | |||
بات فروشگاهی تلگرام | ندارد | دارد | دارد |
بات فروشگاهی اینستاگرام | ندارد | ندارد | دارد |
3-11 تحویل سایت | |||
زمان تقریبی طراحی تا تحویل | 2 هفته | 3هفته | 5هفته |
پشتیبانی و بروز رسانی | 1سال | 1سال | 1سال |
خدمات آموزشی از راه دور | دارد | دارد | دارد |
آموزش حضوری | دارد | دارد | دارد |
4-11 نحوه دریافت | |||
پیش قرارداد | 50% | 50% | 50% |
طراحی اولیه | 30% | 30% | 30% |
طراحی نهایی ، تحویل و آموزش | 20% | 30% | 20% |
4-12 قیمت طراحی سایت | |||
طراحی سایت | 6 میلیون | 8 میلیون | 12 میلیون |
کاربرد های طراحی وب سایت صنایع فلزی
صنایع فولاد، صنایع گالوانیزه، صنایع تیتانیوم، صنایع حلبسازی، صنایع آلیاژی، صنایعریختهگری، صنایع مفتولی، صنایعقوطیسازی، صنایع جوش، صنایع اتصالات، صنایع آلومینیوم، صنایع ذوب، صنایع مس، صنایع کابل، صنایع چدن، صنایع پروفیل، صنایع استیل، صنایع آهن
نمونه های موفق در طراحی سایت صنایع فلزی
صنایع فلزی کاوه، صنایع فلزی کوشا، صنایع فلزی ثامن، صنایع فلزی پایون آذر فلز، صنایع فلزی توفیقی، صنایع فلزی جهانكار اصفهان، صنایع فلزی آدران شفق، صنایع فلزی آذران، صنایع فلزی پارس توحید، صنایع فلزی تاراز، صنایع فلزی چناقچی، صنایع فلزی جهان استیل، صنایع فلزی جهانتاب، صنایع فلزی خاتم فورج، صنایع فلزی دیمه، صنایع فلزی دژپاد، صنایع فلزی صنیع کار، صنایع فلزی صندلی نظری، صنایع فلزی فاپکو، صنایع فلزی فتوت اصفهان، صنایع فلزی کاوه تهران، صنایع فلزی پارس، صنایع فلزی ارکان متاع البرز، صنایع فلزی اخوان، صنایع فلزی پیوندی، صنایع فلزی حافظ، صنایع فلزی راک، صنایع فلزی رضایی، صنایع فلزی ساحل، صنایع فلزی ساتراپ، صنایع فلزی شاهرخ، صنایع فلزی شمیزی، صنایع فلزی گل نرگس، صنایع فلزی لوتوس، صنایع فلزی نوین، صنایع فلزی وحید، صنایع فلزی هومن، صنایع فلزی یخچیان، صنایع فلزی خدادادی، صنایع فلزی صدوقی، صنایع فلزی اسدی، صنایع فلزی آهن حفاظ، صنایع فلزی آذرین البرز، صنایع فولادی بستارون، صنایع فلزی جهان نما، صنایع فلزی حاج رضا لباف، صنایع فلزی ذوب ایران، صنایع فلزی کریم زاده، صنایع فلزی سهند، صنایع فلزی سازه های سنگین مازندران، صنایع فلزی صنیع سازه، صنایع فلزی طب البرز، صنایع فلزی فتحی پور، صنایع فلزی فضا گستر، صنایع فلزی گلستان، صنایع فلزی نوژن شلف، صنایع یکتا فلز
مراحل طراحی وب سایت صنایع فلزی
صفر تا صد راه اندازی کسب و کار اینترنتی به صورت کاملا علمی مطابق با ایده های نوین در طراحی سایت به صورت مرحله به مرحله که به اختصار به شرخ هر یک ار مراحل طراحی سایت می پردازیم.
- مشاوره و بازدید رایگان از محل کار
- انتخاب نام دامنه مناسب مطابق با اصول بازاریابی و سئو
- انتخاب هاست و پایگاه داده مناسب برای طراحی وب سایت
- طراحی کلیه عکس ها مطابق با اصول روانشناسی و گرافیکی
- تولید محتوا متناسب با اصول سئو برای طراحی سایت
- تاییده نهایی عکسها و محتوای کالاها توسط کارفرما
- طراحی نهایی وب سایت مطابق با آخرین استانداردهای گوگل و سئو و استفاده از بهترین کلمات کلیدی در وب سایت شما
- تایید نهایی وب سایت و قرار گرفتن در فضای مجازی
- معرفی وب سایت به موتور های جستجو از جمله bing – yahoo – ask – google -msn و …
- معرفی وب سایت به فهرستهای موضوعی جهانی و داخلی متناسب با فروشگاه اینترنتی روغن موتور
- راه اندازی شبکه های اجتماعی از جمله facebook – twitter – linkrdin – pinterast – instagram – telegram و …
- معرفی و ثبت محصولات شما در وب سایت های تبلیغاتی و همکاران شما
- ارسال ایمیل گروهی به کلیه مشتریان بالقوه جهت اطلاع رسانی از راه اندازی وب سایت شما
- بهبود بخشیدن به سرعت وب سایت و نصب و راه اندازی افزونه های سئو
- بالابردن بازدید از وب سایت شما با استفاده از تکنیکهای اصولی و استاندارد سئو
- آموزش کلیه مراحل دسته بندی ، افزودن و یا تغییرات در محصولات ، تغییرات در صفحات وب سایت و هر نوع تکنیکی و روشی که لازم است یک مدیر سایت بداند در طی یک جلسه حضوری
- پشتیبانی از وب سایت، کلیه وب سایت های طراحی شده در فانوس رایانه از یک سال پشتیبانی رایگان بهرمند بوده و در طی این یک سال در هر زمان و هر مکان پرسنل فانوس رایانه آماده پاسخگویی به سوالات فنی و تکنیکی شما خواهند بود
- گارانتی وب سایت ، کلیه وب سایت های طراحی شده توسط فانوس رایانه از ۵ سال ضمانت نامه رسمی نرم افزاری بهرمند بوده و تضمین می گردد از لحاظ امنیتی و تکنیکی هیچ مشکلی در وب سایت ایجاد نگردد.
دانلود پلتفرم طراحی وب سایت صنایع
شرکت طراحی سایت فانوس وب ارئه دهنده راهکارهای خلاقانه طراحی سایت در سراسر ایران، طراحی سایت یزد ، طراحی سایت یاسوج ، طراحی سایت همدان ، طراحی سایت بندر عباس ،طراحی سایت اراک ،طراحی سایت قزوین ،طراحی سایت تبریز ، طراحی سایت گرگان ،طراحی سایت رشت ،طراحی سایت خرم اباد ، طراحی سایت کرمانشاه ،طراحی سایت کرج ،طراحی سایت سنندج ،طراحی سایت شیراز ،طراحی سایت سمنان ،طراحی سایت زنجان ،طراحی سایت شهرکرد،طراحی سایت اصفهان ،طراحی سایت اردبیل ،طراحی سایت بیرجند ،طراحی وب سایت در ایلام
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟نظری بدهید!