طراحی سایت همدان ، طراحی وب سایت در استان همدان از جمله طراحی سایت در ملایر، تویسرکان، نهاوند، اسدآباد، کبودرآهنگ، رزن با بهترین قیمت وکیفیت

طراحی سایت همدان

استان همدان در منطقه‌ای کوهستانی واقع شده است. استان‌های کردستان، کرمانشاه، زنجان، لرستان و مرکزی همسایه‌‌های استان همدان هستند. رود گاماسیاب –یکی از بلندترین رودخانه‌های ایران- از درون آن می‌گذرد و قله‌ی الوند که در فهرست میراث طبیعی ایران ثبت شده، معروف‌ترین کوه همدان است. همدان، تویسرکان، ملایر، کبودرآهنگ، بهار و نهاوند و رزن از شهرهای مهم استان هستند.
سفال‌گری، چرم‌سازی و دباغی، پوستین‌دوزی، صنایع دستی جوبی مانند معرق، منبت‌کاری و خراطی، سنگ‌تراشی، گلیم نهاوند و گیوه‌بافی، شیشه‌گری، مرواربافی ملایر و فرش‌بافی برخی صنایع دستی استان همدان هستند. در کنار هتل‌های زیادی که پذیرای مسافران است اقامت‌گاه‌های سنتی و بوم‌گردی نیز در این استان فعالیت می‌کنند. در این اقامت‌گاه‌ها می‌توان سراغ غذاها و نوشیدنی‌های محلی هر منطقه را نیز گرفت. اقامت‌گاه بوم‌گردی مزداگرد در ۲۱ کیلومتری شهر همدان، آرتینا، آمادای، ورکانه در ۲۰ کیلومتری جنوب شرقی همدان، دهکده سنتی و اقامتی آقبلاق در روستای آقبلاق برخی از این اقامت‌گاه‌های استان همدان هستند.