سوپر مارکت آنلاین

طراحی سایت سوپر مارکت آنلاین

طراحی سایت سوپر مارکت آنلاین امروزه به یکی از مشاغل نوین و پردارامد در تمام دنیا تبدیل شده است به طوریکه در کشورهای توسعه یافته نظیر آمریکا، انگلستان، فرانسه و ژاپن بیش از یک چهارم خرید های مردم از سوپر مارکتهای آنلاین می باشد.

امروزه با گسترش شهر نشینی و مشغله های بسیار مردم رغبت به خرید از سوپر مارکتهای آنلاین بیش از پیش بیشتر شده  است، حال آنکه خرید از سوپر مارکت های آنلاین نسبت به خرید از سوپر مارکت معمولی و سنتی دارای امتیاز های بیشتری است که قابل تامل است و دلیل رغبت مردم به این نوع از خرید اینترنتی را بیشتر می کند.

مزایای طراحی سایت سوپر مارکت برای کاربران

  • امکان انتخاب : در طراحی سایت سوپر مارکت آنلاین کاربران می توانند محصولات مختلف از برند های مختلف را به راحتی جستجو و مقایسه کنند حال آنکه این امکان در سوپر مارکتهای معمولی وجود ندارد.
  • تخفیف ها: در طراحی سایت سوپر مارکت آنلاین کاربران به راحتی می توانند هر روزه از تخفیف های فروش آگاه شوند، و رضایت بیشتری از خرید خود داشته باشند.
  • مشخصات محصول: در طراحی سایت سوپر مارکت آنلاین این امکان برای کاربران فراهم شده تا بتوانند تمامی اطلاعات مورد نیاز خود را از محصول داشته باشند به طور مثال وزن، تولید کننده، تاریخ تولید، کالری، ترکیبات و …
  • خرید آسان: در طراحی سایت سوپر مارکت آنلاین کاربران می توانند به راحتی با چند کلیک محصول خود را بدون آنکه گرفتار ترافیک شهری و دردسر های آن شوند خرید کنند و درب منزل کالا را تحویل بگیرند.

مزایای طراحی سوپر مارکت آنلاین برای فروشنده

  • فروش ُآسان: یکی از مهمترین مزیت های سوپر مارکت های آنلاین و طراحی سایت سوپر مارکت برای فروشندگان می باشد به طوری که فروشنده بدون اینکه در دسر های سرو کله زدن با انواع مشتریان را داشته باشد به راحتی می تواند هر روزه سفارشات خود را چک کند و در بازده های زمانی مشخص، کالا را به مشتریان برساند.
  • کم شدن هزینه : از جمله مزایای سوپر مارکت های آنلاین می توان به از کم شدن هزینه های جاری شامل انبارداری، هزینه پرسنل و هزینه های گزاف اجاره معازه، مالیات و انشعابات آب و برق و گاز اشاره نمود که می توان با کمترین هزینه و یا از خانه وب سایت خود را مدیریت کنید.
  • برندسازی : یکی از ویژگی های مهم طراحی سایت سوپر مارکت انلاین می توان به برند سازی آن اشاره نمود . داشتن وب سایت برای هر کسب و کاری ضروری و مهم است چه برسد به سوپر مارکت های که در همه محله ها هستند و آنچه می توان شما را متمایز از سایر بقالی ها یا سوپر مارکت های کنند، داشتن وب سایت یا طراحی سایت فروشگاهی سوپر مارکت آنلاین است.
  • بازاریابی محصولات: از جمله ویژگی های طراحی سایت سوپر مارکت اینترنتی تبلیغات و بازاریابی می باشد. می توانید در این نوع از سایت های فروشگاهی شماره مشتریا خود را داشته باشید و هر بار که محصولی با تخفیف داشته اید و یا اینکه تاریخ انقضاء آن رو به نزدیکی بود به مشتریان خود به صورت پیامکی یا ایمیلی اطلاع دهید و محصول خود را به راحتی چند کلیک به دست مصرف کنند گان برسانید همچنین می توانید کالاهای جدید، پرفروش و مورد نیاز کابران به مشتریان خود به راحتی اطلاع رسانی و به فروش برسانید.
  • تبلیغات : با طراحی سایت سوپر مارکت اینترنتی از هزینه های تبلیغات خود می توانید کم کنید و دیگر نیازی به تبلیغات مویرگی و تراکتی نیست و به راحتی می توانید با استفاده از شیوه های نوین تبلیغات مانند تبلیغات پیامکی و محلی مشتریان بیشتری را به سمت سوپر مارکت خود روانه کنید.
  • سیستم چند فروشگاهی : در طراحی سایت سوپر مارکت آنلاین می توانید با استفاده از روابطی که با سایر بنکداران و فروشگاههای اطاراف دارید به آنها پنل فروشگاهی بدهید تا محصولاتشان را در فروشگاه شما بار گزاری و به فروش برسانند همچنین می توانید با تعریف روش های نوین تحویل کالا در محل، خدماتی خاص به مشتریان و سایر فروشندگان ارائه دهید.