طراحی سایت

پروسه طراحی سایت

ما قصد داریم در این مقاله شما را با مراحل طراحی سایت آشنا کنیم باما همراه باشید.

نخست باید بدانید که برای طراحی یک وب سایت باید مراحل مشخصی طی شود که یکی پس از دیگری تا زمان پیاده سازی وب سایت طی می شود.

محتویات این صفحه برای افرادی که تصمیم به طراحی سایت گرفته اند و به دنبال منبع مشخص و قابل اعتمادی می گردند، راهنمای خوبی است.

وب سایت انواع مختلفی دارد که شامل سه دسته ی کلی از جمله سایت های استاتیک، سایت های داینامیک و سایت های نیمه داینامیک می باشد.

در سایت استاتیک که از نوع ساده ی وب سایت ها است وبرای کسب و کار کوچک و با بودجه ی کم مناسب تر است، طراحی فقط یک بارانجام می شود و بیشتر با استفاده از HTML و CSS صورت می گیرد. در این نوع وب سایت ها به دلیل اینکه تمام محتویات ثابت هستند تغیرات و به روزرسانی این سایت معمولا کم بوده و سالی یک یا دوبار توسط وب مستر انجام می شود.

سایت استاتیک دارای حجم کمی از کد نویسی می باشد که همین امر باعث شده سرعت بار گذاری آن بالا باشد و برای تایید شدن درخواست در گوگل سریع تر انجام می شود. در وب سایت استاتیک رعایت اصول سئو نسبت به وب سایت های داینامیک و نیمه داینامیک آسان تر است.

بررسی پروسه طراحی سایت:

برای طراحی یک وب سایت حرفه ای که ضمن خلق محصولی ارزشمند، بازدید کنندگان را به طور آشکار در جریان روند توسعه و پیشرفت پروژه قرار داد که این پروسه در هشت مرحله انجام می گیرد.

 

چرا در طراحی وب سایت نیاز به برنامه ریزی و نیاز سنجی است؟

مهم ترین اصول طراحی سایت توجه به مایحتاج های مخاطبان سایت است، منظور این است که یک سایت قرار است چه امکاناتی داشته باشد و چه نیازی از کاربر را بر طرف می کند. تمام این محتویات باید برنامه ریزی شود و در قالب یک پروپوزال با تایید طرفین ثبت شود.

ایده هایی برای طراحی سایت:

در پروسه طراحی سایت چرا باید تحقیق و بررسی محتوا صورت بگیرد و محتوای سایت شامل چه چیزی میشود؟

بعد از برنامه ریزی و مشخص شدن نیاز سنجی در طراحی وب سایت نوبت به تحقیق و بررسی محتوا می رسد، بهترین راه ثبت شدن درخواست ها در سایت این است که تیم فنی به بررسی محتوا بپردازند و بهترین درخواست را جهت ارائه پیشنهاد کند.

چه زمانی از طرح اولیه wireframe استفاده می شود؟

نخستین مرحله ای که در طراحی وب سایت انجام می شود درج کردن طرح گرافیکی یا اسکچ می باشد که در این پروسه از همه ی صفحات مانند صفحه اصلی، درباره ی ما، تماس با ما،بلاگ و….. طراحی اولیه ای صورت گرفته و برای بازدید کننده ی سایت به نمایش می گذارد.

چه نکاتی باید در طراحی قالب در مظر گرفته شود؟

زیبا سازی طراحی سایت تاثیر زیادی در جلب توجه بازدید کننده دارد، طراح باید با توجه به نیاز مشتری اقدام به دیزاین تمام صفحات سایت کرده و تمام ملاک های ایده آل را رعایت کند. رنگ صفحه ها و لگوی سایت نقش مهمی در طراحی دارد.

در این زمینه تمامی عناصر گرافیکی و بصری قبل از ارائه باید به تایید طرفین برسد و سپس پیاده سازی شود.

کد نویسی سایت چه تاثیری در آن دارد؟

برنامه نویسی یک سایت مانند ستون های محکم یک ساختمان است، باید در طراحی سایت بهترین و بهینه ترین کدنویسی را انجام دهیم و برای بهتر شدن صفحات و محتویات سایت آخرین تکنولوژی ها و استاندارد های دنیای وب را در آن بکار می بریم.

در ورود اطلاعات اولیه سایت باید رعایت شود؟

بعداز پایان برنامه نویسی باید ورود اطلاعات را شروع کرد به این معنی که در این مرحله ما یک وب سایت که از لحاظ محتوا خالی می باشد را به شما تحویل داده ایم. دقت کنید که در مرحله ی ورود اطلاعات خطاهای سیستم مشخص می شود و باید توسط مدیر برنامه نویسی سایت اصلاح شود.

فانوس وب ارائه دهنده خدمات نوین طراحی وب سایت ، طراحی سایت آموزشگاهی ،طراحی سایت آژانس مسافرتی ، طراحی سایت نیازمندیها ، طراحی سایت خبری ، طراحی سایت شخصی ، طراحی سایت شرکتی، طراحی سایت فروشگاهی ،و راه اندازی صفر تا صد کسب و کار اینترنتی طراحی سایت دیجی کالا ، پکیج طراحی سایت و پشتیبانی سایت و سئو سایت با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در ایران

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید