طراحی سایت کاریابی | سئو کاریابی

طراحی سایت آموزش آنلاین

طراحی سایت آموزش آنلاین روش های نوینی از آموزش مجازی است که با استفاده از جدیدترین ابزارهای ارتباطی مانند ایمیل، وبلاگ، وب‌سایت و نرم‌افزارها در بستر شبکه‌های کامپیوتری خصوصا اینترنت، محتوای آموزشی را در اختیار کارآموزان قرار می‌دهد.
آموزش مجازی در این روش به وسیله اینترنت صورت می گیرد. می توان گفت این روش متداول ترین و گسترده ترین روش است و سعی بر آن دارد که گرفتن آزمون و صدور مدرک نیز به صورت الکترونیکی و وب انجام شود.

کلاس های درس، گزارشات مربوط به درس ها ، جزوات، اتاق های گفت و گو، پست الکترونیکی و … از جمله مواردیست که همگی بر روی وب ذخیره می شود. همچنین به دلیل انعطافی که در نحوه ارائه آموزش الکترونیک وجود دارد، می توان نوع آموزش را مطابق با خواسته ها و فعالیت های خود ، شرایط و امکانات موجود و غیره… طراحی و مورد استفاده قرار داد. بنابراین شما می توانید در سیستم پیاده سازی شده خود دارای ویژگی های دلخواهی باشید.

در طراحی سایت آموزش آنلاین، مدرسین و کارآموزان از طریق اینترنت و به صورت همزمان (Synchronous) با یکدیگر تعامل داشته و فرآیند آموزش و یادگیری را به انجام می‌رسانند.

المان‌های این نوع آموزش انواع عناصر چندرسآن‌های ازجمله گرافیک، صدا، تصویر و صفحات وب‌ است که همه از طریق یک مرورگر اینترنتی قابل‌دسترس هستند و جایگزین اجزای کلاس درس سنتی شده‌اند.

در طراحی سایت آموزش آنلاین علاوه بر امکان ارائه محتوای دوره‌ای، فرصت تعاملات زنده و دریافت بازخورد در جلساتی مانند آزمون‌ها و آزمایش‌ها برای دانش‌آموزان این سبک از آموزش فراهم است. تعاملات بین مدرس و دانش‌آموزان نیز از طریق ابزار چت امکان‌پذیر است.

طراحی سایت آموزش آنلاین به طور معمول به تناسب نیازهای یادگیری خاص هر فرد قابل تنظیم است. بنابراین، این نوع آموزش تقریباً در هر زمان و هر مکان می تواند انجام شود؛ درصورتی‌که دسترسی به یک رایانه و اینترنت با سرعت مناسب فراهم باشد.
طراحی سایت آموزش آنلاین یک راه حل مناسب، سریع و حرفه ای برای ایجاد وب سایت های آموزشی، دوره های آنلاین، بازاریابان محتوای آموزشی، فروش دوره های آموزشی و … است. همچنین این نوع از طراحی سایت مناسب برای مهدکودک ها، وب سایت های دانشگاهی و موسسه های آموزشی می باشد.

مزایای طراحی سایت آموزش آنلاین

  • برگزاری آزمون های آنلاین
  • مشاوره تخصصی به کاربران سایت
  • ارائه خدمات به صورت 24 ساعته
  • افزایش اعتبار آموزشگاه و برندینگ شما
  • برگزاری کلاسهای غیر حضوری
  • عدم وابستگی به مکان و زمان
  • فروش جزوات و محصولات آموزشی