4 اشتباه مهم در صفحه ی تماس با ما

4 اشتباه مهم در صفحه ی تماس با ما

یکی از ملزومات سایت ها داشتن صفحه ای تحت عنوان صفحه ی تماس با ما می باشد . این صفحه برای سهولت ارتباط کاربران با مدیر سایت ویا فروشگاه های اینترنتی می باشد. همین امر باعث ارتقای آگاهی مدیران نسبت به نیازمندی های کاربران و همچنین باعث خدمات رسانی هر چه بهتر به کاربران می شود .

در ایجاد سایت ها مشکلات متعددی بوجود می آید.

 چه مشکلاتی ممکن است در صفحه تماس با ما رخ دهد؟

عدم استفاده سایت ها از صفحه ی تماس با مشتریان چه پیامدی را به دنبال خواهد داشت ؟

همان طور که قبلا نیز گفته شد صفحه ی تماس با مشتری برای ارایه خدمات به مشتریان می باشد واین صفخه باعث ایجاد حس رضایت مندی واطمینان در مشتریان نسبت به سایت می شود .

دور از دسترس بودن صفحه ی تماس با ما موجب چه می شود ؟

در برخی از سایت ها مشتریان جهت یافتن صفحه ی تماس با ما زمان زیادی را صرف می کنند که همین امر موجب گیج و در مانده شدن مشتر یان می شود این اتفاقات بخاطر نا مناسب بودن مکان صفحه ی تماس با ما در سایت می باشد جریانات فوق موجب می شودسایت شما در نظر مشتری ناکارآمد وغیر قابل اعتماد جلوه کند.

توصیه ما برای کسانی که می خواهند از این صفحه در سایت خود بهره ببرند این است که مناسب ترین مکان برای صفحه ی تماس با ما در منوی اصلی می باشد.

نامناسب بودن شکل و امکانات صفحه ی تماس با ما چه تاثیری در مخاطبان دارد؟

اگر شما قصد دارید که یک سایت طراحی کنید حتما باید در نطر داشته باشید که در صفحه ی تماس با از شکل ظاهری مناسب و جذابیت برای کاربران استفاده کنید همچنین در نطر داشته باشید که استفاده از آن برای همه ی کار بران(همه ی اقشار جامعه وهمه ی سنین )ساده و کاربردی باشد .

عدم پاسخ گویی سایت به سوالات و فرم های پرشده توسط کاربران چه پیامد هایی را به دنبال دارد؟

مدیران سایت ها حتما باید این نکته را در نطر داشته باشند که پاسخ گویی به سوالات ودرخواست های مطرح شده از سوی کاربران و همچنین پاسخ گویی به فرم های پر شده از سوی کاربران یکی از راه های جلب مشتری و اعتماد و اطمینان می باشد .

وجود اطلاعات غیر ضروری در صفحه ی تماس با ما چه تاثیری در مخاطبان دارد؟

در برخی از صفحات تماس با ما فرم های وجود دارد که مشتر یان خود درخواست اطلاعات غیر ضروری دارند و همین امر موجب از بین رفتن اعتماد مشتریان می شود و همچنین نشان دهنده ی کارایی پایین سایت می باشد .

اگر کاربران برای فرم ها بیش از چند دقیقه زمان صرف کنند این به ان معنا است که این صفحه طبق استاندارد ها نیست و درخواست ازاطلاعات غیر ضروری از شما دارند.

بیشتر بدانید:

ایا استفاده از درخواست ها و نظرات مشتریان موجب کیفیت بیشتر سایت می شود؟

اگر شما از نظرات مشتریان جهت طراحی سایت وصفحه ی تماس با ما استفاده کنید حس اعتماد مشتریان خود را برمی انگیزد و این امر خود موجب مشتری و رضایت مندی آنها می شود .

امکان برقراری تماس تلفنی در کنار فرم ها جه تاثیری دارد؟

مسلما شما نیز می دانید که فرم ها تنها راه برقراری ارتباط با مشتریان نمی باشد. شما می توانید در کنار فرم ها از تماس تلفنی برای ارایه خدمات مطلوب تر نیز استفاده نمایید این امر موجب اسودگی خاطر بیشتر برای مشتریان می شود.

بوجود آمدن مشکل در نحوه ی خدمات دهی فرم ها چه تاثیری در بازدیدکنندگان دارد؟

شاید برای شما نیز این اتفاق رخ داده باشد که به سایتی مراجعه کرده باشید و مشاهده کنید که بخش هایی از سایت کار نمی کند. فرم ها ی صفحات تماس با ما نیز ممکن است بنا بر دلایلی از کار بیفتند و این امر از نظر مشتریان بسیار با اهمیت می باشد و گاهی اوقات موجب می شود که مشتریان سایت شما را ترک کنند.

  

    

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید