مراحل راه اندازی کسب و کار اینترنتی

مراحل راه اندازی کسب و کار اینترنتی

در این مقاله سلسه آموزشهای کاربردی و عملیاتی مراحل راه اندازی کسب و کار اینترنتی را از 0 تا 100 به صورت کاربردی و کاملا اصولی مطابق با روشهای علمی و اجرایی وب سایتهای موفق جهان ، کاملا به صورت رایگان به کاربران طراحی سایت ارائه می دهیم.

با ما همراه باشید

راه اندازی کسب و کار اینترنتی تا حد زیادی به شغل شما بستگی دارد. اگر طراح سایت،مشاور و یا صاحب کسب‌وکار هستید، این آموزشها قطعا می‌تواند درآمد شما را افزایش دهد. با اینکه این آموزشها برای افرادی که می‌خواهند کسب‌وکاری اینترنتی داشته باشند یا کسب‌وکار امروز خود را آنلاین کنند ایده‌ال است اما طراحان وبسایت هم با تکنیک‌ها و مهارتی که در این دوره فرامی‌گیرند می‌توانند خدمات جدیدی را به مشتریان خود ارائه کنند. گروه دیگری که این آموزشها می‌تواند به آنها کمک کند مشاوران بازاریابی و کسب‌وکاراند که می‌توانند با مهارت‌ها و تجربیانی که در این دوره ارائه می‌شود بخش جدیدی از راه‌کارها را به مشتریان خود ارائه کرده و یا خود را راه‌بلد این حوزه بنامند.

مراحل راه اندازی کسب و کار اینترنتی

آیا از تیپ شخصیتی خود اگاه هستید؟ راهبرد و چشم انداز شما برای آینده چیست؟ کسب و کار شما چیست؟ محدوده جغرافیایی و جامعه هدف بازار شما چیست؟ سرمایه شما چقدر است؟ محصول شما چیست و چگونه ارائه میشود؟ ایده های شما برای جذب مشتریان جدید و وفادار سازی مشتریان قدیم چیست؟ رقبای شما در ارائه محصول و محصولات مشابه چه کسانی هستند و چه راههای را رفته اند؟ هدفهای بازاریابی شما چیست؟

به یاد داشته باشید.                   

هيچ فرمول استانداردي براي تهيه يك برنامه کسب و کاراینترنتی وجود ندارد . هيچ ميزان استانداردي براي مدیریت زمان در کسب و کاراینترنتی، هيچ فهرست مطالب استانداردي، حتي هيچ روش ايده آلي براي مرتب كردن محتواي برنامه کسب و کار وجود ندارد.

با اين وجود هر فرد با تجربه اي با شناختي كه از مخاطبان خود دارد مي تواند يك برنامه موثر تدوين نمايد

شرکت فانوس رایانه اهورا ارائه راهکار های نوین طراحی سایت و راه اندازی کسب و کار اینترنتی کاملا بومی سازی شده و مطابق با استاندارد های فرهنگی ایران

گامهای راه اندازی کسب و کار اینترنتی

گام اول –  برنامه کسب و کار اینترنتی

گام دوم – ثبت دامنه سایت مناسب

گام سوم – میزبانی سایت

گام چهارم – سیستم مدیریت محتوا

گام پنجم – طراحی یا انتخاب قالب سایت

گام ششم – تولید محتوا سایت

گام هفتم – طراحی گرافیکی سایت

گام هشتم – عملکرد و کارایی سایت

گام نهم – سیستم فروش و خدمات سایت

گام دهم – بازاریابی اینترنتی

گام یازدهم – سئو و بهینه سازی سایت

گام دوازدهم – گسترش کسب و کار

تعريف کسب و کار

نويسندگان مختلف، تعاريف متفاوتي از کسب و کار دارند. در واژه نامه‌ي آکسفورد کسب و کار به معني خريد و فروش و تجارت آمده است. در واژه نامه‌ي لانگ من کسب و کار به فعاليت پول در آوردن و تجارتي که از آن پول حاصل شود، گفته مي‌شود.
به زبان ساده، کسب و کار عبارت است از حالتي از مشغوليت و به طور عام، شامل فعاليت‌هايي است که توليد و خريد کالاها و خدمات با هدف فروش آنها را به منظور کسب سود، در بر مي‌گيرد.
بر طبق نظر (ارويک و هانت) و کاري که در آن خدمات يا کارهايي که ديگر افراد جامعه به آن نياز دارند و مايل به خريد آن هستند و توان پرداخت بهاي آن را دارند، توليد، توزيع و عرضه مي شود. ، کسب و کار عبارت است از هر نوع کسب
(پترسن و پلومن) بر اين باورند که هر تبادلي که در آن خريد و فروش صورت گيرد، کسب و کار نيست، بلکه کسب و کار، هر نوع تبادل تکراري و تجديد شونده ي خريد و فروش است.
پروفسور (اون) ، کسب و کار را يک نوع کاسبي مي داند که طي آن کالاها يا خدمات براي فروش در بازار توليد و توزيع مي شوند.
بنابراين با توجه به تعاريف ياد شده مي توان دريافت که کسب و کار با خريد و فروش کالاها، توليد کالاها يا عرضه ي خدمات، به منظور به دست آوردن سود، سر و کار دارد.

ويژگيهاي کسب و کار

با توجه به تعاريف کسب و کار، ويژگي‌هاي کسب و کار، عبارتند از:
1. فروش يا انتقال کالاها و خدمات براي کسب ارزش
2. معامله‌ي کالاها و خدمات
3. تکرار معاملات
4. انگيزه‌ي سود (مهم‌ترين و قدرتمندترين محرک اداره‌ي امور کسب و کار)
5. فعاليت توأم با ريسک. کسب و کار، هميشه بر آينده متمرکز است و عدم اطمينان، ويژگي آينده است. از اين رو، همواره کسب و کار، توأم با ريسک است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید