هدف اصلی طراحی این مقاله این است که شما مخاطبان را با طراحی وب سایت مجله آنلاین آشنا کنیم. امروزه با توجه به پیشرفت های تکنولوژی استفاده از مجلات اینترنتی با موضوعات مختلف درسراسر جهان درحال افزایش است. لذا طراحی سایت مجله آنلاین با ظاهر مناسب و مطالب خوانا از اهمیت بالایی برخوردار می باشد و این موضوع باعث جلب بازدید کنندگان بیشتری می شود. شاید این سوال برای شما هم مطرح شده باشد که مجله های آنلاین چه کاربردی را دارند؟ درپاسخ به آن سوال می توان گفت مجله های اینترنتی توانسته اند جایگزین مناسبی برای مجلات و روزنامه های چاپی باشند. طراحی وب سایت مجله آنلاین همانند تمامی مجلات دارای موضوعات و مطلب های مختلفی می باشد که با تصاویرهای متفاوت و مربوطه رونمایی می شوند. تفاوت اساسی این مجاله ها نسبت به مجاله های دیگر فقط به نوع گرافیکی و ظرفیت هایی که در آن برای سیستم ها به کار گرفته شده است مربوط می شود.

بهینه سازی
بهینه سازی یا سئو  در جزء بخش های مهم طراحی وب سایت مجله آنلاین به حساب می آید. سئو به طور کامل با مرورگر ها در ارتباط هستند و این توانایی را دارند که مشخص کنند چه تعداد افرادی سایت را بازدید کرده اند به بیانی می توان گفت با داشتن یک سئوی مناسب شما می توانید کاربران زیادی را نسب به سایت خود جلب کنید.

امکانات طراحی وب سایت مجله آنلاین

  •  طراحی صفحه 3 بعدی
  • طراحی قسمت های متفاوت برای ویدیوها و بخش ها گرافیکی
  • طبقه بندی مطالب
  •  ایجاد آرشیو های متفاوت از قبیل سالانه، ماهانه و هفتگی
  • به وجود آوردن قسمت هایی برای جست و جو و نظر سنجی
  •  ایجاد مکان هایی برای اشتراک گذاری

طراحی وب سایت مجله آنلاین از طریق سایت سازها

سایت سازها از نقش مهمی برای طراحی سایت ها شناخته شده اند. که براساس یکسری عوامل مختلف و مهم می توانند در طراحی سایت به خوبی عمل کنند. این سایت ها توانسته اند امکانات زیادی را در اختیار کاربران قراردهند این امکانات به شرح زیر می باشد:

  • سهولت در کار
  • کاربرد پذیر
  • امنیت بالا
  • سرعت
  • مقیاس پذیر

در نتیجه برای اینکه بتوانید یک سایت کاربر پسندی را داشته باشید باید تمامی نکات گفته شده را به خوبی اعمال کنید.

مراحل طراحی سایت مجله آنلاین

مقدمات راه اندازی طراحی سایت مجله آنلاین

  1. تحقیق و  جمع آوری اطلاعات درباره کلمات کلیدی
  2. جمع آوری  اطلاعات و روش اجرای برندینگ ، تصاویر و برنامه ریزی
  3. آشنایی با اصول و روشها و استراتژی سایت
  4. خرید فضای میزبانی وب
  5. خرید دامنه مطابق با نام فروشگاه یا برند
  6. گواهیمامه ssl  از نوع DV
  7. طراحی اتود مقدماتی طراحی سایت مجله آنلاین

طراحی سایت مقدماتی  برای طراحی سایت مجله آنلاین

  1. راه اندازی و تکمیل برگه های اولیه وب سایت و بخش مقالات سایت
  2. راه اندازی و تکمیل بخش تعامل با کاربران و مشتریان
  3. بکارگیری کلمات کلیدی و سئو داخلی سایت در تمامی بخشها

نکات:

  • طراحی سایت های فوق بر مبنای پلن های ارائه شده در بخش 2 می باشد
  • نوع طراحی وب سایت های فوق برمبنای سیستم مدیریت محتوای وردپرس است
  • تمامی وب سایت های فوق از نظر سرعت بر مبنای GTMETRIX و سرعت A ,B می باشد.
  • امنیت وب سایت فوق توسط مجموعه فانوس وب تضمین می گردد.

 

بارگزاری محتوا و محصولات مقدماتی

  1. ایجاد دسته بندیهای ، محصولات، ویژگی های و برندها در طراحی سایت مجله آنلاین
  2. بارگزاری محصولات اولیه و تولید محتوای محصولات و برند ها
  3. طراحی عکس و سفارشی سازی تصاویر مورد نیاز وب سایتها
  4. مقالات آموزشی ، تاریخچه و اخبار

ویژگی های طراحی سایت مجله آنلاین

نمای زیبا 
همان طور که از اسم آن مشخص است نما و ظاهر سایت از اهمیت بالایی برای جذب کاربر و مخاطب به حساب می آید با این اوصاف شما باید سایت خود را به گونه زیباسازی کنید که مخاطبان بدون هیچ دغدغه ای بتوانند ساعت ها سایت شما را دیدن کنند و از آن لذت ببرند. این نکته را فراموش نکنید که بهتر است از طرح های گرافیکی کمی در طراحی وب سایت مجله آنلاین استفاده کنید چرا که با وجود بالا بودن طرح های گرافیکی موجب پایین امدن سرعت سایت می شود.

طبقه بندی(دسته بندی)
دراین قسمت شما می توانید تعداد مجلات خود را با موضوع های متفاوتی دسته بندی کنید. این طبقه بندی ها باعث می شود نظم و ترتیب خاصی را به سایت شما بدهد و کاربران به راحتی می توانند مجلات مد نظر خود را انتخاب کنند. دسته بندی این مجلات ممکن است به صورت هنری، حوادث، علمی، خبری و …. باشد.
قابلیت های ویژه
طراحی وب سایت مجله آنلاین قابلیت های ویژه ای را برای مجله های اینترنتی شما رو نمایی کرده اند. یکی از این قابلیت ها مربوط به طراحی های مدرن 3 بعدی می شود. زمانی که کاربران این قابلیت را انتخاب می کنند به راحتی می توانند مطالب را ورق بزنند و یک حس واقعی نسبت به مجله را درخود به وجود آورند یعنی به این موضوع پی می برند که توانسته اند یک مقاله را با تمام و کمال مطالعه کنند. شما به راحتی می توانید مجله های خبری خود را با یک فایل pdf برای دانلود کردن با هزینه مناسبی در اختیار افراد قرار دهید.

سیستم جست و جو و آرشیو
با توجه به بسته های دلخواهی که دارید می توانید آرشیوهای متفاوت هفتگی، ماهانه، و سالیانه را برای سایت خود به وجود آورید. با قرار دادن گزینه جست و جو این امکان را به کاربران می دهید هرزمانی که می خواهند مجله مورد نظر خود را جست و جو کنند. این گزینه از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که زمانی ممکن است افرادی نتوانند به صورت انلاین و دقیق مجله ایی را مطالعه کنند ولی با داشتن این گزینه به راحتی می توانند مقاله های قبلا را بیابند و پیدا کنند.

سرعت و حجم مناسب
درسایت سرعت نقش به سزایی دارد. سرعت سایت در طراحی وب سایت مجله آنلاین باید به صورتی باشد که به آسانی برای کاربران اعمال شود و همچنین دارای سرعتی باشد که در زمان دانلود دردسر و مشکلی ایجاد نشود.

پشتیبانی در طراحی سایت مجله آنلاین

یکی از خدمات نوین فانوس وب ، پاسخگویی و پشتیبانی در لحظه است . این خدمت به صورتی تنظیم شده است که بتوان در لحظه نیاز مشتری را بر طرف کرد ، به این صورت که با برقراری ارتباط با بخش پشتیبانی سایت این شرکت و طرح در خواست و استفاده از خدمت پشتیبانی در لحظه می توانید ، تغییرات در خواستی خود را به کارشناس ها اعلام و نتیجه این تغییرات جدید را در وب سایت خود در لحظه ببنید
شرکت طراحی سایت فانوس وب باتجربه طراحی چندین وب‌سایت طراحی سایت مجله آنلاین بهترین روشهای طراحی و سئو سایت  را به شما ارائه می دهد.

بخش بسیار مهم بعد از پایان پروژه طراحی سایت مربوط به واحد پشتیبانی و خدمات بعد از فروش میشود .یک شرکت معتبر با داشتن کارشناسان مجرب در واحد پشتیبانی میتواند در کمترین زمان ممکن مشکل پیش آمده برای سایت شما را رفع کند و سایت شما را به حال اول خود باز گرداند..

زمان مهم ترین بخش از یک سرویس پشتیبانی خوب است.اینکه مشکل سایت شما هرچه سریعتر رفع شود و منبع ایراد به شما اعلام شود تا جلوی اتفاق افتادن مجدد آن گرفته شود بسیار مهم است. این نکته را وقتی متوجه میشود که یک سایت پر بازدید دارید و در ساعات اوج ترافیک سایت متوجه میشود سایت شما از دسترس خارج است و شما علت آن را نمیدانید. در این مواقع که هر ثانیه از دست دادن وقت برای شما ضرر مادی و معنوی دارد فقط یک تیم پشتیبانی قوی میتواند باعث آرامش شما شود.

آنها باید از طریق ایمیل، تلفن یا از طریق شبکه های اجتماعی به شما پاسخ بدهند و توانایی عیب یابی و رفع مشکلات در کمترین زمان ممکن را داشته باشند.

ویژگی ها :

  • تغییرات در خواستی در ان واحد ( مانند تغییر رنگ ، جابجایی عناصر صفحه ، تست عکس در وب سایت و … )
  • برای استفاده از این خدمات محدودیت تعداد استفاده در ماه موجود است .
  • در خواست ها فقط از طریق گفتگوی تلفنی و یا گفتگوی انلاین صورت می پذیرد

 پشتیبانی 24/7

ما در طول 7 روز هفته و به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به درخواست ها و سوالات شما مشتریان عزیز هستیم نحوه ارتباط با ما در 24 ساعت شبانه روز:

  • تماس تلفنی از ساعت 10 صبح تا 7 شب .
  • دسترسی انلاین 24 ساعته از طریق تیکیت و ایمیل و گفتگوی انلاین .

پشتیبانی به ۴ روش:

  • امکان ثبت تیکت در سامانه پشتیبانی
  • ارتباط از طریق تلگرام یا واتساپ با پشتیبان ویژه دوره
  • پشتیبانی از طریق تلفن و داخلی مخصوص پشتیبان
  • ملاقات حضوری با هماهنگی قبلی

افتخارات و نماد‎های اطمینان