طراحی سایت کابل

طراحی سایت کابل

امروزه با کمک تکنولوژی بسیاری از فعالیت ها، راحت تر از گذشته پیش میرود،و طراحی سایت کابل میتواند برای کشور افغانستان بسیار مهم باشد و مورد توجه قرار بگیرد.چرا که یکی از مهم ترین فعالیت های تیم حرفه ای ما امکان طراحی سایت  در هر کجای دنیا میباشد. باطراحی سایت کابل توسط گروه ما ،شما میتواند نسبت به  فعالیت هایی که در جذب هر چه بیشتر گردشگری ، پیشرفت در اقتصاد و… فعالیت های ویژه ای انجام دهید. در این مقاله قصد داریم مطالبی درباره طراحی سایت کابل برای شما عزیزان بیان کنیم.

 

در ادامه قسمت های مهمی که در هنگام طراحی سایت کابل  باید به آن پرداخته شود را در قالب طرح سوال و جواب برای شما ذکر میکنیم.

1)طراحی سایت کابل چقدر اهمیت دارد؟

2) طراحی سایت کابل چه خدماتی ارائه میدهد؟

3)ویژگی های طراحی سایت کابل را بیان کنید؟

شهر کابل از شهر های بزرگ و پایتخت افغانستان است که به دلایل مختلف و تاریخ پر فراز و نشیبی که دارد همیشه از برخی تلکنولوژی ها و خدمات اینترنتی عقب بوده است ولیکن امروزه در در این کشور روبه رشد ما شاهد پیشرفت در حوضه های مختلف و البته اینترنت در آن هستیم و بی شک طراحی سایت کابل توست یک تیم حرفه ای در راستای پیشرفت این مرز و بوم بسیار کارساز می باشد.

طراحی سایت کابل چقدر اهمیت دارد؟

در پاسخ باید بگویم ،خیلی،بله خیلی، طراحی سایت کابل میتواند کمک های بسیاری در زمینه های مختلف به کاربران برساند.همان طور که میدانید هر شخصی و به هر دلیل در هر زمانی که قصد سفر به شهر دیگری را پیدا کند، صدرصد نیازمند یکسری از اطلاعات درباره هدف خود ازسفر به آن شهر را خواهد بود .طراحی سایت در این پروسه توانسته کمک بسیاری به کاربران خود کند.اینگونه که با جستوجو درباره آن شهر میتواند اطلاعات مورد نظر خود را مطالعه و مشاهه کند.ولیکن باید در نظر داشته باشیم که تنها سایت شهر ای، میتواند امتیاز بالایی از جانب مخاطب خود کسب کند،که بسیار کامل و جامع بوده و بتواند تمامی ویژگی های یک سایت خوب را در خود جای دهد.در ادامه با در نظر گرفتن اینکه قصد طراحی سایت کابل را داریم مطالب را پیش خواهیم برد.

بیشتر بخوانید:

طراحی سایت کابل چه خدماتی ارائه میدهد؟

  1. معرفی کامل شهر و اماکن مختلف کابل نظیر( تفریحی، رفاهی ،زیارتی و …)
  2. دارای گرافیک و جلوه های زیبا و پسندیده هنگام طراحی سایت کابل
  3. امکان نمایش دادن آدرس تمامی مکان های موجود در شهر و مشاهده آن روی گوگل مپ
  4. امکان برقراری ارتباط با مدیران طراحی سایت کابل
  5. بهینه سازی و عمل سئو در هنگام طراحی سایت کابل نباید فراموش شود.
  6. قرار دادن آلبومی از تصاویر مختلف از جای جای شهر در هنگام طراحی سایت کابل
  7. مطالب و محتوای خوب و کارآمد مربوط به کابل
  8. زیباسازی ظاهر سایت
  9. انتخاب بهترین زبان برنامه نویسی

نه مورد ذکر شده فوق تنها بخشی خدماتی است که در هنگام طراحی سایت کابل به آنها باید توجه داشت.که هر یک در راستای خود برای بالا بردن کیفیت سایت مورد نظر بسیار کارساز میباشند.

 

ویژگی های لازم طراحی سایت کابل را بیان کنید؟

سرعت

یکی دیگر از مواردی که باید هنگام طراحی سایت کابل به آن دقت داشته باشیم مسئله سرعت لود شدن و پهنای باند مود استفاده در آن سایت است،چرا که کاربر پس از ورود به سایت باید خیلی سریع بتواند به عکس ها و صفاحات مورد نظر دسترسی پیدا کند ،پس از سرعت در لود میتوان به عنوان یک اصل کار ساز در هنگام طراحی سایت کابل یاد کرد.

سئو

 

یکی دیگر از اصل های مهم در طراحی سایت کابل موضوع سئو یا همان بهینه سازی سایت میباشد.تا بتواند رتبه خوبی را در میان سایت های مختلف به خود اختصاص دهد  و در صدر جستوجو های گوگل قرار بگیرد.مثلا کاربر انتظار دارد بلافاصه بعد سرچ کردن کلمه کلیدی خود با جوابی،مطالبی در همان بازه روبه رو شود،و چنانچه اینگونه نباشد سریعا نسبت به ترک سایت اقدام می نماید.این یک مثلا کوچک از چگونگی تاثیر سئو سازی  در سایت است.در کل ما باید توچه بسیار ویژه ای به سئو یا بهینه سازی سایت  خود داشته باشیم.

رعایت بالانس در طراحی سایت کابل

مطلب بعدی بالانس سایت می باشد.اینگونه که ما باید یک اعتدالی در سایت خود داشته باشیم که از تمامی قشرهای جمعه در هر سنی وب هر فرهنگی بتواند ارتباط برقرار کرده ونهایت استفاده را برده و رضایت مند باشند.اینگونه که مثلا ما بتوانیم حدالامکان از یک ساختار ساده ولی کاربرپسند و در چارچوب مقرارت برای طراحی سایت خود استفاده کنیم و یا از کلماتی در مطالب خود استفاده نماییم که قابل فهم و درک باشد و نیازی به ترجمه دوباره نباشد.

 زبان

اگر ما در طراحی سایت کابل بتوانیم امکان دسترسی به چند زبان مختلف و یا نهایتا زبان انگلیسی  را به عنوان زبان دوم داشته باشیم، بی شک در جذب توریست و گردشگران خارجی نیز بسیار موفق تر خواهیم شد.پس موضوع بعدی که باید به ان دقت ویژه داشت مسئله چند زبان بودن سایت در هنگام طراحی است.

درآمد زایی با طراحی سایت

طراحی سایت کابل این امکان و زمینه را برای آن شهر فراهم میکند که بتواند بستری برای کسب درآمد خود باشند.شاید بگویید چگونه:طراحان سایت با طراحی قسمتهای مختلف نظیر: معرفی سوغات،اماکن تاریخی و یا فروش صنایع دستی و… میتوانند مشتریانی برای خرید و فروش اجناس شهر و … حاصل کنند.

به روزرسانی

مسئله بروز بودن در یک سایت از مهمترین ویژگی های آن به حساب می آید.چرا که هنگامی که شما به یک سایت سر میزنید این انتظار را دارید که آخرین و جدیدترین اطلاعات موجود را کسب نمایید.پس در هنگام طراحی سایت کابل به این نکته دقت داشته باشید که کار شما تنها بعد از مرحله طراحی پایان نگرفته و شما لزوما باید همیشه به دنبال کسب اطلاعات جدید و به اشتراک گذاشتن آن با کاربران خود باشید.

 

نتیجه

در پایان و به عنوان نتیچه گیری باید بگویم که طراحی سایت کابل اگر چه کار دشوار و هزینه بر و … میباشد ولیکن مزیت های بیشماری را به جای میگذارد که بسیار چشمگیر تر ازمواردی است که به آن اشاره کردیم.

فانوس وب ارائه دهنده خدمات نوین طراحی وب سایت ، طراحی سایت آموزشگاهی ،طراحی سایت آژانس مسافرتی ، طراحی سایت نیازمندیها ، طراحی سایت خبری ، طراحی سایت شخصی ، طراحی سایت شرکتی، طراحی سایت فروشگاهی ،و راه اندازی صفر تا صد کسب و کار اینترنتی طراحی سایت دیجی کالا ، پکیج طراحی سایت و پشتیبانی سایت و سئو سایت با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در ایران 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید