طراحی سایت دایرکتوری

طراحی سایت دایرکتوری

همانطور که می دانید طراحی سایت دایرکتوری برای نگهداری اطلاعاتی مربوط به شرکت ها و بنگاه ها می باشد که این کار از طریق لینک صفحات بهم متصل است. بعضی اوقات این سایت های دایرکتوری تمرکز بر روی یک منبع دارند. برای طراحی اینگونه از سایت ها نیاز است نکاتی را رعایت کنید و امکاناتی را حتما در آن بکار ببرید.

می دانید که باید به ظاهر سایت اهمیت دهید و از بهترین و به روز ترین امکانات برای طراحی سایت خود استفاده کنید. ما به شما یاد می دهیم چگونه کاربر را به سمت سایت خود جذب نمایید.

در ابتدا شما باید ظاهری زیبا را به نمایش بگذارید. با کمی تحقیق متوجه می شوید که وبسایت هایی که از ظاهر زیبایی برخوردار نیستند کاربر را خسته و بازدید کننده های این سایت ها به مرور کم می شوند.

شاید سوال کنید که آیا در طراحی سایت فقط ظاهر آن مهم است؟

باید بگویم که اینطور نیست. نکات دیگری نیز برای ساخت سایتی مفید لازم است، به عنوان مثال امنیت آن سایت و امکاناتی که باید در سایت به کار برده شود تا نیازهای کاربر را نسبت به سایت خود برآورده کنید. به این دلیل می گوییم که ظاهری زیبا را طراحی کنید چون کاربر با کلیک بر روی سایت شما قالب سایت را ملاحظه می کند به همین علت ظاهر سایت شما است که کاربر را مشتاق یا خسته می کند.

بیشتر بدانید:

بخش های مهم در بکارگیری طراحی سایت دایرکتوری

  1. مشخص کردن موضوع سایت و عرصه ی فعالیت آن: شما باید در ابتدا موضوع سایت دایرکتوری خود را انتخاب کنید تا کاربر بداند از سایت شما چه انتظاراتی داشته باشد. شما باید عرصه ی فعالیت آن را نیز مشخص کنید مثلا: محصولات، خدمات، نیازها و ….
  2. اخبار جدید سایت: شما باید به روز ترین خبرهایی که مرتبط به سایت شما می باشد را درون آن قرار دهید تا کاربر از اخبار مطلع شود.
  3. کنترل کردن سئوی سایت: شما باید به سایت خود اهمیت دهید و بتوانید با مهارت خود رتبه ی سایت خود را نسبت به بقیه ی سایت ها بالا برده و تا به اولین سایت ها در قسمت موتورهای جستجو تبدیل کنید.
  4. گروه بندی های داینامیک برای اخبار، تجارت ها/ شرکت ها، محصولات، خدمات و نیازها
  5. نمایش به روز ترین تجارت ها، انتقادات و پیشنهادات درباره ی خرید و فروش های ثبت شده در حوزه ی فعالیت خود
  6. امکان دریافت شرح موفقیت های اعضای پورتال و ارائه آن ها به همراه عکس، نمودار، توضیحات و… در صفحه اول وب سایت
  7. بخش خانگی: در این قسمت درباره ی اعضای اشخاصی که در حال فعالیت در سایت شما می باشد را نام برده و اطلاعاتی را در خصوص این افراد وارد می کنید.
  8. خارج شدن فایل ها از سایت دایرکتوری به صورت اکسل صورت بگیرد.
  9. موتورهای جستجوی هوشمند: نیازهایی که کاربر از سایت شما انتظار دارد را در این موتورهای جستجو قرار دهید.
  10. زیبا ترین تم ها و طرح ها را در سایت خود بکار ببرید تا ظاهر آن زیبا جلوه داده شود.
  11. بخش آگهی: این بخش باید به دست کسی داده شود تا بتواند آن را مدیریت واگهی های مربوط به سایت را به صورت به روز درو سایت قرار دهد.
  12. نظر سنجی: سایتی موفق خواهد بود که به نظرات بازدید کنندگان اهمیت داده و بتواند سایت خود را طبق خواسته های آنان طراحی کند. با افزودن این بخش در سایت خود می توانید از نظرات کاربران خود باخبر شوید.
  13. دایرکتورهای اضافه شده: به روز ترین و جدید ترین اعلام ها باید در سایت دایرکتوری خود اضافه کنید.
  14. ارتباط با ما: این بخش یک حالت مباحثه بین شما و کاربر رخ می دهد و بازدید کننده می تواند موضوعات لازم را با شما در میان بگذارد.
  15. تماس با ما
  16. مدیریت تصاویر متحرک صفحه نخست

طراحی سایت های دایرکتوری مرجعی است برای معرفی بهتر شرکت ها و اصناف و بنگاه ها توسط یک وب سایت معتبر که بر اساس لینک هایی به یکدیگر پیوند داده می شوند. برای مثال می توان ویکی پدیا را نام برد که هر صفحه از آن از صدها لینک مختلف تشکیل شده است.

امکانات طراحی سایت دایرکتوری

  • امکان معرفی کامل تجارت، محصولات، خدمات، نیازمندیها و …
  • مدیریت اخبار جدید در طراحی سایت دایرکتوری
  • امکان تعریف انواع گروه بندی های، اخبار، شرکت ها و …
  • نمایش جدیدترین کسب و کار ها در طراحی سایت دایرکتوری
  • امکان جستجوی پیشرفته در طراحی سایت دایرکتوری
  • امکان استفاده از تم های مختلف در طراحی سایت دایرکتوری
  • امکان مدیریت آکهی در طراحی سایت دایرکتوری
  • امکان استفاده از نظر سنجی در طراحی سایت دایرکتوری

فانوس وب ارائه دهنده خدمات نوین طراحی وب سایت ، طراحی سایت آموزشگاهی ،طراحی سایت آژانس مسافرتی ، طراحی سایت نیازمندیها ، طراحی سایت خبری ، طراحی سایت شخصی ، طراحی سایت شرکتی، طراحی سایت فروشگاهی ،و راه اندازی صفر تا صد کسب و کار اینترنتی طراحی سایت دیجی کالا ، پکیج طراحی سایت و پشتیبانی سایت و سئو سایت با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در ایران

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید