طراحی سایت بانوان

طراحی سایت بانوان

در جامعه ی امروزی بانوان در زمینه های بسیاری پا به عرصه گزاشته اند این در حالی است که در برخی زمینه ها محدود می باشند. یکی از راه هایی که بانوان می توانند به فعالیت بپردازند طراحی سایت بانوان می باشد که ما در این مقاله می خواهیم توضیحاتی درباره ی طراحی سایت بانوان ارائه دهیم و به پرسش های زیر که ممکن است ذهن بعضی از خوانندگان را به خود مشغول کرده باشد پاسخ دهیم.

1-سایت بانوان چگونه سایتی می باشد؟

در کنار تمام سایت های موجود در اینترنت سایتی برای بانوان وجود دارد که در آن بانوان به راحتی به فعالیت های مختلفی در زمینه های گوناگونی بپردازند و تمام نیاز های بانوان را پاسخگو باشد.

2-در چه زمینه هایی می توانیم برای بانوان طراحی سایت را انجام دهیم؟

آشپزی، مد ، آرایش و خودآرایی، انواع لباس شب و عروس، سایت هنری، مسائل و موضوعات حقوقی ، تبلیغات و بسیاری زمینه های متنوع دیگر.

3- ازامکانات و ویژگی هایی که می توانیم در سایت خود استفاده کنیم چه مواردی است؟

امکاناتی که می توانید بنا به سلیقه ی خود در سایت قرار دهید شامل بخش نظر سنجی ، قسمتی برای تبادل اطلاعات و گفت و گو،

مقاله های گوناگون ، گالری و اسلاید های زیبایی برای عکس ها .

می توانید در سایت خود بخش های گوناگونی را قرار دهید که کاربران در هر یک از قسمت هایی که می خواهند عضو شوند و تنها به مطالعه ی مطالب و موضوعات مورد علاقه ی خود بپردازند.

بیشتر بدانید:

3-همچنین بسیاری از سایت ها باید دارای ویژگی های فنی باشند که سایت بانوان هم از آن مستثنی نیست و برای موفقیت سایت بسیار عالی می باشد که بهتر است چند ویژگی فنی آن را برای شما بیان کنیم؟

سایت حتما باید تا آنجا که امکان دارد دارای امنیت باید و به راحتی در دسترس کاربران قرار گیرد.

سایت بهتر است به گونه ای طراحی شده باشد که با تمام دستگاه های دیجیتالی مثل تلفن همراه، لپ تاپ و… همخوانی داشته باشد.

همچنین باید دارای طراحی ظاهری و منحصر به فردی باشد تا کاربران بسیاری را جذب کند.

4- از راه هایی که باعث می شوند در این نوع سایت به موفقیت رسید و ویژگی های یک سایت موفق هم به شرح زیر است:

مهمترین ویژگی یک سایت موفق، سئو بسیار عالی و بازدیدکنندگان زیاد می باشد که تمام تلاش مدیران و طراحان سایت باید این باشد که با استفاده از کلمات کلیدی کار آمد باعث سئو سازی درست و به جا شوند .

یکی از راه های جذب مخاطب و بازدید کننده طراحی بسیار زیبا و شیک سایت می باشد که مدیران می توانند با  استفاده از تصاویر جذاب و استاندارد در جای درست مخاطب را ساعت ها در سایت خود نگه دارند.

یکی دیگر از راه های نگه داشتن مخاطب هم در سایت این است که برای سایت خود خبرنامه ای را به صورت ماهانه، هفتگی و… قرار دهید.

همچنین می توانید متن ها و مقاله های جدید و بسیار کاربردی، اخبار خاصی برای بانوان را به صورت روزانه در سایت قرار دهید که این خود هم یکی از راه های جذب مخاطب می باشد.

فونت سایت حتما باید بسیار مناسب و همه پسند باشد چون کاربران علاوه بر طراحی سایت مستقیم با متن سر و کار دارند.

بهتر است سرعت بارگزاری و لود عکس های موجود در سایت بسیار عالی باشد که کاربران به راحتی به عکس ها دسترسی داشته باشند.

شما در طراحی سایت بانوان حتما باید با یک برنامه ریزی دقیق و هدفمند و پشتیبانی بسیار مناسب پیشروی کنید تا کاربران با اولین بازدید به هدف سایت پی ببرند و ساعت و در سایت سرگردان نشوند.

فانوس وب ارائه دهنده خدمات نوین طراحی وب سایت ، طراحی سایت آموزشگاهی ،طراحی سایت آژانس مسافرتی ، طراحی سایت نیازمندیها ، طراحی سایت خبری ، طراحی سایت شخصی ، طراحی سایت شرکتی، طراحی سایت فروشگاهی ،و راه اندازی صفر تا صد کسب و کار اینترنتی طراحی سایت دیجی کالا ، پکیج طراحی سایت و پشتیبانی سایت و سئو سایت با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در ایران

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید