طراحی سایت استاتیک

طراحی سایت استاتیک

طراحی سایت استاتیک چیست؟

طراحی سایت در هر کسب و کار از اهمیت بالایی برخوردار است. طراحی سایت در واقع معرفی کالا و خدمات شما در دنیای مجازی می باشد که البته این معرفی معمولاً با هزینه هایی همراه است. این هزینه ها مربوط به بخشهای متفاوت سایت می باشد، از خرید هاست و دامین گرفته تا طراحی صفحات.

با طراحی وب سایت مدیران هر کسب و کار، علاوه بر اطلاعات جامعی که در زمینه کسب و کار خود در اختیار دیگر کسب و کارها قرار می دهند می توانند محصولات و خدمات خود را جهت ارائه بر روی وب سایت خود معرفی کنند.

قیمت طراحی سایت نیز بر اساس خدماتی است که برای وب سایت در نظر گرفته می شود که با توجه به طراحی سایت استاتیک یا داینامیک  بودن آن متفاوت است.

سایت داینامیک سایتی می باشد که بعد از طراحی مدیر می تواند با امکاناتی که در اختیارش قرار می گیرد تغییراتی را در وب سایت خود ایجاد کند پس به مراتب قیمت طراحی سایت داینامیک بیشتر می شود. طراحی سایت هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری است. تبلیغات است در جهت پیشبرد فروش و اهداف شرکت. سرمایه گذاری در جهت معرفی و ارائه کالا و یا خدمات در دنیای مجازی. هرچه این امکانات قوی تر و کاملتر باشد، تغییراتی را که مدیر اعمال می کند دقیق تر و جزء تر خواهد بود پس به مراتب سایت با گذشت زمان ویرایش شده و کاملتر می شود.

اما طراحی سایت استاتیک بیشتر جنبه اطلاعاتی دارد و تغییرات زیادی را نمی توان بر روی آن اعمال نمود پس در نتیجه قیمت طراحی سایت استاتیک به نسبت کمتر خواهد بود.

سایر هزینه های تاثیرگذار در طراحی سایت استاتیک

  • هزینه ارتقا رتبه سایت در موتورهای جستجو بر اساس زمینه فعالیت و نحوه پیاده سازی وب سایت
  • امکان افزودن امکانات اضافی بر روی انواع وب سایت ها
  • ثبت سایت ها در موتورهای جستجو و طراحی سایت

تعیین دقیق اهداف کسب و کار

شناخت اهداف شما از ایجاد وب سایت ویک درک خوب از آن ، بررسی مخاطبین و جمع آوری مقدار اطلاعات شما.

برنامه ریزی برای شروع

در این مرحله ما و شما تصمیم می گیریم که از چه عناصر، تکنیک، روش های تعاملی و موارد دیگری استفاده کنیم و در نهایت یک وب استراتژیک اولیه تولید کرده و اساس کار خود قرار دهیم.

طراحی گرافیک

طراحی گرافیک یکی از موارد کلیدی موفقیت یک وب سایت حرفه ای است، زیرا نقطه اولیه تعامل با مخاطب است. در این مرحله ما تصاویری از طرحی که در نهایت سایت شما شبیه آن می شود آماده کرده و یک وب استراتژی کامل ساخته و به شما ارائه می دهیم. اکنون شما و ما به چیزی که در نهایت به مخاطبان ارائه می شود ، مطمئنیم .

برنامه نویسی و پیاده سازی

برنامه نویسی و پیاده سازی، مرحله رشد و نمو سایت حرفه ای شماست. شما فقط از اجرا و پیاده سازی سایت خود لذت خواهید برد و ما بر اساس آخرین تکنیک های برنامه نویسی سایت سفارشی شما را به اتمام می رسانیم.

تست و کنترل

تست و کنترل، مرحله ای است که ما خود را جای شما و مخاطب قرار داده و سایت را بازبینی می کنیم تا همه چیز از جمله فرم ها، قابلیت های کاربردی، امنیت، سازگاری با مرورگرهای معروف و محبوب، بدرستی کار کند.این موضوع به عنوان یک ضمانت مطمئن اجرایی محسوب می شود تا ما و شما از عملکرد صحیح سایت مطمئن شویم.

دامنه و فضای میزبانی

پس از اتمام مراحل طراحی و برنامه نویسی سایت شما، اکنون زمان آن رسیده است تا با بارگذاری آن بر یک دامنه و فضای میزبانی مناسب و امن، سایت را در دسترس و دید همگان قرار دهید. البته ما آن را نیز برای شما فراهم می کنیم.

سئو و بهینه سازی سایت

سئو داخلی: اصلاحات کد نویسی سایت بر مبنای استاندارد های W3 شامل کاستن از فایلهای CSS و JAVA و فشرده سازی آنها، بکارگیری محتوای اصولی بر مبنای کلمات کلیدی پر جستجو در گوگل و سایر موتور های جستجو در عناوین و متاتگ ها اصلی

سئو خارجی:دریافت سیستماتیک و هدفمند لینک ها ورودی وب سایت از سایتهای مرتبط با گردشگری، ثبت سایت در موتور های جستجو، ثبت وبسایت در فهرستهای تخصصی در زمینه انواع گردشگری و رزوآسیون هتل، برای اطلاعات بیشتر به بخش سئو سایت مراجعه نمایید.

تبلیغات و بازاریابی

استفاده از روش های نوین و کارامد تبلیغات و بازاریابی در ایجاد برندینگ و توسعه کسب و کار توسط متخصصین زبده و کار آزموده فانوس وب با سالها تجربه و کار در زمینه بازاریابی و تبلیغات توریسم درمانی مانند ایمیل مارکتینگ، بازاریابی محتوا، تبلیغات گوگل، شبکه های اجتماعی، تبلیغات کلیکی و تبلیغات بنری، برای اطلاعات بیشتر به بخش دیجیتال مارکتینگ ما مراجعه نمایید.

شبکه های اجتماعی

راه اندازی تخصصی شبکه های اجتماعی بین المللی از جمله کانال تلگرام ، پیج اینستاگرام و تبلیغات هدفمند در آن،پیج فیسبوک، لنکدین، پین ترست، گول پلاس، یوتویوب و شبکه های اجتماعی داخلی مانند صفحه آپارات، فیس نما، کلوب و … و روش های افزایش بازدید و بهره وری در بازاریابی اینترنتی و بکارگیری انواع استراتژی بازاریابی برای برند سازی و بهتر دیده شدن شما

این وب سایت مانند دیگر وب سایت ها از زبان HTML ساخته شده است. افردی که قصد دارند یک وب سایت طراحی کنند، میتوانند از HTML  یا CSS به این منظور استفاده کنند. از آنجا که تمام  محتویات از پیش تعریف شده اند واین دسته از وب سایت ها ساده ترین نوع وب سایت ها می باشند، برای طراحی این نوع وب سایت میتوان تنها از HTML و CSS استفاده کرد، که به این نوع وب سایت استاتیک گفته می شود.

زمانی که شما نیاز داشته باشید که یک سایت بسازید، باید بر اساس نیاز های خودتان بهترین انتخاب ها را داشته باشید، یکی از انتخاب هایی که می توانید داشته باشید طراحی سایت استاتیک می باشد. برخلاف سایت داینامیک، وب سایت های استاتیک احتیاجی به برنامه نویسی ندارند و نیازی به طراحی دیتا بیس نیست.

برای ساخت سایت های کوچک ومدیریت آنها سایت استاتیک بهترین گزینه محسوب می شود.

در سایت استاتیک کدهای آن ثابت است که به همین دلیل محتویات این سایت ها تحت هیچ شرایطی تغییر نمی کند و فقط یک بار گردآوری و پیاده سازی می شود مگر اینکه توسط وب مستر آپدیت یا تغییر داده شود.

مزایای طراحی سایت استاتیک:

سرعت سایت:

قطعا اولین ویژگی مثبتی که در طراحی یک سایت می توان عنوان کرد سرعت آن است. همان گونه که از قبل بیان کردیم در طراحی این سایت هیچ درخواستی از دیتابیس و هیچ پردازشی روی درخواست ها وجود ندارد، در حقیقت کل این وب سایت دارای فایل های HTML است که روی وب سرور قرار دارند و منتظر ارسال شدن هستند. بنابراین درخواست کاربران برای یک صفحه استاتیک به سرعت پاسخ داده می شود.

 

امنیت سایت

پلتفرم هایی که امروزه توسط میلیون ها نفر در کل جهان استفاده می شوند هدف های عالی برای هکر ها و حمله های مخرب هستند و هیچ گونه فراری هم نیست. هر جایی که کاربر باید چیزی را وارد کند یا کدهایی که در حال اجرا هستند و باید پردازش های مختلفی روی هر درخواست صورت گیرد، احتمال نمایان شدن یک حفره امنیتی وجود دارد.پس مدیران سایت ها باید از لحاظ امنیتی مدام در حال به روز رسانی سیستم های خود باشند.

در سایت های استاتیک از آنجایی که فقط یک وب مستر برای ارائه صفحات HTML وجود دارد و نمی توان تغییری روی این صفحات اعمال کرد پس دست هکر ها یا خراب کاران خیلی باز نیست و ایمن است.

 

هزینه کم طراحی

 

طراحی این سایت مژده خوشی است برای تجارت هایی با بودجه کم، زیراکه هزینه سایت استاتیک از سایت های داینامیک کمتر است.

 

رتبه بندی راحت تر

 

موتور هایی جست و جو مثل: گوگل، بینگ و…. می توانند به راحتی یک سایت استاتیک را رتبه بندی کنند زیراکه آنها فقط مجموعه ای از کد های HTML یا فایل های CSS هستند.

مقالات مرتبط:

معایب طراحی سایت استاتیک

بروز رسانی

برای آپدیت سایت نمیتوان محتوای سایت را تغییر داد بلکه نیازمند یک توسعه دهنده وب باتجربه است، زیرا تمام محتویات HTML ثابت هستند وبرای هر تغییری اگرچه کوچک، باید محتویات جداگانه تغییر داده شوند.

 

عملکرد محدود

 

سایت داینامیک به نسبت سایت استاتیک گسترده تر است در نتیجه کار هایی که می توان در سایت استاتیک انجام داد بسیار محدود هستند و فقط برای سایت های کوچک مناسب تر است چون در این سایت بجز وارد کردن لینک، عکس، فیلم و متن کار خاص دیگری نمی توان انجام داد.

 

پنل مدیریت

 

روی سیستم های مدیریت محتوایی مثل وردپرس ارسال پست بسیار راحت تر است و شما می توانید از هرجا و با هرچیزی حتی گوشی همراه خود اینکار را انجام دهید ولیکن در وب سایت استاتیک این گونه نیست چون تمام پست ها باید درون ویرایشگرهای متن نوشته شوند و با زبان هایی مثل TEXTILE فرمت شوند. برای منتشر کردن پست ها باید سایت را دوباره تولید کنید و فایل هارا روی سرور قرار دهید. کمی دشوار است که تمام این کار ها را روی موبایل انجام داد که این مسئله یکی از معایب سایت استاتیک است.

 

کدام مدل طراحی سایت را انتخاب کنیم؟

در خاتمه می توان این گونه تصمیم گرفت که سایت استاتیک با وجود تمام معایب و مزایا و با در نظر گرفتن نیاز های کسب و کار یا ارگان ها، برای تجارت هایی با بودجه کم و سایت های کوچک مدل طراحی سایت استاتیک مناسب تر است.

فانوس وب ارائه دهنده خدمات نوین طراحی وب سایت ، طراحی سایت آموزشگاهی ،طراحی سایت آژانس مسافرتی ، طراحی سایت نیازمندیها ، طراحی سایت خبری ، طراحی سایت شخصی ، طراحی سایت شرکتی، طراحی سایت فروشگاهی ،و راه اندازی صفر تا صد کسب و کار اینترنتی طراحی سایت دیجی کالا ، پکیج طراحی سایت و پشتیبانی سایت و سئو سایت با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در ایران

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید