طراحی سایت رستوران

طراحی سایت آشپزی

آشپزی یکی از عوامل مهم در زندگی ما انسان ها است یا حتی می توان گفت بعد از آب و هوا ، غذا سومین نیاز بشر در دنیا به حساب می آید که با طراحی سایت آشپزی می توانید اطلاعات مفیدی را به اشتراک بگذارید.

تغذیه در سلامت انسان اثرات فراوانی دارد و استفاده نادرست تغذیه باعث نابودی انسان در سلامتش می شود. تعدادی حاضر نیستند برای سلامتی خود به دکتر مراجعه کنند ولی وقتی بیماری سراغ آن ها می آید به فکر این می افتند که به دکتر مراجعه کنند.

راه های زیادی برای کسب اطلاعات در این راه وجود دارد. نمونه ای از این راه ها طراحی سایت آشپزی می باشد.

یک سایت آشپزی بسازید…

با طراحی سایت آشپزی می توانید نمونه های زیبایی را در سایت به اشتراک بگذارید. پس از آن می توانید نحوه درست کردن غذا، دسر و … را در آن ارائه دهید.

می توانید مفید بودن نوع غذا را در آن جا بیان کنید  و یا حتی راجب دیزاین آن نیز نمونه هایی را در سایت بگذارید.

با این کار مخاطبین بسیاری را جذب سایت خود می کنید که بعد از آن نیز حتی می توانید سفارشات اینترنی را پذیرا باشید.

ویژگی های طراحی سایت آشپزی

  1. اطلاعات مواد مورد نیاز برای پخت غذاها
  2. اطلاعات در مورد تزئینات مناسب آشپزی و غذا
  3. اگر خودتان آشپزی را انجام می دهید می توانید نمونه کارهای خودتان را در سایت به اشتراک بگذارید تا مخاطبین بسیاری از آن بازدید کنند.
  4. راجب غذا هایی که به اشتراک می گذارید توضیحات کوتاهی در زیر آن ها قرار دهید
  5. نظر سنجی قرار دهید تا مخاطبان آنلاین راجب غذاهای به اشتراک گذشته شده نظر بدهند.

 

2مورد از مهم ترین خصوصیت های طراحی سایت آشپزی:

  1. سفارش آنلاین غذا در طراحی سایت آشپزی
  2. سئو یا بهینه سازی
  3. انعطاف پذیری(Responsive)

برای بالا بردن رنک سایت از مفهومی به عنوان سئو یا بهینه سازی موتور جستجو، استفاده می شود.

طراحی سایت آشپزی نیز از این امر مستثنا نیست و برای بالا بردن رنک در این سایت از موتور های جستجو، همراه با قوانین سئو به کار گرفته می شود.

پس برای داشتن یک وب سایت خوب و مفید باید از یک سری اطلاعات درباره با سئو و ریسپانسیو داشته باشید تا وب سایت شما پر بازید کننده را داشته باشد.

بیشتر بدانید:

طراحی سایت رستوران و آشپزی:

برای طراحی سایت یک رستوران لازم است اول از هر چیزی راجب رستوران خود مقدمه ای آماده کنید. بعد از آن نمونه ای از غذاهایی که قرار است در رستوران طبخ شود را به اشتراک بگذارید .

عکس ها و منو های رستوران را در سایت قرار دهید و در کنار هر غذایی قیمت آن و تشکیل شده از چه غذاهایی را حتما ارائه دهید.

چگونه می شود از طریق یک سایت آشپزی درآمد کسب کرد؟

در سایتی که شما ارائه می دهید می توانید منبع درآمد خوبی را برای خود کسب کنید.

مثلا با سایت آشپزی که تولید کردید می توانید با به اشتراک گذاشتن نمونه ای از غذا ها و یا دسرهایتان ، مخاطبان بسیاری را جلب کنید که با این کار از شما سرویس گرفته می شود و شما می توانید برای آن ها به صورت آنلاین غذا بفرستید.

همین کارها باعث می شود که به سادگی درآمدی از طریق سایت بدست آوردید. همچنین غذاهایی با تنوع زیاد و کیفیت بالا تحویل مخاطب دهید ؛ این کار باعث روز به روز افزایش تعداد تماشاگر و دو برابر شدن درآمد کاری از این سایت می باشد.

برای جذب بیشتر کاربران به غیر از نوع غذا ها باید مطالب خاص دیگری هم در سایت خود قرار دهید؛

مثلا با یک سری مطالب راجب آشپزی و همین طور آموزش پخت و پز، کاربران زیادی به این سایت مراجعه می کنند که از مطالب مفید گذاشته شده در سایت استفاده کامل را ببرند.

از تمامی مطالب گفته شده این نتیجه را می گیریم که برای داشتن سایت خوب و پرطرفدار کافی است،  گزارشات و تحقیق های به عمل آمده، مناسب و مربوط  به آن سایت باشد که با این کار بتوان مطالب مفیدی ارائه داد.

فانوس وب ارائه دهنده خدمات نوین طراحی وب سایت ، طراحی سایت آموزشگاهی ،طراحی سایت آژانس مسافرتی ، طراحی سایت نیازمندیها ، طراحی سایت خبری ، طراحی سایت شخصی ، طراحی سایت شرکتی، طراحی سایت فروشگاهی ،و راه اندازی صفر تا صد کسب و کار اینترنتی طراحی سایت دیجی کالا ، پکیج طراحی سایت و پشتیبانی سایت و سئو سایت با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در ایران

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید