راز موفقیت اسنپ در بازار ایران

راز موفقیت اسنپ در بازار ایران

راز موفقیت اسنپ در بازار ایران

راز موفقیت اسنپ ، اسنَپ  یک سرویس هم سفری آنلاین مستقر در تهران است.اپلیکیشن تلفن هوشمند به طور خودکار مسافرین را با نزدیکترین رانندهٔ تاکسی مرتبط می‌سازد و موقعیت مسافر را به راننده می‌فرستد.مشتریان از طریق اپلیکیشن تلفن تقاضای سواری کرده و موقعیت رانندهٔ خود را ردیابی می‌کنند. رانندگان از خودروی شخصی خود استفاده می‌کنند.

راز موفقیت اسنپ ،  این سرویس از زمستان ۱۳۹۳ در دسترس است. اپ اسنپ به طور خودکار کرایه را محاسبه کرده و مقدار پرداختی به صورت غیرنقدی نیز قابل پرداخت است. با افزایش محبوبیت شرکت‌هایی چون اوبر، بسیاری از شرکت‌های دیگر مدل کسب و کار آن را تکرار کرده و این روند به «اوبری سازی» مشهور شده است. در بسیاری جاها آنان مورد حملات شدید صنعت تاکسیرانی قرار گرفته‌اند که آنان را به عملیات تاکسیرانی غیرقانونی، پایین آوردن قیمت و خدمات ناایمن متهم می‌کنند.

راز موفقیت اسنپ ، اسنپ مدعی شده است به زودی تمامی ایران را از سرویس خود بهره‌مند می‌سازد. شرکت آفریقای جنوبی ام تی ان ۲۰ میلیون دلار در اسنپ سرمایه‌گذاری کرده است.شرکت آلمانی راکت اینترنت نیز بعنوان مالک اسنپ شناخته می‌شود.

اسنپ را همیشه در جیبتان داشته باشید.

در خانه، خیابان یا هرجا که باشید تنها با یک کلیک نزدیک‌ترین اسنپ در خدمت شما خواهد بود.

راز موفقیت اسنپ ، با اسنپ سفرهای درون شهری شما رنگ و بوی تازه‌ای می‌گیرند. بدون در نظر گرفتن اینکه در خانه یا خیابان قرار دارید، فقط با نصب بودن نرم افزار اسنپ در موبایل و درخواست خودرو، در هر ساعت از شبانه روز به مقصد خواهید رسید. کافیست اسنپ را باز کنید، مبدا و مقصد را مشخص کرده و پس از مشاهده هزینه سفر، گزینه درخواست اسنپ را لمس کنید. ما به عنوان رابط بین شما و رانندگان شهر تهران، تلاش می‌کنیم تا شما سفر بسیار خوبی را تجربه کنید.
با اسنپ شما نیازی به پرداخت نقدی نخواهید داشت و تمامی هزینه‌های سفر خود را می‌توانید به صورت آنلاین و با افزایش اعتبار حساب کاربری خود پرداخت کنید. تیم پشتیبانی اسنپ هم به صورت ۲۴ ساعته عملکرد رانندگان را تحت نظر داشته و پاسخگوی سوالات و نظرات شما هستند.

نرم افزار اسنپ در حال حاضر برای ۲ سیستم عامل اندروید و iOS منتشر شده و شما می‌توانید با نصب آن، از پیشنهادات ویژه و امکانات روز افزون ما استفاده کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید