انواع طراحی سایت

انواع طراحی سایت

هدف اصلی ما درمقاله این است که شما کاربران محترم را با انواع طراحی سایت مختلف آشنا کنیم. قبل از هرچیزی خوب است که بدانید داشتن یک سایت حرفه ای     می تواند خیلی از فعالیت ها و خلاقیت های شما را رونمایی کند.

منظور از طراحی سایت چیست؟

درپاسخ به این سوال می توان گفت که قبل از هرچیزی باید با تکنولوژی های مربوط به سایت و فضاهای مجازی از آگاهی بالایی بهره مند باشیم وبا اصول درآمدزایی و کسب و کار آشنایی کاملی را داشته باشیم. دراین صورت است که شما می توانید با روش ها مختلف سایتی را طراحی کنید.

طراحی سایت

برای ایجاد طراحی سایت راه  و روش های گوناگونی وجود دارد. به فرض مثال اگر  می خواهید از یک سایت معتبر برخوردار باشید بهتر است با شرکت هایی که از نظر کاری اعتبار بالایی دارند هماهنگ شوید یا اینکه از آن ها برای طراحی سایت خود کمک بگیرید.نکته کلیدی که باید به آن دقت کنید این است که نوع انتخابی شما برای طراحی سایتتان از اهمیت بالایی برای آینده کاری شما برخوردار است. اگر زمانی شما یک طراحی سایت پیشرفته ای را داشتیه باشید می توانید آن را به عنوان یک حمایتگر برای حوزه های کاری خود بشناسید زیرا که این گونه سایت ها توانایی پاسخگویی به تمامی سرویس های شما را دارد. ازاین بخش می توان نتیجه گرفت که با داشتن یک سایت حرفه ای می توانید از سود کاری بالایی بهره مند شوید.

ایده هایی برای طراحی سایت:

انواع گونه های مختلف طراحی سایت به چند دسته تقسیم می شود؟

به طور کلی دو روش برای طراحی سایت وجود دارد که یکی از روش ها مربوط به استاتیک و دیگری مربوط به روش داینامیک است. که به هرکدام از آن ها می پردازیم:

  • استاتیک: این روند جزء روش های فسخ شده به شمار می آید چرا که زمانی شما از این روش استفاده می کنید این امکان را دیگر ندارید که بخواهید سایتتان را به طور زمانی و لحظه ای به روز رسانی کنید. ممکن است این سوال در ذهن شما ایجاد شود که چگونه می توانیم این مشکل رابرطرف کنیم؟ در پاسخ به این سوال می توان گفت که برای کنارگذاشتن این مشکل شما می توانید از اشخاص کاربلد و کارکن حرفه ای یا اینکه از یک اپراتور فنی کمک بگیرید. روش دیگری برای برطرف کردن این مشکلات وجود دارد آن هم مربوط به برنامه نویسان نخبه و حرفه ای می باشد. درنتیجه می توان گفت بیشترین کاربرد این روش برای شرکت ها، سازمان ها،   و حتی اشخاصی که قصد دارند به صورت سالیانه یا ماهانه بروز رسانی کنند استفاده می شود. اگر بخواهیم از ویژگی های اصلی استاتیک برای شما مخاطبان بازگو کنیم می توانیم بگوییم که استاتیک ها دارای محتوای کمی می باشند و از نظر حافظه فضای کمی را اشغال می کنند در نهایت از هزینه مناسب تر و کمتری برخوردار هستند.
  • داینامیک(پویا): این روش از سبک های جدید برای طراحی سایت به حساب  می آید که از ویژگی های ارزنده ای برخوردار هستند. که به هرکدام از آن ها می پردازیم:امکان بروزرسانی ،امکان اضافه کردن صفحات، ایجاد فرم های متفاوت درنهایت می توان گفت که از این نوع سایت ها برای بکاربردن در سازمان ها، شرکت ها و حتی اشخاصی که قصد دارند سایت خود را به طور مکرر به روز رسانی کنند نقش مهمی دارد، خوب است که بدانید کار کردن با این نوع سایت ها بسیار ساده و راحت می باشد.
    سایت های داینامیک به تنهایی از دو گروه مختلف تشکیل شده است که این گروه ها عبارت اند از :

طراحی سایت داینامیک تک مدیره : این نوع طراحی دارای یک مدیر می باشد که اطلاعات بروز رسانی را در اختیارهمگان قرار می دهد لازم است که بدانید به این گونه سایت ها، سایت های اطلاع رسانی هم گفته می شود.
طراحی سایت داینامیک چند مدیره : در این سایت ها مدیرانی با سطوح دسترسی مختلفی وجود دارد و بنابر دسترسی که به آن ها اختصاص داده می شود می توانند اطلاعات را برای کاربران مختلف به اشتراک بگذارند. در آخرازاین نوع طراحی برای سایت های مانند سایت فروشگاهی، سایت های خبری، سایت های اداری یا سازمانی و… استفاده می شود.

فانوس وب ارائه دهنده خدمات نوین طراحی وب سایت ، طراحی سایت آموزشگاهی ،طراحی سایت آژانس مسافرتی ، طراحی سایت نیازمندیها ، طراحی سایت خبری ، طراحی سایت شخصی ، طراحی سایت شرکتی، طراحی سایت فروشگاهی ،و راه اندازی صفر تا صد کسب و کار اینترنتی طراحی سایت دیجی کالا ، پکیج طراحی سایت و پشتیبانی سایت و سئو سایت با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در ایران

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید