نکات موثر در طراحی سایت رستورانی

نکات موثر در طراحی سایت رستورانی

امروز موضوع نکات موثر در طراحی سایت رستوران را بررسی می کنیم که توجه به این نکات در طراحی سایت رستوران می تواند موثر باشد.

حال در این مقاله به پاسخ سوالات زیر می پردازیم؛

  • در طراحی سایت رستوران چه نکاتی موثر است؟
  • تاثیر عکس در سایت رستوران به چه اندازه است، اصلا لازمه طراحی سایت است یا خیر؟
  • انتخاب عکس رغبت انگیز در سایت تاثیری در نظر مشتری دارد؟
  • دیگر عوامل تاثیرگذار در طراحی یک سایت خوب و کارآمد چه عواملی هستند؟

افرادی که شغل و مهارتی در زمینه اداره کردن رستوران و دیگر مشاغل مرتبط با غذا را دارند، بهتر از هر شخص دیگری اطلاع دارند که داشتن یک سایت خوب می‌تواند نقش بسیار مهمی در موقعیت آن رستوران یا مشاغل مربوطه داشته باشد که این مورد از عوامل تحت تاثیر قرار دادن مشتری جهت رجوع به رستوران و خوردن غذا است که مشاهده تصاویر غذاهایی که در رستوران سرو میشود در سایت رستوران گذاشته شود و به مرحله نهایی یعنی چشیدن غذا برسد.

اکثر طراحان سایت رستوران به این موضوع توجه نمی کنند، و این باعث امتیاز منفی هم برای سایت و هم برای موقعیت رستوران می باشد، طراحان سایت گزینه هایی همانند متن، منو، پذیرش سفارش آنلاین در سایت قرار می دهند که این موارد اهمیت دارد ولی تاثیر آنها به اندازه عکس در سایت نیست. درادامه مقاله دیگر نکات مهم در طراحی سایت را بررسی می کنیم.

 

انتخاب تصاویر رغبت انگیز

انتخاب تصاویر جذاب و شگفت آور که موجب جلب توجه در خرید و انتخاب مشتری می‌شود، مشتری لحظه به لحظه بیشتر اشتیاق پیدا می‌کند که به آن رستوران برود، و تجربه و لذت امتحان کردن از آن غذا را به دست آورد یا اینکه غذا را به صورت آنلاین از سایت خریداری کند.

امکان دارد بهترین نوع غذا و شگفت آورترین غذا در رستوران وی قرار داشته باشد ولی فقط انتخاب صحیح تصاویر نظر مخاطبان را جلب می‌کند و موجب افزایش درآمد و فروش بیشتر غذا می شود.

بیشتر بخوانید:

استفاده تصاویر در قسمت منو

شما به هیچ وجه نمی توانید با استفاده از متن و تعریف و اغراق فراوان در متن نسبت به غذای خوشمزه و آن نظر خود را به مشتری تحمیل کنید ولی با انتخاب عکس مناسب و با کیفیت از غذا در لابه لای منو و متن می توانید نتیجه کار را بهبود ببخشید و نظر مشتری را نسبت به سایت و رستوران تغییر دهید.

نوع و فونت متن

رنگی را در فونت متن باید به کار ببرید که به شدت باعث تحریک احساس گرسنگی در مخاطب شود، استفاده از رنگ‌های همانند قرمز نارنجی از ویژگی های تاثیرگذار در این زمینه است به نوع فونت نیز باید دقت کنید چون استفاده از فونت درشت و خوانا بیشتر از دیگر متن ها پیشنهادات را به مخاطبان منتقل می کند.

اشتراک گذاشتن تصاویر در فضای مجازی

پس از انتخاب تصویر مناسب برای بازدید بیشتر توسط مخاطبان باید مجوز انتقال و اشتراک گذاری خدمات را به مخاطبان بدهید و با قرار دادن گزینه اشتراک گذاری در سایت و جای مناسب این امکان را به مخاطبان می‌دهید تا خدمات موجود در سایت را با دیگر دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذراند.

استفاده از یک سایت بدون موزیک

این ایده اصلا درست نیست که چون در محیط رستوران شنیدن موسیقی باعث آرامش و لذت بیشتر از غذا میشود، در سایت نیز موسیقی استفاده شود امکان این شرایط وجود دارد که کاربر در آن زمان که وارد سایت می شود شرایط آن را نداشته باشد که بتواند موسیقی را گوش دهد و با وجود این شرایط مخاطب از سایت خارج می شود و این خود یک امتیاز منفی برای طراح سایت رستوران است.

از دیگر عواملی که باید به آن توجه داشته باشیم قرار دادن مکان و موقعیت جغرافیایی دقیق رستوران است، دیگر گزینه‌ای که تاثیر مهم دارد گزینه انتقادات و پیشنهادات از سایت و یا رستوران است.

 

فانوس وب ارائه دهنده خدمات نوین طراحی وب سایت ، طراحی سایت آموزشگاهی ،طراحی سایت آژانس مسافرتی ، طراحی سایت نیازمندیها ، طراحی سایت خبری ، طراحی سایت شخصی ، طراحی سایت شرکتی، طراحی سایت فروشگاهی ،و راه اندازی صفر تا صد کسب و کار اینترنتی طراحی سایت دیجی کالا ، پکیج طراحی سایت و پشتیبانی سایت و سئو سایت با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در ایران

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید