سایت علی بابا

معرفی سایت علی بابا | خرید آنلاین بلیط هواپیما و قطار

معرفی سایت علی بابا

علی‌بابا نه تنها کامل‌ترین سیستم جستجوی بلیط‌های سیستمی و چارتر است، بلکه امکان رزرو و خرید بلیط را در کمترین زمان ممکن، را فراهم می‌کند. داشتن سفری آسان و مطمئن، یکی از آن مواردی است که کیفیت زندگی‌مان را بالا می‌برد و علی‌بابا، همه‌جوره سعی دارد تا هم‌وطن‌هایش بهتر زندگی کنند و از لحظه لحظه‌ی آن، لذت ببرند.

حالا، برای اینکه علی‌بابا، حجت را بر مسافرانش تمام کرده باشد، امکان استرداد آنلاین را نیز، به باقی امکاناتش اضافه کرده است تا در هر لحظه از شبانه‌روز که دچار مشکلی شدید و از سفرتان بازماندید، بتوانید بلیط‌تان را کنسل کرده و با کمترین هزینه‌ی جریمه‌ی کنسلی، مبلغ بلیط را در حساب‌تان داشته باشید.

سایت علی‌بابا، محصول همکاری نزدیک و دو طرفه‌ی آژانس سفرهای علی‌بابا و شرکت فرانگر است. نوآوری و خلاقیت در این مسیر طولانی، با استقبال مردم همراه بشود.

آژانس سفرهای علی بابا در تاریخ 25/10/1390 با شماره ثبت 420571 به ثبت رسیده و متولد شد و دارای مجوز از سازمان هواپیمایی کشوری است. کلیه‌ی حقوق مادی معنوی این سایت متعلق به این شرکت است.

همان‌طور که هر جامعه‌ای ارزش‌های خاص خود را دارد، علی‌بابا هم ارزش‌هایی دارد که حفظ و ترویج آن‌ها موجب انسجام و تمایز آن از سایر سازمان‌ها می‌شود. با ملاحظه‌ی فلسفه‌ی فکری مدیران علی‌بابا و همچنین شخصیت کارکنان این سازمان، ایجاد فضایی که در آن، تمامی تفاوت‌ها در کانون رشد و بقای علی‌بابا معنا پیدا کند بسیار حائز اهمیت بوده است.

شرکت طراحی سایت فانوس وب، ارائه دهنده روش های نوین طراحی سایت و سئو با صدها نمونه کار طراحی وب سایت موفق در بازار ایران و خاورمیانه می باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید