مزایا و معایب طراحی وب سایت رایگان

طراحی وب سایت رایگان

طراحی وب سایت رایگان داری مزایای و معایبی است که به بررسی آنها می پردازیم. طراحی وب سایت رایگان مناسب افرادی است که برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی خود دارای بودجه کمی هستند و استفاده از قالبهای آماده طراحی سایت نیازهای آها را بر طرف میکند.

این نوع قالبها قابلیت اضافه کردن آیتم های مختلف را نیز دارند. برای طراحی اینگونه سایت ها داشتن دانش خاصی مورد نیاز نیست و با اجرای دستور العمل ها به راحتی قادر خواهید بود خودتان سایت را طراحی و راه اندازی کنید.

مزایای استفاده از طراحی وب سایت رایگان

از مزایای طراحی وب سایت رایگان این است که د مدت کوتاهی می توان این سایتها را راه اندازی کرد. همچنین اغلب این نوع سایتها معمولا اصول و قوانین سدو را در طراحی رعایت نموده اند، بنابراین نگران سئئو سایت نیز نباشد . همچنین طراحی وب سایت رایگان به شما این امکان را می دهد که بتوانید از افزونه های بیشماری که برای گسترش و توسعه سایت ساخته شده است را به راحتی استفاده نمایید.

مقالات مرتبط:

مشکلات و معایب استفاده از طراحی وب سایت رایگان

به دلیل اینکه طراحی وب سایت های رایگان همیشه زیر نظر یک ارگان دیگر میباشند، پس این امکان وجود دارد که طراحی سایت شما از نظر امنیت ، کیفیت و سرعت در سطح پایینی وجود داشته باشد.

بسیاری از طراحی سایت های دیگری هستند که ممکن است سایتی مشابه با سایت شما داشته باشند. در این نوع سایت ها محدودیت های زیادی برای شما وجود دارد و فقط در حدی که سایت ساز به شما اجازه داده باشد میتوانید تغییراتی را در سایت خود ایجاد نمایید، هر طراحی سایتی بعد از مدتی احتیاج به بروز رسانی دارد اما در اینگونه سایت ها اصلا قادر به بروز رسانی نیستید مگر اینکه از اول سایت را بسازید و اطلاعات مورد نظر خود را وارد آن کنید. بسیار پیش آمده ک سایت ساز ها در طراحی وب سایت های رایگان تبلیغات قرار میدهند که این تبلیغات باعث افت اینگونه سایت ها میشود.

این در حالیست که طراحی سایت های سفارشی به شما این آزادی را می دهد تا سایت را دقیقا متناسب با نیازهای خود طراحی و پیاده سازی کنید و متناسب با نیازهای حرفه و شغل خود میتوانید مواردی را در سایت خود قرار دهید تا برطرف کننده ی نیاز کاربران باشد

 

طراحی سایت رایگان مناسب برای چه کسانی است؟

  • طراحی سایت رایگان مناسب برای افرادی است که بودجه کمی دارند
  • طراحی وبسایت رایگان مناسب برای کسب و کارهای کوچک
  • طراحی وب رایگان مناسب برای سایتهای شخصی

شرکت طراحی سایت فانوس پیشرو در ارائه خدمات طراحی سایت  و راه اندازی کسب و کار اینترنتی از قبیل طراحی وب سایت ( طراحی سایت مدارس ، طراحی سایت هتل ، طراحی سایت کاریابی ، طراحی سایت املاک  ، طراحی سایت موزیک و فیلم ، طراحی سایت هنری ، طراحی سایت حرفه ای ، طراحی سایت خودرو ) بازاریابی اینترنتی و طراحی اپلیکیشن موبایل با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت در بازار ایران

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید