طراحی وب سایت وکلا و دفاتر حقوقی

طراحی وب سایت وکلا و دفاتر حقوقی

طراحی سایت برای وکالت

با وجود گسترش شبکه های مجازی هنوز برای اطمینان از صحت یک مطلب و یا پیدا کردن اطلاعات در خصوص موضوعی به گوگل و دنیای لایتناهی وب سایت ها مراجعه می کنیم.

با توجه به این نیاز داشتن سایت به تجارت شما،معرفی کارتان و انتقال اطلاعات یا آموزش بسیار کمک می کند.

ضمنا گوگل فارسی هنوز چندان غنی نیست و شما با زمان گذاشتن و طراحی سایتی قوی می توانید در مدتی نه چندان طولانی سایت خود را به یکی از سایت های پرمخاطب در حوزه ی کاری تان تبدیل کنید.

همان طور که گفتیم امروزه اینترنت در زندگی افراد نقش پررنگی دارد و عموما هر کسی در هر حوزه ای که اطلاعاتی بخواهد یا سوالی داشته باشد اولین مراجعه برای دریافت پاسخ به گوگل است.

شما باید به خوبی نیاز مخاطب را بشناسید و سایت خود را از اطلاعات مفید و کاربردی پر کنید.

طراحی سایت برای وکلا

سایت برای همه ی اقشار و موضوعات می تواند تاثیر گذار باشد و افراد را به مخاطب برای شما تبدیل کند.

رعایت نکات زیر در سایت شما تاثیرگذار است :

  • اولین چیزی که مخاطبین برای سپردن کارشان به شما لازم دارند روزمه ی شما است،پس حتما رزومه ای حقیقی و مشخص در سایت قرار دهید.
  • جدای روزمه ذکر خدماتی که می توانید به مخاطبین ارائه دهید نیز مهم است.
  • ارائه خدماتی چون مشاوره ی آنلاین،مشاوره ی تلفنی و از این دست خدمات جانبی نیز به مخاطب شدن افراد کمک می کند.
  • به سوالات رایج در خصوص مباحث حقوقی پاسخ دهید.
  • می توانید سوالاتی که قرار است به آنها پاسخ دهید خودتان طرح کنید با بیانی شفاف و همچنین پاسخی صریح و واضح،در واقع سوال و جواب باید به نوعی باشد که مخاطب با درک پایین از مسائل حقوقی نیز فهم اولیه ای از حل مشکل خود پیدا کند.

این کار شما را تا حد زیادی از سایر وب سایت ها جلو می اندازد،زیرا کسی که دچار یک مشکل حقوقی شده در وهله ی اول پیش از هر اقدامی به جستجو در اینترنت پناه میبرد و اگر شما در همان ابتدا نیاز فرد را رفع کنید او تبدیل به یک مخاطب می شود و احتمال تبدیل شدن او به مشتری نیز تا حد زیادی بالا می رود.

اولین مراجعه ی فرد به سایت زمینه ساز مراجعه ی مداوم او است.

اگر به عنوان یک وکیل به تازگی دفتر وکالت خود را تاسیس کرده اید و یا زمانی از تاسیس دفتر شما می گذرد اما از وضعیت میزان مراجعین راضی نیستید و یا حتی درصدد ارتقای کار خود هستید طراحی سایت شخصی برای شما گزینه ی خوبی است.

طراحی سایت به همه ی وکلا و با هر شرایطی متناسب با نیازشان کمک کننده است اما تاثیر کلی داشتن سایت به این صورت است که با حضور مداوم شما و آپدیت دائمی سایت برند سازی انجام می دهید و جز سایت هایی می شوید که افراد به محض ایجاد مشکلات حقوقی به یاد شما می افتند و شما را به یکدیگر پیشنهاد می دهند.

علاوه بر این طیف مراجعین تان نیز گسترده می شود چرا که از سایر شهرها و مناطق ایران هم می توانند با سرچ کردن در گوگل به سایت شما برسند و حتی به مخاطب تبدیل شوند.

بیشتر بدانید:

ویژگی های طراحی سایت وکلا

تنها طراحی یک سایت تمام چیزی نیست که احتیاج دارید بلکه گرافیک،محتوا و سئوی سایت هستند که موجب افزایش رتبه ی سایت شما می شوند.

گرافیک جذاب و مناسب سایت اولین عاملی است که افراد را در سایت شما نگه می دارد،پس از گرافیک محتوای کاربردی تاثیر بسزایی بر ماندن افراد در سایت شما دارد.

محتوای خوب سبب می شود پرش سایت کم باشد؛یعنی افراد به محض باز کردن سایت و نگاهی کوتاه سایت را نبندند،به این منظور ارائه ی مقالاتی به زبان ساده با موضوعات کاربردی و پاسخ به سوالات بسیار کمک کننده هستند و کیفیت و رتبه ی سایت شما را افزایش می دهند و همچنین وضعیت سئوی سایت را نیز بهبود می بخشند.

در مجموع طراحی سایت و اختصاص زمانی برای ارتقای کیفیت آن در دراز مدت نتایج بسیار خوبی را حاصل می کند و این امکان را به وجود می آورد که اعتماد سازی کنید و نام خود را در فضای مجازی برند کنید و مخاطبین خود را افزایش دهید. فراموش نکنید که موکلین پایدار از میان همین مخاطبین به شما مراجعه می کنند.

شرکت طراحی سایت فانوس پیشرو در ارائه خدمات طراحی سایت  و راه اندازی کسب و کار اینترنتی از قبیل طراحی وب سایت ( طراحی سایت مدارس ، طراحی سایت هتل ، طراحی سایت کاریابی ، طراحی سایت املاک  ، طراحی سایت موزیک و فیلم ، طراحی سایت هنری ، طراحی سایت حرفه ای ، طراحی سایت خودرو ) بازاریابی اینترنتی و طراحی اپلیکیشن موبایل با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت در بازار ایران

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید