طراحی سایت کتاب فروشی

طراحی سایت کتاب فروشی

با توجه به اینکه امروزه عده ی زیادی برای هرکاری که می خواهند انجام دهند ابتدا به صورت اینترنتی درباره ی آن موضوع تحقیق می کنند بهتر است برای کسب و کارهای خود یک سایت به صورت حرفه ای و تخصصی داشته باشند که ما در این مقاله می خواهیم درباره ی طراحی سایت کتاب فروشی صحبت کنیم.

در این مقاله سعی می شود برای آشنایی بیشتر شما با طراحی سایت کتاب فروشی به سوالات زیر پاسخ داده شود.

چرا طراحی سایت کتاب فروشی

بخاطر اینکه در کشور ما مطالعه کتاب بسیار کم شده ممکن شما برای کتاب فروشی خود مشتری و یا مخاطب بسیاری پیدا کنید که شما با طراحی سایت علاوه بر اینکه به جذب مشتری می پردازید می توانید با قرار دادن برخی از جمله های زیبای موجود در کتاب ها اشتیاق مخاطبان را برای خرید کتاب بیشتر کنید.

علاوه بر موارد ذکر شده بسیاری از کاربران ممکن است نتوانند کتاب مورد نظر خود را در کتاب فروشی های موجود پیدا کنند و با دیدن سایت شما کتابی را که مدت ها خواهان آن بودند به صورت آنلاین سفارش می دهند.

امکانات طراحی سایت کتابفروشی

سایت حتما باید دارای درگاه بانکی برای سفارش و خرید آنلاین باشد.

بهتر است سایت دارای قسمتی برای فیلتر و یا دسته بندی کتاب ها باشد تا مخاطبان در بخش های مختلف کتاب مورد نظر را به راحتی پیدا کنند.

در سایت باید آدرس دقیق و چند عکس شکیل از کتاب فروشی گذاشته شود تا مخاطبان علاوه بر ترغیب شدن برای دیدن فروشگاه، آدرس آن را به راحتی پیدا کنند.

می توانید در سایت خود بخش های بسیاری را قرار دهید از جمله:نقد کتاب، کتاب های جدید، کتاب های پرفروش .

از دیگر امکاناتی که می توانید برای مخاطبان فراهم کنید امکان خرید کتاب های صوتی و کتاب ها با فرمت هایی مثل پی دی اف را قرار دهید که در هزینه چاپ کتاب و ارسال آن هم باعث صرفه جویی مشود.

وبسیاری ویژگی های مثبت و کارآمد دیگر.

بیشتر بدانید

مزایای طراحی وب سایت کتاب فروشی

مدتی است که فروش کتاب به صورت اینترنتی و آنلاین به راحتی صورت می گیرد اما هنوز در بین مردم متداول و رایج نشده است. با طراحی سایت کتاب فروشی فروشگاه های کتاب به راحتی قادر خواهند بود کتاب های خود را در معرض نمایش عموم ممردم قرار دهند و آن ها را به صورت اینترنتی به فروش برسانند.

مخاطبان قادر خواهند بود از نظر کاربران و مشتریان کتاب فروشی استفاده کنند که این خود برای جذب مشتری بسیار کارآمد می باشد.

ممکن است برخی کاربران امکان خرید حضوری را به علت کمبود وقت و… نداشته باشند که با طراحی سایت درباره ی کتاب فروشی می توانند به راحتی کتاب خود را سفارش دهند و به اطرافیان خود کتاب فروشی شما را معرفی کنند.

با خرید کتاب های صوتی مخاطبان می توانند هر زمان که می خواهند با گوش دادن به فایل صوتی کتاب ها به مطالعه ی آن ها بپردازند.

یکی دیگر از مزایای طراحی سایت کتاب فروشی این است که این روش به عنوان تبلیغی موثر برای فروشگاه کتاب نیز به حساب میاید. به این صورت که مشتریانی که از طریق گوگل وارد طراحی سایت کتاب فروشی شده قادر خواهند بود با محل فروشگاه آشنا شده و برای خرید حضوری، به کمک طراحی سایت آدرس و شماره تماس را برداشته و اقدام به خرید حضوری کنند.

موارد موفقیت در طراحی سایت کتاب فروشی

این روش باعث می شود حتی مشتریانی هم که به صورت حضورت خرید خود را انجام می دهند ترغیب به خرید کتاب های خود از طریق اینترنت و به صورت آنلاین شوند که همین موضوع باعث صرفه جویی در وقت و هزینه ی مشتری هایی که خرید خود را به صورت حضوری انجام می دادند خواهد شد.

می توانید برای سایت خود یک اطلاعیه ای درست کنید که هرچند مدت یک بار پیغامی برای کاربران ارسال شود که چه مقاله و کتاب های جدیدی را در سایت خود قرار داده اید(خبرنامه برای سایت خود قرار دهید).

از دیگر کارهایی که باعث می شود بازدید کنندگان سایت علاوه براینکه زیاد شوند در سایت باقی بمانند این است که متن های سایت، عکس های موجود در سایت و تبلیغات بهینه سازی شده باشند .

می توانید از کلمات کلیدی مناسبی  را برای سایت خود استفاده کنید که این هم خود باعث افزایش بازدید و سئو سازی می شود.

بهتر است طرحی برای سایت خود قرار دهید که کاربران به راحتی و با انجام چند کلیک و بدون دردسرکتاب مورد نظر خود را سفارش دهند.

اگر شما دارای کتاب فروشی هستید و یا به تازگی کتاب فروشی خود را راه انداختید و تا به حال برای مغازه ی خود سایتی را طراحی نکرده اید به شما پیشنهاد می کنیم هرچه سریعتر به طراحی سایت بپردازید.

امکانات طراحی سایت کتاب فروشی

  • امکان دسته بندی انواع کتابها
  • امکان خرید اینترنتی کتاب در طراحی سایت کتاب فروشی
  • امکان فروش کتاب های الکترونیکی در طراحی سایت کتاب فروشی
  • اطلاعات و گالری تصاویر کتاب فروشی
  • امکان ثبت درخواست توسط کاربران برای کتابهای نایاب

فانوس وب ارائه دهنده خدمات نوین طراحی وب سایت ، طراحی سایت آموزشگاهی ،طراحی سایت آژانس مسافرتی ، طراحی سایت نیازمندیها ، طراحی سایت خبری ، طراحی سایت شخصی ، طراحی سایت شرکتی، طراحی سایت فروشگاهی ،و راه اندازی صفر تا صد کسب و کار اینترنتی طراحی سایت دیجی کالا ، پکیج طراحی سایت و پشتیبانی سایت و سئو سایت با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در ایران

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید