طراحی سایت هرات

طراحی سایت هرات

 

در این مقاله قصد داریم درباره طراحی سایت شهر هرات صحبت کنیم و مطالبی را در اختیار شما قرار دهیم که ممکن است مورد احتیاجتان باشد.

هدف از طراحی سایت چیست؟

این روزها برای بزرگ تر شدن توسعه کار بهترین گزینه، ایجاد صفحه و یا سایتی دراینترنت می باشد، بیشتر اشخاصی که تازه وارد دنیای مجازی شده اند این سوال برایشان پیش آمده است که هدف اصلی از طراحی وب سایت چه بوده است؟

این را بدانید که هدف از طراحی سایت ، بیشتراشخاصی هستند که وارد سایت شده و جواب سوال های خود را از این سایت ها به دست می آورند.

ممکن است تعدادی برای سفرهای نوروزی یا تعطیلات میان دوره بخواهند به شهر یا کشوری سفر کنند و از مناطق دیدنی، زیارتی، و حتی تاریخی آن مطلع شوند.

طراحی سایت کمک بسیاری به این اشخاص کرده و باعث می شود که به خواسته خود برسند.

شرایط لازم برای طراحی سایت :

طراحی سایت بر اساس اولویت ها و منبع داده شده تولید می شود که وقتی سایتی را طراحی می کنیم، چه چیزی را در نظر داریم که در داخل سایت خود قرار دهیم.

مثلا اگر سایت ما مربوط به شهرخاصی باشد، باید از مناطق آن اطلاعاتی قرار دهیم. نمونه سوالات لازم در این باره برای افرادی که به مشکل برخورده اند وجود داشته باشد.

طراحی سایت برای جاذبه های گردشگری هرات باید چگونه باشد؟

  1. همه مناطق آن را نام ببرید.
  2. آدرس دقیق را در سایت ذکر کنید.
  3. نمونه هایی ازعکس مناظر زیبای شهر هرات را در سایت خود قرار دهید.
  4. راجب هر منطقه چند خطی صحبت کنید تا مخاطب اطلاعتی درباره شهر هرات و هم چنین منطقه تفریحی بدست بیاورد.

 

چه نکاتی درباره شهر هرات باید در سایت موجود باشد؟

اول از هر چیزی باید بدانید که شهر هرات در کجا می باشد سپس شرایط محیطی آن شهر را بسنجید.

این که شهرهرات جز پرجمعیت ترین شهرها به حساب آمده است و دارای گردشگری های بسیاری می باشد.

تعداد افرادی که به این شهر سفر می کنند بسیار زیاد بوده است طوری که سازمان این شهر با بررسی هایی که انجام داده و سرشماری گرفته به این نتیجه رسیده است که شهر هرات نمی تواند افراد بیشتری را در خود جای دهد.

مخاطبانی در سایت وجود دارند که دنبال یک سری اطلاعات درباره شهر هرات هستند و می خواهند بدانند قسمت های گردشگری، زیارتی، جاذبه های طبیعی آن در کجا قرار دارد. شما نیز باید با گذاشتن اطلاعات در مورد این شهر و مناطقش به کاربران مراجعه کننده کمک کنید و هم چنین اطلاعات مورد نیاز آن ها را در سایت قرار دهید تا راهنمای خوبی برای آن ها باشد.

شهر هرات نه تنها دارای جاذبه های گردشگری می باشد بلکه بسیاری از مهاجران غذای این شهر را نیز بسیار دوست دارند.

شما با گذاشتن نمونه هایی از غذای های معروف این شهر، نظر کاربران بسیاری را به سایت خود جلب می کنید.

ایده هایی برای طراحی وب سایت:

برای به نمونه گذاشتن غذاهای معروف شهر هرات چه موارد لازمی را در طراحی سایت قرار دهیم؟

  • برای هر نوع غذا، نمونه ای از عکس آن را حتما در سایت بگذارید
  • سپس زیر آن عکس راجب پخت غذا و موادی که در آن به کار رفته حتما صحبت کنید
  • غذاهای معروف آن را نام ببرید

این نکات باعث می شود که کاربر دیگر به مشکل بر نخورده و به راحتی از غذاهای ای شهر مطلع شود.

چه اطلاعاتی  درباره چگونه سفر کردن به شهر هرات نیاز است؟

این احتمال وجود دارد که بسیاری از مردم برای سفر کردن به شهر یا کشوری اول به سایت مربوطه مراجعه کرده و طلاعت لازم را درباره آن را پیدا می کنند.

شهر هرات نیز می تواند جزئی از ان مطلب باشد. زیرا برای خیلی از کاربران پیش آمده است که از طریق زمینی یا هوایی سفر کنند ممکن از چه پیامد هایی برای آن ها داشته باشد به همین خاطر باید آن ها را راهنمایی کرده و مطالب لازم را در اختیار آن ها قرار دهید.

 سفر کردن به شهر هرات با این نوع وسیله ها چه مزایا و چه معایبی دارد؟

هواپیما:

اگرساکن ایران هستید و ازطریق هواپیما بخواهید به هرات سفر کنید باید از مشهد یا حتی تهران نیز پرواز داشته باشید. پروازهای زیادی هستند که روزانه از کابل به شهر هرات پرواز می کنند مثل هواپیماهای کام ایر و آریانا و پامیر.

ماشین:

حال اگر قصد سفر به هرات را از طریق ماشین دارید این را بدانید که مسیر طی شده از قندهار به هرات وصل شده است؛ اما امنیتی وجود ندارد و کاملاً خطرناک می باشد. ولی مسیرهای طی شده که از ایران به هرات رخ می دهد کاملاً می‌تواند امن باشد. پس این را بدانید که اگر قصد سفر به شهر هرات را دارید از قبل حرکت مسیر خود را پیدا کرده و با اطمینان بهتری سفر کنید

اتوبوس:

اگر با اتوبوس بخواهید به هرات سفر کنید باید از مشهد به این شهر حرکت کنید که تقریبا ساعت هفت صبح حرکت می کنند و بین ساعت ۳ به هرات می رسند.

 

نتیجه گیری:

در این مقاله نتیجه می گیرم که برای ایجاد طراحی یک وب سایت باید از اطلاعات لازم در مورد منبع خود داشته باشیم تا بتوان راهنمایی درستی به کاربران کرد.

 

فانوس وب ارائه دهنده خدمات نوین طراحی وب سایت ، طراحی سایت آموزشگاهی ،طراحی سایت آژانس مسافرتی ، طراحی سایت نیازمندیها ، طراحی سایت خبری ، طراحی سایت شخصی ، طراحی سایت شرکتی، طراحی سایت فروشگاهی ،و راه اندازی صفر تا صد کسب و کار اینترنتی طراحی سایت دیجی کالا ، پکیج طراحی سایت و پشتیبانی سایت و سئو سایت با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در ایران

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید