طراحی سایت معماری

طراحی سایت معماری

اهمیت سایت برای معماران

تاثیر مثبت داشتن سایت و تولید محتوای مناسب برای آن در حیطه ی کاری معماران به این صورت است که شما به عنوان یک معمار می توانید نمونه کار خود را در سایت تان ارائه دهید.

علاوه بر ارائه ی نمونه کار قرار دادن مقالاتی با موضوعات کاری خودتان سبب آشنایی بیشتر افراد با کار شما می شود.

ضمن این که افراد به منظور یافتن سوالات خود ممکن است به سایت شما مراجعه کنند این رفع نیاز در پاسخگویی نیز می تواند سبب ساز مشاهده ی نمونه کارها و سپس انتخاب شما برای همکاری باشد.

در دنیای حقیقی مراجعین شما یا به واسطه ی تبلیغات و یا با آشناییت قبلی یا واسطه ای به شما مراجعه می کنند.

سایت این امکان را فراهم می کند که مراجعین شما محدود به یک شهر و استان نباشد،همچنین ممکن است در بعضی مناطق تعداد مخاطبین این حوزه ی کاری کم باشد و اینجاست که وب سایت دست شما را به وسعت یک کشور باز می کند و موجبات گرفتن پروژه های بزرگ را فراهم می کند.

رشته ی معماری بر خلاف سایر رشته های مهندسی که باید در آن ها از علم و دانش و تکنینک های اصولی کمک بگیرید، بیشتر نیازمند به استعداد و ذوق و سلیقه می باشد و معمار حرفه ای کسی است که طرح های فردی و هنری او کاربردی باشد و مورد استفاده قرار گیرد. شما نیز به عنوان یک مهندس معمار و کسی که در این زمینه فعالیت می کند به راحتی می توانید با داشتن طراحی سایت همه ی دانش و اطلاعات هنری و معماری خود را در اختیار علاقه مندان و کاربران و بازدید کنندگان وب سایت خود قرار دهید و حتی از این طریق به راحتی قادر خواهید بود تا خود را به بهترین نحو در فضای مجازی معرفی نمایید.

 

نکات و مزایای سایت معماری

قرار دادن عکس های با کیفیت و مناسب در سایت می تواند حتی مخاطبینی که نیاز چندانی به موضوع سایت شما ندارند در سایت نگه دارد و به مرور زمان حس وابستگی در آنها ایجاد کند تا جایی که اگر روزی به حرفه ی شما نیاز داشته باشند سایت شما و در واقع شما اولین کسی باشید که به ذهن آنها می آیید.

سایت شما باید به طور مداوم به روز شود،برای به روز کردن سایت خود باید برنامه ی مشخصی داشته باشید تا مطالبی که پیشتر بازنشر زیادی داشته اند و یا چندان کاربردی نیستند در سایت قرار ندهید.

فراموش نکنید در سایتی با موضوعیت معماری بحث گرافیک سایت اهمیت بالایی دارد،گرافیک سایت ضمن جذاب و خلاقانه بودن باید به نحوی باشد که مخاطب عام نیز بتواند با آن کار کند و از مطالب سایت بهره ببرد.

در مجموع داشتن سایتی که بتوانید در آن کار و طرح خود را به دیگران ارائه دهید،مقالات،عکس ها و کلیپ هایی در خصوص اطلاع رسانی در مورد حوزه ی کاری خود در آن بگذارید و همچنین به سوالات افراد در خصوص موضوعات مرتبط با معماری پاسخ دهید علاوه بر افزایش درآمد شما و شناساندن شما به افراد باعث می شود رسالت خود را نسبت به رشته ای که انتخاب کرده اید انجام دهید و دیدگاه افراد را به رشته ی معماری بهبود ببخشید.

با داشتن سایتی قوی و با محتوای کاربردی امکان این که هر فردی در مواجه با سایت شما به مشتری یا مخاطب تبدیل شود بسیار بالا می رود و شما می توانید هر لحظه با مطالب تان در کنار مخاطبان و مشتریان خود باشید.

امروزه طراحی سایت یکی از موثرترین و کم هزینه ترین راه های بازاریابی اینترنتی می باشد که در مدت زمانی بسیار کم شما را به خوبی در اینترنت و فضای مجازی معرفی می کند که از این طریق می توانید به درآمدزایی خود کمک کنید و سود آوری خود را افزایش دهید، شرکت طراحی سایت نونگار پردازش در شهر تهران یکی از با سابقه ترین و مجرب ترین شرکت های طراحی سایت بوده که شما را قادر می سازد تا با کمترین هزینه و در کمترین زمان به راحتی پروژه ی طراحی سایت خود را به آن ها بسپارید.

بیشتر بدانید:

ویژگی ها در طراحی سایت معماری

  • کارکرد ساده و راحت طراحی وب سایت معماری
  • ظاهر و گرافیک مناسب و منحصر به فرد طراحی وب سایت معماری
  • سئو سایت بالا و بخینه سازی شده طراحی وب سایت معماری
  • امنیت بالای طراحی سایت وب معماری
  • توسعه پذیر بودن و دارا بودن قابلیت گسترش طراحی سایت معماری
  • انعطاف پذیر بودن در طراحی وب سایت معماری
  • دارا بودن گارانتی و پشتیبانی یک ساله رایگان و مناسب طراحی سایت معماری
  • امکان مدیریت صفحه ها و زیر صفحه ها در طراحی سایت معماری
  • امکان گروه بندی مطالب در طراحی سایت معماری
  • امکان مدیریت مطالب و محتوا در طراحی سایت معماری
  • درج گالری تصاویر و کلیپ ها در طراحی سایت معماری
  • امکان مدیریت پیوندها در طراحی سایت معماری
  • امکان مدیریت قالب وب سایت در طراحی سایت معماری
  • طراحی صفحه ی درباره ما در طراحی سایت معماری
  • طراحی صفحه ی تماس با ما در طراحی سایت معماری
  • طراحی صفحه ی ارتباط با ما در طراحی سایت معماری
  • بخش نمونه کارهای در حال اجرا و نمونه کارهای تمام شده در طراحی سایت معماری

شرکت طراحی سایت فانوس پیشرو در ارائه خدمات طراحی سایت  و راه اندازی کسب و کار اینترنتی از قبیل طراحی وب سایت ( طراحی سایت مدارس ، طراحی سایت هتل ، طراحی سایت کاریابی ، طراحی سایت املاک  ، طراحی سایت موزیک و فیلم ، طراحی سایت هنری ، طراحی سایت حرفه ای ، طراحی سایت خودرو ) بازاریابی اینترنتی و طراحی اپلیکیشن موبایل با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت در بازار ایران

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید