طراحی سایت دفاتر حقوقی

طراحی سایت دفاتر حقوقی

بسیاری از افراد برای اطلاع از بهترین مکان حقوقی و یا بهترین وکیل موجود در شهر مورد نظر به بسیاری از سایت ها مراجعه کرده و کامنت های موجود در سایت را مشاهده می کنند تا از نظر دیگران نیز استفاده کنند  که با طراحی سایت وکلا و دفاتر حقوقی این امکان برای کاربران فراهم می شود.

ویژگی های مهم طراحی سایت دفاتر حقوقی

  • اطلاعات ارائه شده در مورد سوابق کاری
  • به اشتراک گذاشتن نمونه کارهای انجام شده
  • مراحل ثبت نام در سایت  وکلا و دفاتر حقوقی، یا به کار بردن اطلاعات لازم به دفتر حقوق و تحویل دادن به وکیل دادگستری
  • ارائه دادن آدرس و شماره تلفن دفتر حقوقی

چرا طراحی سایت دفاتر حقوقی؟

گفته شده است، افرادی زیادی هستند که عقیده های متفاوتی درباره با سایت دارند مثلا: درباره با طراحی سایت حقوقی که گفته شده است، چرا باید برای کارهای حقوقی هم سایت طراحی کرد؟

جواب ما این است چراکه 45 میلیون کاربر وجود دارد تا کارهای خود را بر اساس اینترنت ویا حتی سایت انجام دهند که از این طریق راه منبع درآمد خود را کسب کرده و کاربران بیشتری را جذب می کنند.

این اتفاق برای وکلا و دفاتر حقوقی نیز صدق می کند. یعنی وکلا با به اشتراک گذاشتن منابع خود و نمونه کارها،  کاربران زیادی را جذب کرده و کار پر درآمدی را برای خود بدست می آورند.

خیلی از این سایت ها قصد دارند به کاربرانی کمک کنند که از شرایط مالی رنج می برند و به دنبال دفتر حقوق هستند. که حتی، وکلایی که به صورت رایگان و یا شرایط  خاصی برای آن ها گذاشته شده است اطلاع پیدا کنند.

برای افزایش تعداد کاربران می توانید از طراحی سایت دفاتر حقوقی استفاده کنید. یعنی مثلا با طراحی فرم ارتباطی میان کاربر و وکیل می شود غیر حضوری باهم ارتباط بر قرار کرد به عنوان نمونه:

با قرار دادن آدرسی از gmail و یا شماره تلفن مشکل را گزارش داده و به صورت تلفنی وقت بگیرید که در زمان اعلام شده حضور پیدا کنید.

همچنین در زمان طراحی می توانید سایت خود را به گونه ای مشخص کنید که اگر مشتری مشکلش آن چنان بزرگ نبود به بخش دیگری انتقالش دهید تا وقت بیشتری واسه بقیه افراد ذخیره کنید.

راه های دیگری نیز وجود دارد که می توان به آن اشاره کرد؛ مثلا استفاده از پرسش و پاسخ در سایت. یعنی کاربر مراجعه کننده وقتی وارد سایت شما می شود بدون نیاز از تلفن می تواند تمام صبحت و نظر های داده شده را بخواند و به خواسته مورد نظر خود دست یابد.

شما وقتی به صورت آنلاین نیز کار می کنید، می توانید گسترده شدن مراحل کار خود را در کشور افزایش دهید. شاید این را ندانید که یکی از بهترین و هیجانی ترین بخش طراحی وب سایت، قسمت چت آنلاین است.

شما با این کار می توانید با مشتریان خود به صورت آنلاین ارتباط برقرار کرده و مشکل آن ها را رفع کنید، آن ها را راهنمایی کنید و همچنین در صورت کم بودن زمان در همان موقع مشکل را به صورت مختصری حل کنید.

این نکته را در نظر داشته باشید که با انجام این کار نه تنها همه،  بلکه با انتخاب خود شما می شود تنها افرادی اجازه انلاین چت کردن را داشته باشند که خود شما به آن ها اجازه چت را داده باشید.

بیشتر بدانید

 

نکات مهم در طراحی سایت دفاتر حقوقی

  1. مقالاتی که مربوط به سایت وکلا است، کاملا باید در سایت قرار بگیرد
  2. برنامه  هفتگی خود را با زمان های کاری در سایت ارائه دهید تا کاربر با مشخصات گفته شده بداند در چه وقت و زمانی با شما ارتباط برقرار کند
  3. ارائه دادن آموزش حقوقی برای کاربران علاقه مند به رشته حقوق
  4. ایجاد درگاه پرداخت اختصاصی برای افرادی که قصد پرداخت آنلاین را دارند
  5. اخبار ها و گزارشات جدید مربوط به این سایت حتما درسایت گذاشته شود
  6. طراحی سایت دفاتر حقوق به صورت کاملا اختصاصی مطابق با اصول سئو و گرافیک سایت
  7. صفحات وب سایت با طرح ها و گرافیکی زیبا و منحصر به فرد و طراحی سایت دفاتر حقوقی
  8. تکراری نبودن پروژه ی کاری ، به دلیل تقاضا و خواسته های زیاد و طراحی سایت دفاتر حقوقی
  9. امکان اضافه کردن افزونه های اختصاصی ویژه طراحی سایت دافتر حقوقی

فانوس وب ارائه دهنده خدمات نوین طراحی وب سایت ، طراحی سایت آموزشگاهی ،طراحی سایت آژانس مسافرتی ، طراحی سایت نیازمندیها ، طراحی سایت خبری ، طراحی سایت شخصی ، طراحی سایت شرکتی، طراحی سایت فروشگاهی ،و راه اندازی صفر تا صد کسب و کار اینترنتی طراحی سایت دیجی کالا ، پکیج طراحی سایت و پشتیبانی سایت و سئو سایت با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در ایران

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید