طراحی سایت بیمارستان راهکاری جدید در پیشبرد مدیریت کارامد و دلیلی برای پایین آمدن مخارج بیمارستان و یا حتی گاهاً افزایش درامد است.طراحی این نوع سایتها با توجه به پیشرفت های اینترنتی موجب رفع بسیاری از معضلات بیمارستان ها میشود.

بیمارستان ها جز گسترده ترین و پر فعالیت ترین مراکز خدمات رسانی محسوب می شوند و به دلیل وسعت حوزه فعالیتشان و حضور انبوه ارباب رجوع نیازمند نوعی خدمت رسانی الکترونیکی هستند. طراحی وب سایت بیمارستان و ایجاد درگاه های ارتباطی در راستای بهبود عملکرد بیمارستان ها صورت میگیرد.از جمله این خدمات میتوان به ایجاد پرونده الکترونیکی بیماران، نوبت دهی آنلاین، امور مالی و….اشاره کرد.استفاده از سایت های بیمارستانی کمک شایانی به مدیریت بهتر این مراکز میکند.یکی از دلایل  مهم برای طراحی سایت بیمارستان معرفی خدمات مراکز درمانی و بهداشتی به عموم مردم در سطح گسترده به صورت الکترونیکی است.

بخش های مهم طراحی سایت بیمارستان

  • ایجاد فهرست متخصصین یکی از قسمت های مهم طراحی سایت بیمارستان است که در آن به معرفی اطلاعات متخصصان در حیطه فعالیت آنها در مراکز درمانی مانند بخش جراحی، قلب و عروق و…. می پردازد.
  • قسمت مهم طراحی سایت بیمارستان، ایجاد صفحه ای برای واحد پذیرش بیماران است که در آن پذیرش بیماران، نحوه بستری شدن بیماران، توضیح درباره بیمه های طرف قرارداد، نوبت دهی آنلاین و…طراحی شده.
  • در این نوع سایت ها می توان قسمتی را برای گرفتن نتیجه آزمایشات به صورت آنلاین در نظر گرفت.
  • بخش دیگری از طراحی سایت بیمارستانی مربوط به تازه ترین خبر های پزشکی، عکسهای مرتبط، اطلاعیه های بیمه ای،راهای ارتباط با بیمارستان،نقشه بیمارستان و….  است.

یکی از پارامترهای اصلی جهت سنجش میزان کیفیت نظام سلامت در یک کشور نحوه ی دسترسی و میزان بهره مندی افراد از خدمات بهداشت، درمان و پایش سلامت می باشد. بنابراین کیفیت اطلاع رسانی نیز بسیار حائز اهمیت است. طراحی سایت بیمارستان در تهران یکی از بهترین روش ها جهت معرفی خدمات و امکانات موجود در مراکز است. با طراحی سایت بیمارستان در تهران شما می توانید با درج خدمات و امکانات خود به بهترین شکل ممکن به مردم خدمت رسانی نمایید.

مزایای طراحی سایت بیمارستان

  • نوبت دهی اینترنتی : امروزه بسیاری از بیمارستان‌ها و مراکز درمانی در کشور ما برای نوبت دهی به بیماران و مراجعین خود، از روش نوبت دهی تلفنی استفاده می‌نمایند. این روش با توجه به اینکه نیروی انسانی مسئول مستقیم آن بوده و توسط افراد مختلفی صورت می‌پذیرد می‌تواند باعث ایجاد مشکلات زیادی در نوبت دهی به پزشکان شود، این مسئله را به راحتی می توان با طراحی سایت بیمارستان و قراردادن بخشی به عنوان رزرو آنلاین نوبت حل نمود.
  • معرفی بیمارستان : ایجاد بخشی به عنوان معرفی بخشهای مختلف بیمارستان یکی از ویژگی های مهم طراحی سایت بیمارستانی می باشد، که می تواند کمک بزرگی به راهنمایی مراجعین داشته باشد.
  • معرفی خدمات درمانی : یکی از مزیت های طراحی سایت بیمارستان معرفی ایتم های خدمات درمانی بیمارستان می باشد که می توان به صورت اسلایدری یا منو ها ثابت به معرفی کلیه خدمات ارائه شده در بیمارستان بپردازیم.
  • معرفی پزشکان: یکی از امتیاز های طراحی سایت بیمارستان معرفی شفاف پرسنل ، پزشکان و چارت سازمانی بیمارساتان یا کلینیک می باشد.

امکانات طراحی سایت بیمارستان

مبانی و اصول طراحی سایت بیمارستان

طراحی سایت وب سایت بیمارستان

طراحی سایت بیمارستان یکی از مهمترین امکاناتی می باشد که امروز هر بیمارستانی نیازمند آن است، هر چقدر هم که بیمارستان و مرکز درمانی حرفه ای و تخصصی داشته  باشید، تا زمانی که دیده نشوید تخصص و حرفه بیمارستان پول ساز نخواهد بود ، در دنیای کنونی که برای خرید کوچکترین و کم اهمیت ترین محصول به اینترنت مراجعه می کنیم، طبیعی است که برای اینکه بفهمیم دردمان چیست در اینترنت به دنبال منابع و اطلاعاتی می گردیم که کمک به درمانمان کند و با توجه به این نیاز بزرگ کاربران و فراگیر شده اینترنت در میان مردم ، وارد نشدن به فضای مجازی و حوزه طراحی سایت بیمارستان بزرگترین نقص برای هر بیمارستانی می باشد.

برای سرعت بخشیدن به رشد کسب و کار و به حداکثر رساندن حاشیه سود، می توانید روش های درستی در معرفی خدمات پزشکی و تحقیق بازار داسته باشید، برای اینکار کافیست بدانید محبوب ترین خدمات درمانی چیست و افزایش تقاضا برای یک خدمات در چه زمانی روی می دهد.
برای اینکار با استفاده از ابزارهای مدرن و پیشرفته سئو و آنالیزهای گوگل و تحقیقات بازار می توان تحلیل درستی از شرایط و محصولات مورد درخواست مشتریان داشت و با توجه به بازده های زمانی متنوع مانند روز ، ماه ، فصل ، سال و ده سال اخیر رشد کسب کار در حوزه پزشکی و خدمات درمانی را بررسی و میزان تقاضا و جامعه هدف با توجه به مناطق مختلف ایران، طبقه، جنسیت و سن را با و با تحلیل جزء به جزء موارد و میزان بازدهی آن ،به یک شمای کلی از بازار دست یافته و میزان سود دهی و بازدهی طراحی سایت بیمارستان مورد نظر در زمینه های مختلف را بررسی میگردد.

با فرض اینکه شما پزشک خوبی هستید و مراجعین بیشماری دارید اما حفظ و نگهداری مراجعین خود مستلزم فعالیتهای هستند که عبارتند از :

  1. ایجاد رابطه اصولی با بیماران و مراجعین
  2. ایجاد یک شبکه ارتباطی بر بستر اینترنت

با در نظر گرفتن نیازهای مردم و به اجرا درآوردن و پیاده سازی کردن مدلی مناسب برای بدست آوردن درآمدی بالا به شما کمک خواهد کرد تا بیمارستان خود را با ابتکار هرچه بیشتر پیاده سازی و اجرا کنید . در نظر داشته باشید طراحی سایت بیمارستان شما کمک میکند تا در برقراری ارتباط با کاربران و تبدیل آنها به مراجعین وفادار بسیار راحت عمل کنید. در طراحی سایت بیمارستان سهولت در استفاده ، سرعت بارگذاری بالا و قابلیت سازگاری با تلفن همراه از مواردی است باید توجه بالایی به آنها داشته باشیم .

  • تعیین ویژگی های خدمات پزشکی: معرفی ویژگی های کلیدی و تخصصی خدمات پزشکی
  • عضو گیری و ثبت نام: همزمان با ورود کابران به بخش فروش اطلاعات تکمیلی از کاربر دریافت می گردد و در بانک اطلاعاتی وب سایت ذخیره می گردد و در صورت نیاز با توجه با استراتژی کوتاه مدت ، بلند مدت و میان مدت وب سایت برای کابران ارسال می گردد.

دروازه ورود به فضای مجازی و کسب و کار آنلاین، طراحی سایت است. وب‌سایت شما محل ارائه‌ی خدمات شما و ویترین کاملی برای کاربران هدف شماست. معروف‌ترین وپرفروش‌ترین برندهای دنیا امروزه بخش زیادی از سفارش‌های خود را از طریق فضای مجازی و وب سایت‌های خود دریافت می‌نمایند.
طراحی سایت پزشکی مهمترین مقوله ای است که تفاوت مطب ها و کلنیک ها را در فضای مجازی و کسب و کار آنلاین نشان می دهد و به راحتی می توانید با یک طراحی سایت اصولی و حرفه ای از رقبای خود پیشی بگیرید. اما برای اینکه بتوانید در این رقابت پیروز باشید لازم است به شناسایی رقبای خود بپردازید، شناسایی رقبا در هر کسب و کار آنلاینی مستلزم دانستن موارد زیر است.

  • طبقه بندی رقبا
  • شناسایی رقبا
  • بررسی رقبا
  • بررسی طراحی سایت بیمارستان
  • بررسی جایگاه رقبا در صفحات گوگل و سئو
  • تجزیه و تحلیل قیمت گذاری رقبا
  • مشکلات مشتریان و برطرف کردن نیاز بازار
  • بازبینی شبکه های اجتماعی

طراحی مقدماتی سایت بیمارستانی

روش های اصولی و طراحی سایت و برند سازی

برای انتخاب بهترین دامنه برای طراحی سایت بیمارستان  لازم است کلمه کلیدی اصلی ما که با توجه به نوع خدمات پزشکی عرضه شده است به صورت لاتین در دامنه استفاده گردد، همچنین انتخاب دامنه های محلی با توجه به کشور های مورد نظر به طور مثال برای ایران دامنه های .ir و همچنین استفاده از دامنه های بین المللی مانند .com,.org,.net و خرید تمامی دامنه های مربوط و بستن راه تقلب و سوء استفاده شرکتهای مشابه و رقبا در استفاده از نام و برند تجاری شما.برای اطلاعات بیشتر به بخش ثبت دامنه سایت مراجعه کنید

.دامنه مناسب :

  • از نظر بازاریابی : دامنه باید کوتاه و روان باشد و کاربران براحتی بتوانند آن را به خاطر بسپارند.
  • از نظر سئو: دامین مناسب باید با توجه به کلمات کلیدی اصلی سایت استفاده گردد.
  • از نظر تکنیکی : تعداد کارکتر های دامنه باید کم باشد و مابین 8 کارکتر تا 12 کارکتر بیشتر نباشد.و از کارکترهای مانند عدد و خط فاصله در آن استفاده نشود.
  • از نظر حقوقی:کلیه پسوندهای دامنه مورد نظر مانند .COM، .IR، .NET، .ORG و … خریداری شود تا امکان سوء استفاده از نام سایت در آینده برای افراد سودجو و شرکت های رقیب باقی نگذارد.
  • شکل حروف: نوع شکل حروف برای طراحی لگو و گرافیکی آن امر چندان مورد با اهمیتی نیست و در صورت اینکه موارد فوق انجام گرفته باشد ، طراح گرافیک به راحتی می تواند لگو متناسب با وب سایت را طراحی نماید.
  • دامنه ارجح: با توجه به خریداری پسوند های مختلف برای دامنه سایت ، بهترین دامنه برای شروع کار دامنه .COM می باشد چرا که این دامنه به صورت بین المللی بوده و امکان تبلیغات در گوگل امکان پذیر می باشد و سایر دامنه ها می بایست بر این دامنه ریدایرکت گردد
  • مالکیت دامنه: کلیه اطلاعات ثبت و مالکیت دامنه باید به نام کمپانی و یا مدیریت کمپانی خریداری شود و برای ایشان شناسه ایرنیک دریافت گردد و کلیه اطلاعات کنترل پنل دامنه چه به صورت بین المللی و چه شناسه ایرنیک در اختیار مالک دامنه قرار گیرد.
  • مدت زمان دامنه: تاریخ اعتبار دامنه و مدت زمان دامنه بهتر است حداقل 5 سال خریداری گردد .
  • نیم سرور های دامنه: به دلایل امنیتی و اصول سئو بهتر است نیم سرور های دامنه متفاوت از نام اصلی دامنه باشد.

فضای میزبانی وب به در  طراحی سایت بیمارستان مانند اجاره مغازه و یا خرید مکانی می باشد برای بارگزاری اطلاعات و محتوای کسب و کار و این فضا با حجم های مختلف قابل اجاره و یا خرید برای مدت معلومی می باشد.

انتخاب بهترین فضای میزبای سایت با توجه به میزان تقاضا و استراتژی کمپانی می توان از انواع مختلف فضای میزبانی وب با توجه به نوع سیستم مدیرت محتوا استفاده نمود

  • میزبانی وب اشترکی : اینگونه فضا های میزبانی به این شکل می باشد که شرکت هاستینگ فضای میزبانی مشخصی از سرور داخلی و یا خارجی خریداری می نمایید و ان را به بخش های کوچک تر تقسیم نموده و به کاربران اجاره می دهد از جمله مزایای این فضا های میزبانی قیمت مناسب و کم ان می باشدو برای کمپانی های کوچک و تازه کارها مناسب می باشد و از جمله معایب ان می توان به داشتن همسایگان بد در دیگر فضا ها میزبانی وب اشاره کرد.
  • سرور مجازی: سرور های مجازی قابل ارائه و مورد استفاده داخلی را می توان از شرکتهای میزبانی وب تهیه نمود و کانفیگ و مشخصات مشخصی را به کاربران ارائه می دهد از مزایای آن می توان قیمت مناسب نسبت به سرور های مجازی دانست و..
  • سرور های اختصاصی: به طور خلاصه این نوع سرور ها ، سخت افزار فیزکی می باشند که در شرکت های میزبانی وب ایرانی و خارجی نصب شده است و مطابق با نیاز کاربران و طراحان وب سایت اجاره داده می شوند.

طراحی سایت سوپر مارکت آنلاین از دو بخش تشکیل می شود بخش سمت کاربر که همکان چیزی است که کاربران آن را می بینند و با کدنویسی های HTML و استایل نویسی CSS و افکت های انیمیشنی JAVA SCRIPT نوشته می شود اما این همه ماجرا نیست و پنل مدیریتی که سمت مدیر سایت هست به گونه دیگر ی است و با زبانهای برنامه نویسی سمت سرور ماندد PHP و ASP نوشته می شود .
حال سیستم مدیریت محتوا یا همانCMS به دو گونه متفاوت می باشد یا سیستم های مدیریت محتوا عمومی یا اپن سورس مانند وردپرس ، جوملا، دروپال ، مجنتو و … می باشد و یا به صورت اختصاصی نوشته می شود که با زبانهای برنامه نویسی سمت سرور می باشد که کاملا اختصاصی و فقط برای این سایت نوشته می شود.

هنگامی که سخن از طراحی گرافیک سایت به میان می آید منظور ایجاد ترکیب زیبا شناختی از محتوا، رنگ و تصاویر می باشد، به جهت انتقال هدف اصلی سایت به مخاظبین می باشد. با توجه به وجود رقابت در دنیای تجارت انلاین و تبلیغات وجود طراحی گرافیک در تمام بخش های سایت از گذشته پررنگ تر شده است. در این بخش تیم طراحی گرافیک فانوس وب مطابق با روانشانسی رنگ و رنگ سازمانی مورد نظر اتود اولیه گرافیک  طراحی سایت بیمارستان را پیاده سازی می کند.

امکان ایجاد پست الکترونیک به همراه مدیریت، ارسال و دریافت ایمیل بر روی آن فراهم شده است و به سادگی می توانید پست الکترونیک ساخته شده را به حساب کاربری Gmail، Yahoo و… متصل کنید.

امکانات عمومی سایت

طراحی وب سایت برای بیمارستان

راه اندازی برگه های اصلی سایت با طراحی اختصاصی و منحصر به فرد که هر یک معرف بخش های مهمی از  طراحی سایت بیمارستان می باشند و به راحتی می توان با کاربران تعامل برقرار کرد و ویژگی های اصلی و خدمات سایت را به آنها معرفی نمود . از جمله این برگه ها می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • برگه خانه، تماس با ما، درباره ما
  • برگه خدمات بیماران
  • برگه حریم خصوصی ، شرایط و قوانین ، روش های پرداخت و رزرو آنلاین
  • برگه مقاله و مجله اینترنتی، گالری تصاویر و دسته‌بندی تصاویر، صفحه اخبار و دسته‌بندی اخبار، اخبار
  • امکان مدیریت منوها و زیر منوها، امکان مدیریت اسلایدشو، سؤالات متداول، سیستم مدیریت خبرنامه، نمایش آمار بازدید سایت

امکان طراحی صفحات سایت به دلخواه مشتری در طراحی سایت بیمارستان با تکنولوژی کشیدن و رها کردن بدون اینکه نیازی به دانش کد نویسی داشته باشید با توجه به این امکان می توانید هر صفحه ای را که می خواهید طراحی نمایید،کار با  طراحی سایت بیمارستان شما واقعاً ساده است و هر کسی ظرف 1 ساعت و بدون هیچ دانشی می‌تواند نحوۀ مدیریت آن را یاد بگیرد.از جمله ویژگی های طراحی صفحات با استفاده از کشیدن و رها کردن عبارتند از :

  • ساخت انواع ردیفها و بخش ها
  • امکان ایجاد انواع اسلایدرهای گرافیکی
  • امکان ایجاد بی نهایت رنگ بندی و گرادیانت برای صفحات سایت
  • امکان درج نقشه گوگل
  • امکان ایجاد انواع بخش ها مانند سوالات متداول، نوار پیشرفت و …
  • امکان ایجاد انواع گالری تصاویر
  • و بی نهایت امکانات دیگر

در  طراحی سایت بیمارستان می توانید هر زمان که بخواهید هر نوع فرمی را ایجاد نمایید بدون اینکه دانشی درباره کد نویسی داشته باشید . از جمله این نوع فرمهای می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • فرم تماس با ما
  • فرم مشاوره
  • فرم استخدام

امکان آپلود انواع رسانه های در  طراحی سایت بیمارستان شامل:

  • آپلود انواع تصاویر
  • آپلود ویدئو
  • آپلود کاتالوگ  و بروشور
  • آپلود انواع فایل های pdf و گیف
  • تور مجازی
  • نمای 360 درجه  و تور مجازی

تعامل و ارتباط با کاربران جزء جدایی ناپذیری از هر کسب و کار آنلاینی می باشد و   طراحی سایت بیمارستان و نیز از این امر مستثنی نیست. از جمله این امکانات که می تواند در سایت در اختیار مشتریان قرار داد عبارتند از:

  • عضویت و پنل کاربری پیشرفته
  • امکان نظر دهی
  • امکان لایک یا دیس لایک
  • پیامها و اطلاعیه ها
  • حساب کاربری سفارشی اعضاء و همکاران
  • خبرنامه و ارسال ایمیل ( آخرین اخبار ، پیشنهادات ویژه )
  • سامانه پیامکی
  • پشتیبانی به صورت تیکت
  • نظر سنجی و مسابقات
  • تالار های گفتگو و باشگاه مشتریان
  • پشتیبانی آنلاین
  • اطلاعات کارکنان و چارت سازمانی
  • درج تبلیغات در سایت
  • نقشه سایت
  • آمار بازدید
  • مناقصه و مزایده
  • اخبار / بلاگ / مقالات
  • تقویم و رویدادها
  • دریافت نماد الکترونیکی
  • اتصال به درگاههای بانکی

با توجه به این امکان نام و نام خانوادگی، شماره موبایل و پست الکترونیکی مخاطبان خود را به کمک خبرنامه جمع آوری کنید و با اطلاع رسانی ایمیلی و پیامکی مخاطبان خود را حفظ می کنید.

تمامی کاربران و مشتریان شما امکان ارسال تیکت (درخواست پشتیبانی) را دارند و با پاسخ توسط شما علاوه بر اطلاع رسانی پیامک امکان ارسال پاسخ مجدد بر روی آن را خواهند داشت

آمار بازدیدکنندگان اطلاعات دقیقی از آمار بازدید کلی، بازدید صفحات متفاوت، موقعیت جغرافیایی، ارجاع دهنده، تکنولوژی و… را به تفکیک زمانی در اختیار شما قرار می دهد.

امکانات تخصصی سایت

امکانات تخصصی و اختصاصی طراحی سایت بیمارستانی

به ساده‌ترین شکل ممکن می‌توانید برای انواع خدمات و سرویس های خود را برای کاربران مشخص نمایید، از جمله مهمترین خدمات پزشکی که در طراحی سایت بیمارستان ارائه می شود عبارتند از:

  • دپارتمان قلب و عروق، مغز و اعصاب، ژنتیک، باروری و ناباروی، غدد و گوارش
  • دپارتمانهای تنفس، رژیم و تغذیه، فیزیو تراپی، خواب، مشاوره و روانشناسی و زیبایی
  • دپارتمانهای چشم، دهان و دندان، اطفال، کلیه و ادرار، پوست و مو، حیوانات

در این بخش می توانید نظرات بیماران را به صورت ویدئو یی یا متنی داخل سایت قرار دهید و به نوعی کمک بزرگی به برندسازی و این کار جذب اعتماد کاربران آینده دارد.

در طراحی سایت بیمارستان و ساخت سایت مطب پزشک، می توان تصاویر پانوراما از ورودی ساختمان و درون مطب را میتوان روی گوگل منتشر کرد:

  • مراجعین قبل از حضور، میتوانند محیط مطب را ببینند.
  • امکان پیمایش در ساختمان مطب ، برای بازدیدکننده فراهم است.
  • نمایش تصاویر روی نقشه گوگل یافتن محل مطب را تسهیل می‌کند.
  • به نوعی تکریم ارباب رجوع و احترام به مشتریان محسوب می‌گردد.

در طراحی سایت بیمارستان و ساخت سایت مطب پزشک  می توان با قرار دادن بخشی به عنوان نمونه کارهای جراحی عکس های قبل و بعد از عمل جراجحی را به صورت گرافیکی و ویژه در سایت بارگزاری نمود به طوریکه کاربران می توانند با جا به جا کردم موس

  • در این روش درج عکس، بیمار دقیقا می بیند نمونه های مشابه چه بوده اند و چه شده اند.
  • دیدن نمونه کارها باعث بهتر متقاعد شدن بیمار به دریافت سرویس می شود.
  • البته این روش فقط برای مراکز درمانی با خدمات قابل رویت بصری مناسب است.
  • میتوان از روش عکس های روی هم و جابجایی دستگیره کرکره ای استفاده کرد.

این قسمت در صورتی که برای یک پزشک استفاده شود از ویژگی خاصی برخوردار نخواهد بود و فقط به منظور رزرو نوبت از آن استفاده خواهد شد. اما در بیمارستان ها این بخش خود دارای چند زیر ایکون دیگر از قبیل جستجو پزشک، تفکیک پزشکان از لحاظ تخصص و رزرو آنلاین خواهد بود.

امنیت سایت و سرعت سایت

روش های جلوگیری از هک شدن سایت و بالابردن سرعت سایت

  • استفاده از هاستینگ های امن در  طراحی سایت بیمارستان
  •  ایمن سازی دیتابیس و امنیت پایگاه داده
  • به کارگیری CDN  در سایت
  • امنیت در مقابل حملات هکری به سایت و بوت فورث ها
  • فعال کردن خطا یابی وب سایت
  • بهینه سازی فایل.htaccess
  • بهینه سازی فایل wp-config.php
  • کارگیری نام کاربری و رمز ورود به سایت
  • قفل ورود وکاربران، خروج اجباری و تنظیمات کد کپجا در ورود کاربر
  • امنیت فایل های سیستم
  • مدیریت فهرست های سیاه
  • به کارانداختن محافظ دیوار آتش
  • روش های جلوگیری از پیوند های داغ هاتلینک
  • تنطیمات بوت فورث
  • جلوگیری از اسپم
  • جلوگیری از کپی کردن محتوا و قفل راست کلیک
  • فعال سازی کش کاربران در  طراحی سایت بیمارستان
  • فشرده سازی کد های HTML  سایت
  • ترکیب فایل های فونت گوگل
  • حذف کوئری های استرینگ از منابع استاتیک
  • فشرده سازی و بهینه سازی کد های CSS
  • فشرده سازی فایل های جاوا اسکریپت
  • بارگزاری تنبل تصاویر و ویدئو ها
  • بهینه سازی و پاکسازی نوشته ها
  • پاکسازی دیدگاهها
  • پاکسازی پایگاههای داده

شرکت طراحی سایت فانوس در حال توسعه و به‌روز‌رسانی است و مطابق درخواست و نیاز کاربران تغییرات، امکانات و قالب‌های جدیدی را به سامانه اضافه می کند که همواره امکان استفاده برای شما فراهم است.

کلیه وب سایت های طراحی شده در فانوس وب به صورت روزانه، هفتگی و ماهانه پشتیبان‌گیری می شوند و در صورت ایجاد تغییر یا خطایی توسط شما، امکان بازگردانی به قبل فراهم است

سئو سایت

روش های اصولی در سئو سایت و افزایش رتبه وب سایت

  • بهینه سازی و سئو محتوا در طراحی سایت پزشکی
  • بهینه سازی عناوین و انتخاب کلمات کلیدی مناسب
  • ساختار و اسکلت بندی سایت
  • بهینه سازی تصاویر وب سایت
  • بهینه سازی توضیحات متا
  • بهینه سازی انواع متا تگ ها
  • استراتژی لینک‌ سازی داخلی
  • معرفی و آموزش روش‌های مختلف سئو  خارجی در طراحی سایت پزشکی
  • روش های دریافت لینک های ارزشمند از سایتهای معتبر
  • روش های انجام رپورتاژ آگهی
  • دریافت لینک از سایتهای دانشگاهی معتبر
  • آشنایی با مزارع لینک
  • آشنایی با شبکه های اجتماعی موثر در سئو سایت

با اتصال به سرویس گوگل آنالیتیکس علاوه بر آمار دقیق بازدیدکنندگان امکان مشاهده صفحاتی که منجر به فروش و پرداخت شده اند را به تفکیک و بر اساس ارجاع دهنده خواهید داشت.

بازاریابی در اینستاگرام

روش های اصولی بازاریابی و جذب فالور در اینستا گرام

  • آموزش حرفه‌ای اینستاگرام بسازیم؟
  • چه بایویی نرخ تبدیل بیشتری دارد؟
  • چطور هشتگ‌گذاری کنیم که بازدید بیشتری داشته باشیم؟
  • چه زمانی پست بگذاریم؟ چطور بهترین استراتژی ارسال پست را برای کسب و کارمان بسازیم؟
  • فرمول گذاشتن استوری موفق چیست؟
  • چطور بازدید، فالوور و لایک واقعی اکانتمان را افزایش دهیم؟
  • اینستاگرام هم الگوریتم دارد؟ جدیدترین تغییراتش چیست؟
  • فرمول و استراتژی کسب و کار در اینستاگرام چیست؟ چطور به فروش واقعی برسیم

طراحی اپلیکیشن

طراحی انواع اپلیکیشن موبایل متناسب با نوع کسب و کار

اگر فردی توسط موبایل وارد  طراحی سایت بیمارستان شما شود و نتواند ساختار صفحه وب سایت را به راحتی مشاهده کند بلافاصله آن را ترک خواهد کرد و وارد صفحه دیگری میشود چون اسکرول کردن و زوم کردن در نسخه های موبایل وقت گیر می باشد و در ضمن کاربرپسند نیست و چه بسا این ساختار در مرورگرهای موبایل کاملا به هم میریزد و استایل خود را از دست میدهد.
ما برای حل این مشکل در طراحی سایت بیمارستان نسخه وب اپ آن را ائه کرده ایم به طوریکه کاربران زمانی که با موبایل وارد وب سایت می شوند نسخه اپ آن را مشاهده میکنند. امروزه افراد همه موبایل دارند و مایل هستند به جای آن که ساعت هایی را پشت کامپیوترشان بگذرانند در هر اوقاتی که برایشان پیش میاید موبایل خود را برداشته و صفحات مورد نظر خود را نگاه کنند. با توجه به اهمیت این موضوع، اگر نسخه موبایل وب سایت موجود نباشد، در آن صورت مخاطبان و بینندگان زیادی از سایت خود را به سادگی و آسانی از دست خواهیم داد.

ساخت اپلیکیشن اندروید امروزه یکی از اهداف اصلی برای کسب و کار‌های آنلاین شده است. فراگیر شدن موبایل و استفاده‌های پیاپی آن در بین مردم موجب دسترسی صاحبان کسب و کار و بازاریابان به منبع اطلاعاتی جدید و ارزشمندی در زمینه رفتار و نیازهای مشتریان شده است که استفاده صحیح از این آمار و اطلاعات نقش موثری در بهبود فعالیت های آتی کسب و کارها و به روز رسانی استراتژی های بازاریابی موبایلی خواهد داشت. اپلیکیشن موبایل علاوه بر بهبود روش های انجام کار ، باعث پیشرفت در کسب‌وکار، تعامل مثبت با مشتری ، صرفه جویی در زمان و هزینه تبلیغات و درآمدزایی نیز می‌شود.
ویژگی های اپلیکیشن اندروید طراحی سایت پزشکی

  • پشتیبانی کامل از طراحی سایت پزشکی
  • پشتیبانی کامل از وبلاگ
  • قابلیت ارسال و مدیریت نوتیفیکیشن
  • اتصال به پنل پیامکی
  • سازگار با سیستم تبلیغات کلیکی
  • پشتیبانی کامل از سیستم چندفروشندگی
  • کاملا هماهنگ با کاربران سایت با قابلیت ثبت نام و ورود کاربران در اپ
  • نمایش محصولات سایت در اپلیکیشن به تعداد نامحدود
  • قابلیت اشتراک گذاری اپلیکیشن و مطالب
  • و ده ها امکان دیگر برای ساخت اپلیکیشن حرفه ای

کاربرد های طراحی سایت بیمارستان

طراحی سایت بیمارستان با توجه به گستره وسیع امکاناتی که در اختیارتان می گذاریم مناسب است برای:

  • مرکز تخصصی سلامت
  • بیمارستان خیریه
  • درمانگاه
  • بیمارستان عمومی
  • بیمارستان فوق تخصصی
  • مکز امداد و نجات
  • ساختمان اطباء
  • مرکز شبانه روزی
  • مرکز مشاوره
  • مجتمع درمانی
  • مرکز درمانی
  • موسسه پژوهشی
  • مطب دکتر
  • مکز فوریت های درمانی
  • گردشگری سلامت
  • دانشگاه علوم سلامت

طراحی سایت بیمارستان برای افراد زیر مناسب نیست

  • کسانی که نیازی به افزایش درامد ندارند.
  • افرادی که به دنبال کسب و کار آنلاین نیستند
  • کسانی که به روش های قدیمی و سنتی کسب و کار اعتقاد دارند
  • کسانی که احساس می‌کنند به کسب و کار اینترنتی نیازی ندارند.
  • کسانی که تصمیم جدی برای راه اندازی کسب و کار آنلاین ندارند.
  • کسانی به قدرت دیجیتال مارکتینگ در افزایش فروش اعتقاد ندارند.

مراحل طراحی سایت بیمارستان

نظری :

  • تحقیق و  جمع آوری اطلاعات درباره کلمات کلیدی و موضوعات اصلی سایت  و محتوای خدمات بیمارستان
  • جمع آوری  اطلاعات و روش اجرای برندینگ ، تصاویر و برنامه ریزی
  • آشنایی با اصول و روشها و استراتژی بیمه
  • فضای میزبانی وب

عملیاتی :

  • ایجاد پنل واحد میزبانی وب به نام کمپانی در هاستینگ معتبر مانند نت افراز یا میهن وب هاست
  • خرید دامنه
  • گواهیمامه ssl  از نوع DV
  • طراحی اتود مقدماتی طراحی سایت بیمارستان

نظری : طراحی سایت مقدماتی  پزشکی

عملیاتی:

  1. راه اندازی و تکمیل برگه های اولیه وب سایت و بخش مقالات سایت
  2. راه اندازی و تکمیل بخش تعامل با کاربران و مشتریان
  3. بکارگیری کلمات کلیدی و سئو داخلی سایت در تمامی بخشها

نکات:

  • تمامی طراحی سایت های فوق امکان راه اندازی فروشگاه اینترنتی و اتصال به درگاه بانکی را دارند.
  • تمامی وب سایت های فوق از نظر سرعت بر مبنای GTMETRIX و سرعت A ,B می باشد.
  • امنیت وب سایت فوق توسط مجموعه فانوس وب تضمین می گردد.

ویژگی ها طراحی سایت بیمارستان

  • تهیه نموداری متشکل ازبخش های مهم بیمارستان مانند: مدیران، پزشکان ،واحدهای پرستاری، واحد مالی و…که شامل تمام زیر مجموعه های آنها نیز میشود.
  • ایجاد لیستی از تمام خدماتی که از سوی بیمارستان صورت میگیرد مانند: سونوگرافی، آزمایشگاه،عمل های جراحی، اورژانس،C.Uو…
  • ایجاد بخش خبرگذاری در سایت
  • معرفی کردن بیمه های مشمول قرارداد با بیمارستان مثل بیمه تکمیلی و بیمه طلایی و…
  • تشریح کامل سابقه بیمارستان ، بیان امتیازات و گواهی نامه های افتخاری
  • اختصاص دادن یک صفحه از سایت به پزشکان و پرستاران و سایر اعضا
  • ایجاد قسمتی برای دریافت نظر مراجعه کنندگان به منظور دریافت انتقادات و پیشنهادات برای بهبود عملکرد سیستم بیمارستان
  • ساخت صفحه برای طرح سوالات مراجعه کنندگان به سایت و جواب دادن به آنها
  • ارسال اخبار به روز بیمارستان یا حتی تبلیغات مرتبط به پرسنل بیمارستان
  • ایجاد صفحه ای برای قرار دادن مقاله پزشکان به صورت روزانه و همینطور قرار گیری یک گزارش سالانه از عملکرد بیمارستان به صورت نمودار.
  • فراهم آوردن شرایطی که بتوان پرونده بیمار و سوابق پزشکی را به صورت آنلاین در دسترس قرار داد
  • منتشر کردن گزارشاتی مبنی بر تعداد دقیق بیماران حاظر در بیمارستان، بیماران ترخیصی،تعداد تخت های خالی و… در یک بازه زمانی تعیین شده.
  • واکنشگرایی سایت به طوری که مراجعه کننده به سایت بتواند با هر سیستمی مثل گوشی یا تبلت به سامانه وارد شود
  • از دیگر شاخصه های طراحی سایت بیمارستان می توان به دریافت اطلاعات پزشکی بیماران توسط فرم های الکترونیک، دریافت بازخورد های سایت و بررسی آنها توسط مدیران، جستجو برای یافتن مقالات پزشکی، قرار گرفتن فیلم های آموزشی برای دانشجویان یا حتی عموم مردم و….. اشاره کرد.

پشتیبانی در طراحی سایت بیمارستان

یکی از خدمات نوین فانوس وب ، پاسخگویی و پشتیبانی در لحظه است . این خدمت به صورتی تنظیم شده است که بتوان در لحظه نیاز مشتری را بر طرف کرد ، به این صورت که با برقراری ارتباط با بخش پشتیبانی سایت این شرکت و طرح در خواست و استفاده از خدمت پشتیبانی در لحظه می توانید ، تغییرات در خواستی خود را به کارشناس ها اعلام و نتیجه این تغییرات جدید را در وب سایت خود در لحظه ببنید
شرکت طراحی سایت فانوس وب باتجربه طراحی چندین وب‌سایت طراحی سایت بیمارستان و کلینیک بهترین روشهای طراحی و سئو سایت پزشکی را به شما ارائه می دهد.

سیستم فروش  طراحی سایت بیمارستان فانوس وب در حال حاضر امکان فروش انواع مختلف محصولات مواد غذایی و سوپر مارکتی را دارد.

ویژگی ها :

  • تغییرات در خواستی در ان واحد ( مانند تغییر رنگ ، جابجایی عناصر صفحه ، تست عکس در وب سایت و … )
  • برای استفاده از این خدمات محدودیت تعداد استفاده در ماه موجود است .
  • در خواست ها فقط از طریق گفتگوی تلفنی و یا گفتگوی انلاین صورت می پذیرد

 پشتیبانی 24/7

ما در طول 7 روز هفته و به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به درخواست ها و سوالات شما مشتریان عزیز هستیم نحوه ارتباط با ما در 24 ساعت شبانه روز:

  • تماس تلفنی از ساعت 10 صبح تا 7 شب .
  • دسترسی انلاین 24 ساعته از طریق تیکیت و ایمیل و گفتگوی انلاین .

پشتیبانی به ۴ روش:

  • امکان ثبت تیکت در سامانه پشتیبانی
  • ارتباط از طریق تلگرام یا واتساپ با پشتیبان ویژه دوره
  • پشتیبانی از طریق تلفن و داخلی مخصوص پشتیبان
  • ملاقات حضوری با هماهنگی قبلی

افتخارات و نماد‎های اطمینان