طراحی سایت بازرگانی و تجاری

طراحی سایت بازرگانی و تجاری

شاید شما در فکر طراحی وب سایت بازرگانی خود باشید و یا قصد دارید وب سایت خود را به یک وب سایت بهتر و جدیدتر تبدیل کنید. در هر صورت شما باید دست کم از اصول اساسی طراحی وب سایت آگاهی داشته باشید. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا مراحل طراحی سایت بازرگانی را با هم مرور کنیم و به برخی از سوالات احتمالی شما جواب دهیم.

  • چرا به یک سایت بازرگانی نیاز داریم؟
  • چگونه می توان یک وب سایت بازرگانی ایجاد کرد؟
  • سایت بازرگانی چه امکاناتی را ارائه میدهد؟

در وهله اول وب سایت شما هسته تمام فعالیتهای بازاریابی شما است .اگر نگاهی به تمامِ کانال ها و تکنیک های بازاریابی داشته باشید در میابید  که کاری که آنها انجام می دهند هدایت بازدیدکنندگان به سمت وب سایت است و هدف اصلی وب سایت ها تبدیل بازدیدکنندگان به مشتری است .در اصطلاح بازاریابی این فرایند تبدیل نامیده می شود. یک وبسایت نامطلوب اساساً می‌تواند موجب اتلاف هزینه گردد، زیرا در صورتی که نتوانید بازدیدکنندگان را به مشتری تبدیل کنید نیاز به بازدید کنندگان بیشتری نخواهید داشت. بنابراین هرچه طرحی وب سایت بازرگانی شما حرفه ای تر باشد بازدید کنندگان بیشتری تبدیل به مشتریان شما می شوند.

چرا به یک سایت بازرگانی نیاز داریم؟

یک بازرگان برای تعامل با همکارن خود در داخل یا خارج از کشور در عرصه تجارت نیازمند طراحی سایت بازرگانی است.

چگونه می توان یک وب سایت بازرگانی ایجاد کرد؟

با دنبال کردن فرایند هفت مرحله ای طراحی وب سایت

مرحله اول تحلیل

اولین چیزی که مورد بررسی باید قرار دهیم شامل جمع آوری اطلاعات و شناسایی مواردی از قبیل اهداف ،مقاصد وب‌سایت و مخاطبان مورد نظر است.

 مرحله دوم طرح ریزی

طرح ریزی می تواند دربردارنده نقشه سایت، ساختارها و فناوری های مورد استفاده باشد.

مرحله سوم طراحی

نه تنها بر مدل های قالب و سبک بصری ،بلکه بر کارایی رابط کاربری به منظور خلق بهترین تجربه ممکن برای کاربر نیز،باید تمرکز داشت.

مرحله چهارم محتوا

محتوا یکی از بخش های مهم  در این فرآیند است. انتخاب متون، تصاویر، ویدیو های مناسب و بهینه سازی آن ها نه تنها فقط برای بازدیدکنندگان بلکه برای موتورهای جستجو نیز مهم است .

مرحله پنجم توسعه

برای مثال میتوان وب سایت ها را با استفاده از زبان  HTMLبر بستر وردپرس و همچنین به کمک پایگاه‌های داده و فناوری های دیگر ایجاد کرد. همچنین میتوان کاری کرد تا وب سایت شما برای تلفن های همراه نیز قابل نمایش باشد.

 مرحله ششم آزمایش

ما تمام ویژگی های فنی از قبیل متون کدگذاری و سازگاری با مرورگرهای اصلی را بررسی می کنیم ،همچنین این نکته را نیز مورد بررسی قرار می دهیم که آیا وبسایت واقعاً برای تحقق اهداف کارفرما کاربرد دارد یا خیر .

مرحله هفتم استقرار

پس از راه اندازی وب سایت قطعاً کار ما هنوز به پایان نرسیده است. پس از آغاز کار وب سایت همواره آن را تحت نظر داریم که این ما را قادر می سازد هرگونه نقص احتمالی را برطرف سازیم و در صورت تمایل شما میتوانیم خدمات پشتیبانی و به روز رسانی ها را در آینده به شما ارائه دهیم.

ایده هایی برای طراحی وب:

امکانات طراحی سایت بازرگانی

  • ایجاد صفحه ای برای ثبت نظرات
  • ایجاد منوی تماس با ما و درباره ما
  • ارسال ایمیل و خبرنامه برای کاربران
  • نمایش کالا ها و خدمات
  • قرار دادن لینک های مرتبط
  • چند زبانه بودن سایت
  • ایجاد صفحه پرسش و پاسخ برای تعامل بیشتر با کاربران

اهداف طراحی سایت بازرگانی

یکی از مهم ترین اهداف طراحی سایت های بازرگانی برای شرکت های بازرگانی افزایش ارتباط و تبادل با با شرکت های داخلی و خارجی می شود. برای ارتباط بهتر با شرکت های خارجی طراحی سایت بازرگانی حتما باید به صورت دوزبانه یا چند زبانه پیاده سازی شده باشد
در طراحی سایت بازرگانی علاوه بر معرفی تاریخچه و رزومه و کارکنان شرکت خود، می توانید همه ی فعالیت های تخصصی مثل بازاریابی تبلیغاتی و ثبت سفارشات و… را به صورت آنلاین از طریق طراحی سایت خود به انجام برسانید. دقت داشته باشید که همه ی کالاها و خدمات خود را در طراحی سایت بازرگانی خود به همراه توضیحات و جزییات دقیق آن ها و ذکر منابع اصلی برای کاربران و مشتری ها قرار دهید.

 

درصنعت بسیاری از افراد خود را طراح وب سایت می نامند اما آنها تنها نرخی برای دانش محدود شان تعیین می کنند و تنها یک وب سایت ضعیف با انبوهی از اطلاعات، تصاویر و مخاطبان طراحی می کنند.اما سوال اینجاست آیا این راه تبدیل بازدیدکنندگان به مشتری است؟ آیا این چیزی است که به آن نیاز داریم ؟ پاسخ ساده است، خیر! کاری که باید انجام دهید جستجو برای پیدا کردن فردی است که به صورت جدی به کار طراحی وب سایت بپردازد.  همانطور که دیدید طراحی وب سایت یک فرآیند بسیار پیچیده است و ما معتقدیم این شیوه  طراحی وب سایت است  و مشتریان ما با ما هم عقیده هستند.

امروزه به دلیل استفاده ی بیشتر مردم بخصوص وارد کنندگان و سرمایه داران از اینترنت و فضای مجازی برای خرید و فروش کالا و خدمات مورد نظر خود، طراحی سایت شرکت های بازرگانی مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است.

فانوس وب ارائه دهنده خدمات نوین طراحی وب سایت ، طراحی سایت آموزشگاهی ،طراحی سایت آژانس مسافرتی ، طراحی سایت نیازمندیها ، طراحی سایت خبری ، طراحی سایت شخصی ، طراحی سایت شرکتی، طراحی سایت فروشگاهی ،و راه اندازی صفر تا صد کسب و کار اینترنتی طراحی سایت دیجی کالا ، پکیج طراحی سایت و پشتیبانی سایت و سئو سایت با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در ایران

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید