سفارش طراحی و ساخت اپلیکیشن موبایل

سفارش طراحی و ساخت اپلیکیشن موبایل

با گسترش استفاده مردم از گوشی های هوشمند و با توجه به سرعت اپلیکیشن های هوشمند و دسترسی پذیری آسان تر به اپ های موبایل داشتن اپلیکیشن موبایل برای دسترسی به امکانات داخلی و ارسال گزارش این ابزار را یکی از راه های سریع برای رسیدن به موفقیت حداکثری کرده است.

برخی از کارها نیازمند اپلیکیشن موبایل هستند و از این طریق کار راحت تر است .گاهی اوقات انجام امور خاصی فقط نیازمند به داشتن اپلیکیشن موبایل میباشد و از این طریق کار را برای کاربر راحت میکند. مثلا بعضی از اپلیکیشن ها هستند که فقط از طریق خواندن بارکد امکان پرداخت قبوض میسر میشود و دیگر اپلیکیشن هایی که روی موبایل ها نصب هستند ، و تنها همگام بودن با این سیستم ها و امکانات باعث موفقیت بیشتر شما میشود ، حال اگر شما هم قصد سبقت گرفتن از رقبای خود را دارید ، از همین امروز برای طراحی و پیاده سازی اپلیکیشن موبایل خود اقدام کنید.

انواع اپلیکیشن های موبایل

هر سیستم عامل مختلف موبایل اپلیکیشن مربوط به خود را دارد، یعنی قادر نخواهید بود اپلیکیشنی را که برا سیستم عامل اندروید طراحی شده باشد را روی موبایلی که سیستم عامل ios دارد نصب کنید. اپلیکیشن موبایل اندروید و یا به اختصار اپلیکیشن اندروید به به اپلیکیشنی گفته میشود که برای سیستم عامل های اندروید طراحی شده باشد. سیستم عامل اندروید را شرکت گوگل پشتیبانی میکند.

مقالات مرتبط

اپلیکیشن موبایل ios و یا به اختصار اپلیکیشن ios به اپلیکیشن موبایلی گفته میشود که برای سیستم عامل ios طراحی شده باشد. این سیستم عامل را شرکت اپل پشتیبانی میکند.
اپلیکیشن موبایل برای سیستم عامل های دیگر مانند جاوا ، ویندوز فون ، و بلک بری و… نیز وجود دارد.

امکانات اپلیکیشن موبایل فانوس وب

  • ارسال نوتفیکیشن های تبلیغاتی
  • فروش محصولات
  • معرفی نمونه کارها
  • اتصال به درگاههای بانکی
  • فرمهای ثبت نام

شرکت طراحی سایت فانوس پیشرو در ارائه خدمات طراحی سایت  و راه اندازی کسب و کار اینترنتی از قبیل طراحی وب سایت ( طراحی سایت مدارس ، طراحی سایت هتل ، طراحی سایت کاریابی ، طراحی سایت املاک  ، طراحی سایت موزیک و فیلم ، طراحی سایت هنری ، طراحی سایت حرفه ای ، طراحی سایت خودرو ) بازاریابی اینترنتی و طراحی اپلیکیشن موبایل با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت در بازار ایران

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید