روش های جدید و رایج در طراحی سایت

روش های جدید در طراحی سایت،  اگر می خواهید در بین مردم کارتان شناخته شود لازم است قبل از سفارش دادن سایت از انواع روش هایی که برای طراحی یک سایت به کار می رود آشنا شوید .

طراحی سایت با استفاده از نرم افزار ها

Joomla، نرم افزاری است که به طور رایگان برای همه قابل دسترس می باشد،  یک نرم افزار Open Source است که قابلیت ارتجاعی دارد و سایت های متنوعی می توان درست کرد.

نرم افزار Word Press به شکل Open Source  نمایش داده می شود که می توان برای آغاز وبلاگ نویسی استفاده کرد.

نرم افزار DotNetNuke  که اسم دیگر آن ASP.net nuke  می باشد،  که کاملا رایگان است. پس از طراحی وب سایت برای مدیریت می توان از ابزار های مثل رخداد ها سوال و جواب گزارشات عکس ها  فروشگاه و … استفاده کرد .

ساخت وب سایت با زبان های برنامه نویسی

از ساده ترین و قدیمی ترین نرم افزار برنامه نویسی می توان Front page  نام برد.این نرم افزار توسط ادامه دهندگان وب برای سریع صفحات وب ایجاد شده و روی عنصر HTML تمرکز شده است.

نرم افزار Dreamweaver  به جز این که از HTML5, CSS3 حمایت می کند از زبان دیگری به اسم ASP.net استفاده می کند.

Animate Edge Adobe این نرم افزار امکان ساخت صفحات وب به صورت انیمیشن می باشد.

مراحل راه اندازی ساخت وب سایت را شرح دهید؟

1.سپردن پروژه به برنامه نویس یا شرکت طراح

برای اولین گام در طراحی سایت یک برنامه نویس یا شرکت طراحی سایت بیابید و پروژه را به آن بسپارید.در این صورت کارتان  وابسته به برنامه نویس  می شود و این خود یک مشکل بزرگ محسوب می شود.بعضی از برنامه نویس ها بعد از طراحی سایت کد (برنامه) را در دسترس شما قرار نمی دهد در نتیجه برای تغییر سایت به برنامه نویس وابسته می شوید چون فهمیدن هزاران کد و تغییر دادن آن کار راحتی نمی باشد. برنامه نویس ها از روش سند کردن کد استفاده می کنند تا مدت ها برای تغییردادن مشکلی نداشته باشند.تعداد اندکی از آن ها این نکات را رعایت می کنند چون بعد از مدتی جزییات را فراموش می کنند.

بیشتر بدانید:

2.استفاده از CMS های رایگان

شاید فکر کنید سایت ساز های رایگان برای کارهای جدی مناسب نیستند بخاطر اینکه رایگان است.در حالی که  برای ساخت سایت بهترین انتخاب می باشد. قطعا ساخت سایت برای هیچکس مجانی  تمام نخواهد شد که یک سری برنامه های کوچکی باید خریداری شود این برنامه ها ماژول (استاندارد) یا پلاگین گفته می شود. با نصب یک پلاگین (افزونه) این امکان را به شما می دهد که در سایت خود پرداخت آنلاین از طریق بانک ها داشته باشید.

این سایت سازها خیلی سریع آپدیت می شوند و اگر به مسئله ای بر خوردید با یک جستو جو در مرورگر ها راه حل را پیدا می کنید.

 

3.نرم افزار های سایت ساز خریداری کنید

برای ایجاد کردن یک سایت برنامه هایی  هستند که CMS می گویند مخفف کلمه ی (Content Management System )می باشد.CMS ها برنامه هایی می باشند که  از قبل نوشته شده تا شما سایت مورد نظر خود را با تغییرات لازم کامل کنید به این برنامه (سایت ساز) می گویند

سایت ساز چیست؟

امکان ایجاد  تغییرظاهر ومحتوا و مدیریت برای شما فراهم می کند سایت ساز می گویند.با سایت ساز  می توانید به سادگی  سایت دلخواه خود را ساخت.این نرم افزار تحت وبی هست که از قبل توسط یک شرکتی طراحی شده و به صورت  سالانه  یا ماهانه عرضه می شود.

پس از خرید سایت ساز و نصب آن روی هاست سایت شما را آماده می کند که با نوع سلیقه خود و تغییر تنظیمات سایت خود را طراحی کنید.پس از خرید سایت ساز حتما به تاریخ شرکتی که تولید کرده دقت کنید و این  که کی آپدیت شده خبر داشته باشید.

انواع روش های طراحی سایت

طراحی سایت واکنشگرا یا ریسپانسیو:

طراحی سایت ریسپانسیو به کاربرانی که تلفن های همراه و هوشمند دارند که تعداد آن ها هرروز در حال افزایش است این امکان را می دهد تا به راحتی به همه ی وب سایت ها دسترسی داشته باشند و همه ی وب سایت ها را از طریق تلفن همراه خود بدون هیچ کاهش سرعتی مشاهده کنند.

این تکنیک جدید و مدرن مورد استقبال بسیاری از کاربرانی که با استفاده از تلفن های همراه خود وب سایت ها مشاهده می کردند قرار گرفت، زیرا از طریق تلفن های همراه خود به راحتی می توانند وب سایت ها را به بهترین نحو مشاهده کنند. البته توجه داشته باشید به دلیل این ویژگی خاص، طراحی این نوع از وب سایت ها بسیار پر هزینه تر از سایر طراحی سایت ها می باشد اما در عوض شما از این طریق قادر خواهید بود بازدید وب سایت خود را افزایش دهید که نتیجه ی آن زیاد شدن تعداد مشتری هایتان می باشد.

طراحی سایت فلت و ساده

با آپدیت شدن ورژن های جدید ویندوز و آی او اس به نسخه های جدید راه را برای طراحی سایت های ساده و فلت هموارتر کرده است و طراحان از این روش صاف و فلت برا ی طراحی سایت های خود بیشترین استفاده را می برند. در طراحی سایت های فلت و صاف همه ی صفحات وب سایت و محتوای درون آن ها به صورت منظم و مرتب به اجرا درمیایند و از این نوع طراحی سایت بیشتر برای وب سایت های حرفه ای و اپلیکیشن های موبایل استفاده می شود.

طراحی سایت پیمایشی برای صفحه اول سایت

طراحی سایت اسکرولی یا پیمایشی، نوعی طراحی سایت سرگرم کننده و خلاقانه می باشد که به دلیل نوع خاص آن همه ی صفحات وب سایت در زیر یک دیگر به صورت لایه ای قرار می گیرند و کاربر به راحتی با پیمیش صفحه اول سایت می توانند به تمامی مطالب سایت دسترسی کامل داشته باشد.

فانوس وب ارائه دهنده خدمات نوین طراحی وب سایت ، طراحی سایت آموزشگاهی ،طراحی سایت آژانس مسافرتی ، طراحی سایت نیازمندیها ، طراحی سایت خبری ، طراحی سایت شخصی ، طراحی سایت شرکتی، طراحی سایت فروشگاهی ،و راه اندازی صفر تا صد کسب و کار اینترنتی طراحی سایت دیجی کالا ، پکیج طراحی سایت و پشتیبانی سایت و سئو سایت با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در ایران

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید