خطاهای تولید و بهینه سازی محتوای سایت

خطاهای تولید و بهینه سازی محتوای سایت

بهینه سازی محتوا برای موتور های جستجو

رتبه  دهی سایتها هر سال با توجه به روز رسانی الگوریتم های گوگل تغییر می کند و این تغییرات کاملا محرمانه است. در گدشته های نه چندان دور کافی بود تا شما محتوای تولید کنید و ان را پر کنید از کلمات کلیدی و این کار باعث میشد که شما در صفحه اول گوگل قرار گیرید، اما این مسئله امروزه با به روز رسانی های جدید الگوریتم های گوگل تغییر کرده است و گوگل چنین سایت های را جریمه می کند.

برای بهینه سازی محتوای طراحی سایت ، مطالبی را که می نویسید باید کاربرپسند باشد. گوگل کاربر پسند بودن یک مطلب را از طریق bounce rate آن و میزان اشتراک گذاری آن صفحه در شبکه های اجتماعی متوجه می شود.

مطالب مرتبط:

خطاهای تولید و بهینه سازی محتوای سایت

تمرکز کلمات کلیدی در بهینه سازی محتوای سایت

استفاده بیش از حد از بهینه سازی محتوای سایت

افراط و تفریط در هر چیزی باعث آسیب و ضرر می گردد. حتما می دانید که بیش از حد بهینه سازی هم سایت مورد جریمه گوگل قرار خواهد داد. برای مثال به کار بردن زیاد کلمات کلیدی در محتوا و متاتگ ها.

توجه نکردن به لینک سازی های داخلی

لینک بیلدینگ، یکی از مهمترین عامل های زنده نگه داشتن بلاگ ها، مخصوصا مطالب قدیمی می باشد و تاثیر بسیار مثبتی در بهینه سازی محتوای سایت دارد. لینک بیلدینگ با بک لینک گرفتن از سایت های دیگر متفاوت است. شما وقتی محتوای عالی بنویسید، دیگر افراد مطالب شما را در شبکه های خودشان به اشتراک می گذارند. به این عمل بک لینگ می گویند اما در تکنیک لینک بیلدنیگ، شما محتوای سایت دیگر صفحات مرتبط لینک می دهید. گوگل با ایندکس این صفحه، لینک های داخلی آن را هم نیز بررسی می کند و این باعث افزایش رتبه لینک های داخلی متصل به آن صفحه می شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید