تمرکز کلمات کلیدی در بهینه سازی محتوای سایت

تمرکز کلمات کلیدی در بهینه سازی محتوای سایت

از کلمه کلیدی اصلی که قصد دارید برای آن متوا بنویسید در سایتان به درستی استفاده کنید. روش اصولی استفاده از کلمات کلیدی در محتوای سایت به این صورت است.

نکات تمرکز کلمات کلیدی

  • از کلمه کلیدی به شکل های مختلف در تیتر ها و عنواین خود استفاده کنید.
  • در ابتدای پارگراف اول حتما از کلمه کلیدی استفاده نمایید.
  • چگالی کلمات کلیدی را مورد توجه قرار دهید، چگالی نرمال کلمات کلیدی در صفحه چیزی بین 1 تا 3% کل متن می باشد.
  • از واژه های مترادف و مشابه کلمه کلیدی اصلی در متن خود استفاده کنید.
  • از اشکال مختلف کلمه کلیدی در متن استفاده کنید مانند شکل جمع و مفرد آن
  • ار ایتم های بولد و ایتالیک برای نشان دادن کلمه کلیدی خود استفاده کنید
  • از کلمات کلیدی ترکیبی استفاده کنید.
  • کلیدواژه اصلی به پست اختصاص دهیدو
  • از کلید واژه های در متن جایگزین (alt) تصاویر استفاده کنید.
  • از کلمه کلیدی اصلی در توضیحات متا استفاده کنید.
  • از کلید واژه اصای در جایی در اخر متن استفاده کنید.

مطالب مرتبط:

خطاهای تولید و بهینه سازی محتوای سایت

تمرکز کلمات کلیدی در بهینه سازی محتوای سایت

بهینه سازی عناوین

بهینه سازی عنوان (title) : عناوین جذاب و مرتبط با محتوای خود بنویسید، در بهینه سازی محتوای سایت سعی کنید از عناوینی استفاده کنید که هم در برگیرنده کلمات کلیدی شما باشند و هم کاربران به دنبال ان باشند .

برای عنوان یا سرنوشته پست‌تان باشد، حداقل یک ایده‌ی اولیه بیابید. دانستن تیتر، پیش از آن‌که بخواهید شروع به نوشتن کنید، کمک‌تان می‌کند از موضوع اصلی خارج نشوید، و اطلاعاتی را که خواننده با مشاهده‌ی عنوان متن به دنبال آن است، ارائه دهید. داشتن عنوان مناسب که در آن کلید واژه جستجو پذیر استفاده شده باشد مهم ترین اصل در سئو محتوا است.

مهترین نکات در بهینه سازی عنوان صفحات

  • تمام صفحات دارای تگ عنوان باشند
  • قابل درک برای کاربران و موتور های جستجو باشد
  • عنوان صفحات حاوی کلمات کلیدی اصلی باشد
  • کلمات کلیدی در ابتدای عنوان باشد.
  • از عناوین تکراری در عنوان صفحات استفاده نکنید.
  • طول کارکتر های عنوان بین 45 تا 70 کارکتر باشد.
  • ترتیب ایجاد عناوین صفحات بهتر است ابتدا کلمه کلیدی سپس توضیح درباره کامه و در نهایت نام برند یا سایت شما باشد.
  • استفاده از توضیح مشخص و با مفهوم در عناوین صفحه
  • بهتر کردن عناوین صفحات با کلماتی همچون خرید، فروش و …
  • عدم استفاده از کلمات توقف
  • استفاده با دقت از کاما
  • استفاده از کارکتر های خاص کمکی به سئو شما نمی کند بلکه موثر در جذب بازدید کنند گان است.
  • به غیر از عنوان صفحه در جای دیگری از تگ h1 استفاده نکنید.

Tag title چیست؟

Tag title ها بخشی از متا تگ ها هستند که در بالای HTML در قسمت HEAD ظاهر می شوند. در واقع می توان گفت مانند عنوان در کتاب ها هستند. این بخش به کاربران و موتورهای جستجو می گوید که صفحه شما شامل چه مباحثی است.اینها همچنین بخشهایی هستند که اگر در نتایج جستجو قرار گیرند، کاربران را برای ورود به صفحه شما راهنمایی می کنند. Title tag ها باید حاوی کلمات کلیدی مهمی باشند تا به موتورهای جستجو برای معرفی بهتر صفحه شما به کاربران کمک کند. عنوان تگ را برای انسان بنویسید اما فرمت آنها را برای موتورهای جستجو تنظیم کنید.

بهینه سازی تگ های h1 تا h6

روش درست استفاده از متا تگ ها و تگ های تیتر به این صورت است که در محتوای خود برای عنوان اصلی از تگ h1  استفاده کنید و برای توضیح متوای مقاله خود از تگ های h2 استفاده کنید و اگر محتوای شما دارای چندین زیر مجموعه است از سایر تگ ها استفاده کنید . در بهینه سازی محتوای سایت و طراحی سایت حتما توجه داشته باشید که از کلمات کلیدی اصلی خود در تیتر های استفاده کرده باشید.

نکات بهینه سازی تگ ها h1  تا h6

  • از کلید واژه اصلی در تیترها استفاده کنید.
  • تعدادی کلید واژه فرعی نیز به پست‌تان اختصاص دهید.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید