اپلیکیشن تلفن همراه

اپلیکیشن تلفن همراه

امروزه تلفن های همراه و تبلت های هوشمند نیز مانند کامپیوتر های رومیزی و نوت بوک ها دارای برنامه های کاربردی بیشماری هستند، که به آنها اپلیکیشن موبایل یا به اختصار App نیز گفته میشود. همین برنامه های موبایل با توجه به سیستم عامل موبایل یا تبلت ممکن است اندروید یا ios باشند.
در حال حاضر محبوب ترین و پرطرفدارترین سیتم عامل موبایل برامه اندروید می باشد که مناسب برای انواع تبلیت ها و گوشی های تلفن همراه است.

اپلیکیشن‌ تلفن همراه از آن دسته از نرم افزارهایی هستند که در ارتباط مستقیم با سیستم عامل گوشی های همراه هستند که درخواست‎های کاربران موبایل را انجام خواهند داد. این نوع اپلیکیشن ها در موبایل ها و تبلت ها به طور مستقیم دستوری را انجام می‌دهند که کاملاً برای کاربران ملموس میباشد یعنی اپلیکیشن طبق خواسته کاربر عمل مکیند.

به همه ی نرم افزارهایی که به وسیله ی آنها کاربر فرمانی را در گوشی یا تبلت خود اجرا میکند اپلیکیشن میگویند. مثلا یک اپلیکیشن ممکن است برای کارهای بانکی و مالی یا وابسته به آنها طراحی شده باشد مانند اپلیکیشن بانک ملت یا اپلیکیشن بانک پارسیان یا اپلیکیشن بانک سپه و دیگر بانک ها. ممکن است بانک ها اپلیکیشن مربوط به بانک خود را برای تسریع در انجام کارهای بانکی به مشتریان خود ارائه دهند که این کار از مراجعه حضوری برای بعضی از کارهای ساده به بانک جلوگیری میکند.

از دیگر کاربرد های اپلیکیشن در فروشگاه های اینترنتی میباشد مثلا به جای اینکه به طراحی سایت فروشگاه موردنظر خود برای خرید مراجعه کنید خیلی راحت اپلیکیشن آن را در موبایل خود نصب کرده و خرید خود را از این طریق انجام میدهید که نمونه ای از این نوع اپلیکیشن ها اپلیکیشن موبایل دیجی کالا یا اپلیکیشن موبایل بامیلو میباشد.

انواع اپلیکیشن تلفن همراه

  • اپلیکیشن فروشگاهی
  • اپلیکیشن موبایل بانکی
  • اپلیکیشن آموزشی
  • اپلیکیشن تلفن همراه کاربردی

جهت طراحی اپلیکیشن موبایل کلیک کنید.

شرکت طراحی سایت فانوس پیشرو در ارائه خدمات طراحی سایت  و راه اندازی کسب و کار اینترنتی از قبیل طراحی وب سایت ( طراحی سایت مدارس ، طراحی سایت هتل ، طراحی سایت کاریابی ، طراحی سایت املاک  ، طراحی سایت موزیک و فیلم ، طراحی سایت هنری ، طراحی سایت حرفه ای ، طراحی سایت خودرو ) بازاریابی اینترنتی و طراحی اپلیکیشن موبایل با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت در بازار ایران

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید