اجتناب از 5 نکته ی مهم در طراحی وب سایت

اجتناب از 5 نکته ی مهم در طراحی وب سایت

اولین گام برای ورود به تجارت الکترونیک طراحی سایت می باشد امروزه اغلب کسب و کار ها به منظور معرفی و تبلیغات و دادن خدمات و… از اینترنت استفاده می کنند .

فواید طراحی سایت:

موثر بودن سایت ها در اطلاع رسانی : عملکرد سایت ها در اطلاع رسانی همانند داشتن یک برشور می باشد که می تواند شامل فیلم صدا و تصویر و یا انیمیشن باشد وهمین امکانات باعث جذابیت بیشتر برای مخاطبین می شود .همچنین سایت ها می توا نند منجر به کاهش هزینه ها شود .

موثر بودن سایت ها در بازاریابی : اینتر نت می تواند بدونه صرف هزینه برای شما بازاریابی کند. همچنین سایت ها قابلیت هایی هم چون تبلیغات در موتور های جستجوگر و تبادل بنر و لینک را اختیار شما قرار می دهد .

فعالیت در بیرون ازمرز ها : یکی از راه ها جهت فعالیت در خارج از مرز ها داشتن سایت های مرتبط با فعالیت ها و شغل  می باشد .

 

نکات مهم در طراحی سایت

برای ایجاد بخش های یک سایت باید به نیاز کاربر توجه کنیم و توجه به این نیاز ها منجر به راهنمایی کاربر به صفحه ی دلخواه و رضایت مندی کاربر می شود .

شما می توانید با پرهیز از این عامل ها از ایجاد مشکلات امنیتی وترافیک و … بکاهید:

1.خودداری پخش بیش از حد قطعات دیداری و شنیداری : استفاده بیشاز حد از قطعات دیداری و شنیداری موجب گیج کردن کاربران می شود.

2.خودداری از وجود داشتن گزینه های گیج کننده فراوان : طراحان معمولا مایل هستند که سایت ها آنها حاوی مطالب زیاد و متفاوتی باشد اما گزینه های فراوان باعث سردرگمی بازدید کنند گان می شود .

از ایجاد فهرست با بیست گزینه جلو گیری کنید زیرا افراد هر بار توانایی به خاطر سپردن پنج تا نه مطلب را دارند.

ایده هایی برای طراحی سایت:

3.داده هایی که به مسایل امنیتی وحریم شخصی آسیب می رساند : درابتدا باید ازگذاشتن اطلاعاتی همچون عکس و ادرس ایمیل و… کاربران که از اطلاعات مورد علاقه ی هکر ها نیز به شمار می رود  خودداری نمایید .

همچنین باید دقت کنید که نوع سرور یا پشتیبان برای افراد دیگر قابل رویت نباشد.

خودداری از گذاشتن اطلاعاتی که به نفع رقیب های شما میباشد : طراحان سایت باید بسیار هوشمندانه عمل کنند تا از سود رسانی به رقیب جلو گیری کنند.

4.مفهوم نبودن و استفاده ار کلمات پیچیده : هدف بیشتر سایت ها معرفی خدمات و محصولات به مشتریان است اگر طراحی سایت های خود ازکلمات فنی و پیچیده استفاده کنند نه تنها باغث جذب مشتری نمی شوند بلکه منجر به سردرگمی مشتریان می شوند .

5.لینک های اضافه و اطلاعات قدیمی : مهم ترین عاملی که باعث نارضایتی بازدید کنندگان می شود اطلاعات قدیمی و نامربوط می باشد .

همچنین لینک ها یی که بازدید کنندگان را به صفحات اشتباه راهنمایی میکند .

6.جلو گیری از بزرگ نمایی شغل : سعی کنید منتشر کردن مطالبی که شغل شما بهتر از انچه که هست نشان می دهد جلوگیری کنید این کار فقط بازدید کنندگان را فراری میدهد.

7.ایجاد امکاناتی برای گفتگو : اگر قصد دارید در سایت خود امکاناتی برای گفتگو ایجاد کنید حتما از یک ناظر برای آن استفاده کنید این امر هرز نامه ها و در خواست های خلاف جلو گیری می کند.

8.گذاشتن عکس در پس زمینه : گذاشتن عکس در پس زمینه عامل بدی محسوب نمی شود اما اگر رنگ بندی مناسبی انتخاب نشود باعث ناراضایتی بازدید کننده می شود.

9.دسترسی پذیری : یکی دیگر از مهم ترین عامل های رضایت مندی بازدید کنندگان دسترسی پذیری است . ایجاد ارتیاط و پیوند مناسب میان صفحات و سهولت پیدا کردن لینک از عامل های مهم می باشد.

فانوس وب ارائه دهنده خدمات نوین طراحی وب سایت ، طراحی سایت آموزشگاهی ،طراحی سایت آژانس مسافرتی ، طراحی سایت نیازمندیها ، طراحی سایت خبری ، طراحی سایت شخصی ، طراحی سایت شرکتی، طراحی سایت فروشگاهی ،و راه اندازی صفر تا صد کسب و کار اینترنتی طراحی سایت دیجی کالا ، پکیج طراحی سایت و پشتیبانی سایت و سئو سایت با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در ایران

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید