آموزش ورود محصولات در فروشگاه اینترنتی ووکامرس

آموزش ورود محصولات در فروشگاه اینترنتی ووکامرس

آموزش ورود محصولات در فروشگاه اینترنتی ووکامرس

در این آموزش قصد دارم برای کاربران و مشتریان طراحی سایت فانوس نحوه ورود محصولات و بارگزاری استاندارد آنها را مطابق با اصول سئو  و استاندارد های طراحی سایت آموزش دهم . بعد از ورود به سایت اینکه چه تعیین محصولاتی که قصد فروش و ارائه در فروشگاه اینترنتی خود دارید باید مراحل زیر را به دقت طی کنیم.

مشخصات محصول

مرحله 1- در این بخش ایتم افزودن محصول را بزنید تا صفحه محصول برای شما باز شود.

مرحله 2- تیتر محصول : در این بخش نام محصول خود را وارد کنید سعی کنید برای تیتر مابین 4 کارکتر تا 70 کارکتر و از کلمات کلیدی اصلی خود در تیتر و عنوان محصول استفاده کنید و به بهترین وجه ممکن محصول را توصیف نمایید.

مرحله 3- تیتر دوم محصول : در این قسمت تیتر عنوان را عینا کپی کرده و در در اول توضیحات قرار دهید و از گ h2 برای آن استفاده نمایید.

مرحله 4 – توضیحات و محتوای محصول : در این بخش حداقل تعداد کاراکتر کی باید برای شرح محصول استفاده کرد بین 250 تا 300 کارکتر می باشد و سعی کنید از نام محصول و کلمات مشابه ان حداقل به میزان 3 درصد استفاده نمایید و به شکل های مختلف آن را به کار ببرید مثلا در جایی ان را به صورت بولد بنویسید و در جایی دیگر به صورت ایتالیک و … حتما سعی کنید در محتوای خود به صفحه اصلی سایت و سایت دیگر لینک بدهید و از کپی بردرای متن از سایت های دیگر جدا خودار کنید.

مرحله 5 – انتخاب دسته بندی کالا : در این قسمت دسته بندی کالای خود را انتخاب کنید و اگر هم میان دسته بندی های موجود نبود ایتم افزودن دسته بندی را بزنید اگه دسته بندی جدید خودش دسته بندی اصلی می باشد نام ان را بنویسید وکادر پایین را به حالت پیش فرض که همان مادر دسته است نگه دارید و اگر دسته بندی به عنوان زیر دسته ، دسته دیگری می باشد در کادر مادر دسته دسته بندی مادر را انتخاب کنید.

سئو محصول

مرحله 6 مربوط به اطلاعات سئو محصول می باشد ، که در این بخش به موتور های جستجو می فهمانیم که محصول ما چیست و په نیازی را پاسخ می دهد.

مرحله 7- تیتر محصول : در این بخش همان تیتر و عنوانی است که در اولین بخش توضیحات محصول به ان اشاره شد.

مرحله 8- نامک محصول: این بخش رو افزونه سئو با توجه به نام محصول به صورت پیش فرض قرار می دهد اگر خواستید نام دیگری باشد می توانید در این بخش آن را ویرایش کنید اما بهتر است نامک محصول مطابق با نام اصلی آن باشد و اگر معادل انگلیس آن باشد بهتر است.

مرحله 9 – توضیحات متا: توضیحات متا محصول شامل 156 کارکتر می باشد که موتور های جستجو به صورت خلاصه آنها را به نمایش در می آورد بهتر است برای توضیحات متا از کلمات کلیدی مرتبز و مشابه با نام محصول استفاده شود و در برگیرنده توضیحات کامل و خلاصه ای از محصول باشد.

مرحله 10 – در این قسمت کلید واژه یا کلمه اصلی که محصول در مورد ان است را بنویسید و به نوعی به موتور های جستجو بفهمانید که موضوع اصلی این صفحه و تمرکز شما بر رو چه چیزی است.

مرحله 11 – در این بخش تصویر شاخص و یا عکس محصول را انتخاب کنید ، عکس محصول را در ابعاد مربع و بالای 200 پیکسل قرار دهید تا شبکه های اجتماعی بتواند عکس محصول را ذخیره کنند همچنین از فرمت های کم حجم و به صورت پشت سفید استفاده نمایید و عکس مورد نظر را از سایت اصلی کمپانی محصول پیدا کرده و در فتوشاپ در ابعاد مشخص جایگذاری و تبدیل نمایید و در نهایت برای ذخیره عکس، آن را به صورت save for web و نام ان را به صورت انگلیسی ذخیره نمایید .

هنگام بارگزاری عکس محصول برای تصویر شاخص دقت نمایید تا متن جایگزین ان با عنوان اصلی و یا کلمه کلیدی اصلی محصول یکی باشد  متن جایگزین عکس ها جزء موارد بسیار مهم برای سئو می باشد و در کاربرد ان دقت نمایید.

مرحله 12- تحلیل و بررسی : در این قسما خود افزونه سئو وردپرس اشکالات و ایرادها موجود در توضیحات و متا را به شما گوشزد می کند . سعی کنید برای تمام موارد مدال سبز بگیرید.

اطلاعات محصول

مرحله 13-

شرکت طراحی سایت فانوس وب ارائه دهنده راهکارهای خلاقانه در طراحی سایت صنعتی ، طراحی سایت ورزشی ، طراحی سایت پزشکی ، طراحی سایت خرید اینترنتی ، طراحی سایت دانلود ، طراحی سایت فروشگاه اینترنتی حرفه ای ، طراحی سایت فروشگاه اینترنتی پوشاک ، طراحی سایت فروشگاه اینترنتی آرایشی و بهداشتی و ارائه خدمات مشاوره کسب و کار اینترنتی ، پشتیبانی سایت با صد ها نمونه کار طراحی سایت موفق در ایران

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید