طراحی وب سایت صنعتی تجاری

طراحی وب سایت صنعتی تجاری

طراحی وب سایت صنعتی تجاری در دنیای کنونی جزء لاینفک هر کسب و کاری می باشد خواه آنکه در دنیای مجازی فعالیت داشته باشیم یا نداشته باشیم . طراحی وب سایت صنعتی وابسته به اصول حرفه ای می باشد که رعایت آن تاثیر مهمی در شروع کسب و ار شما دارد. استفاده از رنگ های مناسب در این طراحی سایت، شناسایی نوع خدمات آن شرکت و… از جمله مواردی هستند که در طراحی و پیاده سازی یک سایت صنعتی کمک بسیار زیادی میکند.
طراحی سایت صنعتی بر مبنای اهداف و استراتژی های کارخانجات و واحد های تولید جهت معرفی محصولات و خدمات شما شکل می گیرد به گونه ای که با طراحی سایت صنعتی می توانید محصولات خود را به اقصی نقاط کشور و جهان معرفی نمایید.

طراحی سایت صنعتی جهت معرفی کارخانجات صنعتی و واحدهای تولیدی و محصولات آنها در محیط اینترنت صورت می پذیرد.
با توجه به گسترش فناوری اطلاعات و استفاده از اینترنت در سراسر دنیا و همچنین افزایش رقابت در بازارهای داخلی و خارجی، صنایع مختلف نیازمند معرفی محصولات و توانمندی های خود از طریق این شبکه جهانی می باشند.
در گذشته به دلیل کم بودن تعداد تولیدکنندگان و فروشندگان یک کالا، مقوله فروش به راحتی انجام می گرفت چرا که رقابت چندانی در کسب و کار وجود نداشت و روش های بازاریابی و فروش به صورت منطقه ای و محدود بود.

رفته رفته گسترش تکنولوژی و ابزرهای تولید انبوه کالاها ، رقابت بین آنها بوجود آمده و کار خریداران نیز مشکل شد چرا که بایستی از بین انبوه برندهای یک کالای مشابه، یکی را برگزینند از اینرو امر تبلیغات و بازاریابی نیز شکل های متنوعی به خود گرفت.

بازاریابی از طریق سنتی مانند رسانه های مکتوب و صوتی و تصویری، بازاریابی حضوری، بازاریابی مویرگی همه و همه تاکتیک هایی بودند که در امر تجارت بکار گرفته شدند تا میزان فروش را بالا ببرند.

هم اینک در دنیار امروز روش های تجارت و بازاریابی به شکل سنتی از هم گسیخته و تجارت و کسب و کار از حصار زمان و مکان در آمده و این با فناوری اطلاعات و صنعت آی تی میسر شده است.

طراحی وب سایت صنعتی ، حضور همیشگی واحد تولیدی را در بین مشتریان فراهم می سازد و ارائه آگاهی در مورد محصولات پیشین و معرفی محصولات جدید را به سرعت تسرّی می بخشد و بازاریابی اینترنتی را به منصه ظهور می نشاند.

امکانات طراحی وب سایت صنعتی تجاری

از جمله مواردی که طراحی وب سایت صنعتی برای کسب و کار شما ایجاد می نماید و جزء معیارهای موفقیت در کسب و کار شما می باشد می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • افزایش مشتریان
  • معرفی کالا تولید شده از میان سایر کالاهای رقبا
  • برندسازی کالاهای تولید شده
  • گسترش وسعت جغرافیای تولیدات شما

وجود مزیت ها و پتانسیل های صنعتی و تولیدی کشورمان اعم از وجود گروه های صنعتی بزرگ و کوچک، صنایع نفت و گاز، معادن، صنایع غذایی و آشامیدنی، قطعه و مجموعه سازی خودرو، صنعت کشاورزی و شیلات، چرم ، صنایع دستی و … همه موجب شده اند تا ایران از نظر صنعتی رتبه سی و پنجم جهان را به خود اختصاص دهد.

برای بهره گیری از از این ظرفیت های موجود و همچنین راهیابی بیشتر به بازرهای جهانی و رونق صادرات، بایستی همگام با شیوه های جدید فروش و صادرات دیگر کشورها گام برداشت. از اینرو طراحی وب سایت صنعتی چند زبانه برای معرفی کالاها و محصولات به بازار کشورهای همسایه و اروپایی و ایجاد بستر فروش آنلاین برای آنها امری لازم و اجتناب ناپذیر است چرا که با داشتن پایگاهی منسجم در جهان اینترنت، علاوه بر بالا رفتن وجهه صنعتی کشورمان گام های رشد و شکوفایی و توسعه کارخانجات و واحدهای تولیدی کشور نیز شتاب بیشتری خواهد گرفت.

فانوس وب تا کنون طراحی سایت صنعتی و بهینه سازی سایت کارخانجات مختلفی را به عهده داشته است.
ما با تکیه بر تجربه زیاد و توان فنی بالای کارشناسان خود، اقدام به طراحی سایت صنعتی و مجتمع تولیدی شما می نماییم و با بهینه سازی سایت شما بر اساس کلمات کلیدی مرتبط با صنعت مربوطه و محصولاتی که تولید میکنید، علاوه بر معرفی کامل این محصولات در محیط وب، شرایط نمایش سایت شما را در رتبه های بالای نتایج گوگل فراهم خواهیم کرد.

اصول رنگ بندی در طراحی وب سایت صنعتی

رنگ بندی در طراحی وب سایت صنعتی تجاری با توجه به نوع محصولات و خدمات شما امری بسیار حیاتی در جذب مخاطبان سایت دارد ، که در این بین استفاده کردن از رنگ های زرد و نارنجی در کنار سرمه ای و مشکی میتواند یکی از بهترین انتخاب های شما برای طراحی سایت باشد.

مقالات مرتبط

 

نکات مهم در طراحی وب سایت صنعتی تجاری:

  • یاده سازی طراحی سایت متناسب با نیاز و خواسته او
  • شناخت کاربران و جامعه هدف و نیازهای آنان
  • تعیین دقیق اهداف با توجه به نیاز مشتریان
  • برنامه نویسی حرفه ای و مدرن مطابق با اصول سئو و استاندارد های جهانی
  • طراحی سایت واکنش گرا ( ریسپانسیو )
  • طراحی سیایت داینامیک
  • عدم استفاده از تصاویر و ویدئو های نامناسب
  • عدم استفاده از لوگوی بی کیفیت و نامناسب
  • عدم استفاده از محتوای بی کیفیت و کپی شده از سایت های دیگر

شرکت طراحی سایت فانوس پیشرو در ارائه خدمات طراحی سایت  و راه اندازی کسب و کار اینترنتی از قبیل طراحی وب سایت ( طراحی سایت مدارس ، طراحی سایت هتل ، طراحی سایت کاریابی ، طراحی سایت املاک  ، طراحی سایت موزیک و فیلم ، طراحی سایت هنری ، طراحی سایت حرفه ای ، طراحی سایت خودرو ) بازاریابی اینترنتی و طراحی اپلیکیشن موبایل با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت در بازار ایران

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید