طراحی سایت املاک

طراحی سایت املاک | طراحی سایت مشاورین املاک

چرا طراحی سایت املاک

طراحی سایت املاک ، حق مسکن جزء نیاز های اساسی بشر از بدو آفرینش بوده و و هست. در همان آغاز آفرینش بشر اولیه ، انسانها بعد از تامین غذا به دنبال تهیه سر پناهی برای خود بودند و رفته رفته شکل مسکن از غار و خانه های گلی به خانه های امروزی و آپارتمان و ویلا رسیده است.

در دنیای امروزی داشتن مسکن مناسب جزء پایه ای ترین موارد برای تشکیل زندگی و احساس امنیت فردی از آینده می باشد ،و به همین دلیل بازار مسکن همیشه بازاری سوده و روبه رشد بوده است و در اغلب برهه های زمانی این بازار همیشه پر بوده است از خریدار و فروشنده ، حال انکه در دنیای کنونی و با گسترش و فراگیر شده اینترنت و جا افتادن کسب و کار های اینترنتی در میان مردم ، بازار خرید و فروش مسکن نیز از این امر مستثنی نبوده است.

برای عقب نماندن از این روند رو به رشد اینترنت و کسب و کار های اینترنتی لازم است با این موج در حرکت باشید تا از رقبای خود عقب نیافتید و حال حاضر مانند گذشته دیگری کسب برای پیدا کردن ملک مورد نظر خود به بنگاههای املاک و یا آگهی روزنامه مراجعه نمی کند. بلکه برای این کار به سایتهای مانند دیوار و شیپور مراجعه می نمایند ، اما اینگونه سایتها با توجه به اینکه بر پایه سیستم فروش b2b استوار است و هر نوع کالا و خدماتی در آن به فروش می رسد طبیعی است که اطلاعات تخصصی و کاملی در زمینه خرید و فروش مسکن به مشتریان خود ارائه ندهد.
طراحی سایت مسکن برای کسانی که می خواهند خانه اجاره کنند یا بخرند فواید فراوانی دارد. سبک های سنتی مانند مشاوران املاک یا بنگاه داری دیگر قدیمی شده است.با استفاده از تکنولوژی پیشرفته دسترسی همه مردم به فضای مجازی می توانید به راحتی در سایت برای پیدا کردن خانه ی مورد نظر خود بر روی محل خاص و گزینه ی مرتبط را کلیک کرده و مشاهده کنید. با این روش جست و جو وقت وهزینه کمتری صرف می شود. طراحی سایت هم برای مشتریان و هم برای مشاوران املاک مفید بوده زیرا دیگر لازم نیست برای نشان دادن و دیدن منازل مختلف مسافت های طولانی را طی کنند.

در این راستا شرکت طراحی سایت فانوس وب با سالها تجربه در زمینه طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی، پلتفرم جامعی برای طراحی سایت املاک ارائه نموده که مبتنی بری تحقیقات بازار و میزان عرضه و تقاضا در زمینه خرید و فروش ملک می باشد و اطلاعات کاملا تخصصی و ضروری املاک را به کاربران نشان می دهد.

طراحی وب سایت املاک

طراحی وب سایت املاک با گسترش روز افزون استفاده عموم مردم از اینترنت و وب گردی جزء جدایی ناپذیری از تبلیغات و بازاریابی می باشد. در دنیای امروز دیگر روش هاس سنتی تبلیغات و بازاریابی جوابگویی خواسته های حال حاضر جامعه نمی باشد و برای اینکه بتوانید در این بازار از رقبای خود عقب نیافتید ناگزیر به طراحی سایت املاک می باشید، حتی اگر جزء این صنف نیستید داشتن وب سایت املاک و مستغلات می تواند آینده خوبی ببریا شما داشته باشد.
از دیگر مزایای طراحی سایت مشاور املاک می توان به شناسایی شما توسط سایر افراد و همکاران در زمینه املاک و مستغلات می باشد و به راحتی می توانید با پیدا کردن مشتریان در دنیای وب و اتصال آنها به فروشندگان، پورسانت خوبی از بازاریابی خود به دست آورید.
می توانید در طراحی سایت املاک خود از گروهبندی ها و دسته بندی های مشخصی برای استفاده راحت کاربران خود داشته باشید و همچنین با ایجاد دو بخش خرید و فروش هم به نیازهای کاربران خریدار پاسخ دهید و هم به فروشندگان یا اجاره دهندگان املاک و مستقلات پاسخ دهید.
شرکت طراحی سایت فانوس وب بهترین راهکارهای عملیاتی و عینی در زمینه طراحی سایت املاک را به شما ارئه خواهد داد و بهترین امکاناتی را که بتوانند کاربران سایت املاک چه عرضه کننده و چه تقاضا کننده دارا باشند را ارائه می دهد.
سایت مسکن برای کسانی که می خواهند خانه اجاره کنند یا بخرند فواید فراوانی دارد. سبک های سنتی مانند مشاوران املاک یا بنگاه داری دیگر قدیمی شده است.با استفاده از تکنولوژی پیشرفته و دسترسی همه مردم به فضای مجازی می توانید به راحتی در سایت برای پیدا کردن خانه ی مورد نظر خود و در مکان مد نظرتان بروی گزینه ی مرتبط را کلیک کرده و مشاهده می کنید که سایت لیستی از املاک ی که متناسب با شرایط شما است به شما ارائه می کند. با این روش جست و جو وقت وهزینه کمتری صرف می شود.

طراحی سایت هم برای مشتریان و هم برای مشاوران املاک مفید بوده زیرا دیگر لازم نیست برای نشان دادن و دیدن منازل مختلف مسافت های طولانی را طی کنند.

سایت املاک طوری طراحی شده که مدیر سایت این اجازه را به افراد می دهد که کاربر بتواند ملک را در سایت اضافه کرده وپس از تایید توسط مدیر سایت برای عموم قابل دیدن خواهد بود. مدیر سایت این امکان را دارد مواردی که داری جذابیت برای مشتریان است بصورت خاص در سایت نمایان کند.

در طراحی سایت املاک می توانید قول نامه ها را به شکل اینترنتی انجام دهید وبه موجب این امر طرفین قراداد مشمول هزینه های کمتری می شوند.

هدف از طراحی سایت برای دسترسی راحت تر و فوری مشتریان می باشد .واین سایت ها فعالیت گسترده تر و امروزی تر به مخاطبان خود ارئه می دهند.

اگر شما یک فروشنده یا ارائه دهنده ی محصولات ویا خدماتی هستید می توانید از وب سایت خود بیشترین بهره را ببرید.این روش محدودیت زمانی یا مکانی ندارد و یک فروشگاه اینترنتی شبانه روزی می باشد.

طراحی وب سایت املاک و سایت هایی از این دست باید دارای ظاهر ی جذاب و اختصاصی باشد تا کاربران بتوانند ساعتها در این وب سایت مشغول به گشت و گذار باشند. البته وجود بخش بنگاه های معاملات املاک هم میتواند به عنوان یک بخش ویژه در طراحی سایت املاک شما باید وجود داشته باشد. بطوریکه با اوج گرفتن سایت شما و هجوم کاربران برای بازدید وب سایت شما، بنگاه های معاملات املاک خواستار قرار دادن پروفایل املاک به صورت آنلاین در سایت شما خواهند شد.
علاوه بر همه اینها میتوانید با گرفتن تبلیغات بنری بزرگ با تعرفه بندی های مختلف درآمد خود را در سایت افزایش دهید. کاربران و صاحبان کسب و کارها دوست دارند تا در سایت پربازدید شما به خوبی دیده شوند، بنابراین برای این کار پول بیشتری را در مقایسه با سایر رقبای خود خرج مینمایند. هم اکنون با کمی جستجو در فضای مجازی و دیدن چند وب سایت متوجه خواهید شد که وجود چنین تبلیغاتی در وب سایت ها میتواند باعث جاری شدن یک خون تازه به لحاظ درآمدی در قلب وب سایت مربوطه گردد.

طراحی موتور جستجوی پیشرفته و فیلترینگ هوشمند از جمله مهمترین عوامل تاثیر گذار در طراحی سایت املاک می باشد . چرا که با توجه به حجم انبوه اطلاعات و تصاویر در وب سایت شما باید در حداقل زمان کاربران آنلاین که در حقیقت مشتریان حقیقی شما هم خواهند شد بتوانند به اطلاعات خود دسترسی پیدا نمایند. مطمئن باشید ما نیز بر روی پروژه املاک شما حساس هستیم و تلاش خود را مینماییم تا با بالاترین کیفیت آن را طراحی و اجرا و پیاده سازی نماییم.

امکانات طراحی وب سایت املاک

طراحی صفحه وب نمایش محدوده نمایش املاک در نقشه
طراحی صفحه وب تفکیک املاک بر اساس خرید و فروش – رهن و اجاره . مشارکت و …
طراحی صفحه وب معرفی ملک های در جهت فروش ویژه
طراحی صفحه وب معرفی ملک های جدید
طراحی صفحه وب ثبت چند تصویر برای هر ملک
طراحی صفحه وب درج اخبار مربوط به ملک و مسکن

ویژگی طراحی سایت املاک

  • تعریف انواع ملک مانند آپارتمان، زمین، ویلا و …
  • تعریف نوع ارائه مانند استیجاری، رهنی، معاوضه، فروش و …
  • تعینن ویژگی های تخصصی هر ملک بر مبنای فیلتر های پیشرفته مانند سن بنا، تعداد طبقه، کابینت و …
  • امکان ایجاد پروفایل اختصاصی هر کار بر به صورت مجزا
  • امکان تعریف کاربران سایت به صورت همکار و یوزر
  • موتور جستجوی پیشرفته املاک بر مبنای ویژگی های مورد تقاضا کاربران
  • امکان فیلتر محدوده قیمت و بودجه کاربران طراحی سایت املاک
  • امکان تعیین موقعیت ملک بر روی نقشه گوگل و پرینت کروکی ملک
  • امکان ایجاد گالری عکس برای املاک
  • امکان تعریف شرایط فروش برای هر ملک در طراحی سایت املاک
  • امکان فروش محصولات جانبی و ضروری املاک و مستغلات
  • امکان درج تبلیغات سایتهای دیگر در طراحی سایت املاک
  • امکان فروش حق عضویت به صورت پلن های مختلف قیمتی
  • امکان ایجاد پکیج های فروش ویژه
  • امکان مقایسه املاک با یکدیگر

امکانات طراحی سایت املاک

  • دامنه سایت: انتخاب دامنه مناسب برای طراحی سایت شبکه اجتماعی یا ایجاد ساب دامین بر اساس سایت قبلی و لینک به سایت اصلی
  • فضای میزبانی ابری: استفاده از فضای میزبانی ابری متناسب با هر تعداد کاربر
  • سیستم مدیریت محتوا : طراحی سایت شبکه اجتماعی براساس CMS اختصاصی یا عمومی بنابر حجم کاربران و استراتژی شبکه اجتماعی شما
  • طراحی سایت املاک: به کارگیری از روش های نوین طراحی سایت، و راه اندازی سایت املاک به صورت کاملا رسپانسیو و پرسرعت
  • امنیت اطلاعات: به کارگیری از بالاترین سپر های امنیتی برای حفظ اطلاعات و حریم خصوصی کاربران

طراحی سایت املاک مناسب برای…

  • مشاورین املاک و بنگاههای کوچک و بزرگ
  • بازاریابان املاک و مستغلات
  • اجاره ویلا در نواحی توریستی
  • سازندگان املاک و یا انبوه سازان
  • شرکت های ساختمانی

نمونه طراحی سایت املاک

برای مشاهده پیشنمایش آنلاین و دیدن همه ویژگی های عنوان شده روی دکمه زیر کلیک نمایید.

تعرفه طراحی سایت املاک

برای مشاهده قیمت های ما برای طراحی سایت املاک و مستغلات و همچنین نحوه کار ما بر روی دکمه زیر کلیک نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید