ابزار های ثبت دامنه ارزان و بهترین نوع دامین

ابزار های ثبت دامنه ارزان و بهترین نوع دامین

ثبت دامنه ارزان و بهترین نوع دامین ، انتخاب نام دامنه برای محصول  ، سرویس  و یا  شغل خود امروز به یکی از چالشی ترین  مرحله در ایجاد هویت آنلاین شما تبدیل شده . در حالی که انتخاب یک نام عاقلانه برای کسب کار اینترنتی مهم است ، ساختن یک نام خلاقانه که بتوانید ماهیت کسب و کار شما را نشان دهد می توانید سخت باشد .

ابزار های ثبت دامنه ارزان

نامی که برای دامنه خود انتخاب می کنید لازم است به یادماندنی , سرزنده و با روح و بتوانید اطلاعاتی را پیرامون کسب کار شما به مشتری انتقال دهد و از آنجایی که بیشتر دامنه های سطح بالا گرفته شده اند  در حال حاضر انتخاب نام دامنه مناسب کار راحتی نیست .

در مقاله ایزارهای ثبت دامنه ارزان ،  شما را با 17 ابزار آنلاین انتخاب و پیشنهاد نام دامنه آشنا می کنیم . با کمک این ابزار ها شما قادر خواهید بود بهترین اسم را برای دامنه خود انتخاب کنید .

۱- Domainr

این امکان را به شما می دهد که با وارد کردن نام دامنه از باز بودن یا نبودن آن اطلاع پیدا کنید و پسوند ها و نام های جدید که با نام دامنه شما مرتبط است را به شما پیشنهاد می دهد .

۲- Lean Domain Search( انتخاب فانوس وب )

در صورتی که نام دامنه انتخاب شده شما گرفته شده است می توانید با وارد کردن در این سایت پیشنهادات جدید برای انتخاب نام دامنه دریافت کنید . این سایت با اضافه کردن پسوند و پیشوند با نام دلخواه شما دامنه های جدید  را به شما معرفی می کند .

۳- BustAName

BustAName به شما کمک می کند تا بهترین نام برای ثبت دامنه ارزان  را با استفاده از ترکیب کلمات و کلمات هم معنی  پیدا کنید . در این سایت شما کلمات مورد نظر خود را که می خواهید در نام دامنه شما به کار رود وارد میکنید و منتظر پیشنهادات سایت می شوید .

۴-Impossibility!

یک سایت ساخت دامنه با استفاده از ترکیب کردن  پسوند و پیشوند به کلمه مورد نظر شما است  .

۵-NameBoy

سایت ساخت دامنه با  استفاده از کلمه پیشنهادی شما .

۶-Domain Typer

یک سایت سریع برای انتخاب نام دامنه است که به شما نشان می دهد آیا دامنه شما قابل خرید است یا خیر .

۷-Name Mesh

یک سایت حرفه ای برای انتخاب نام دامنه و ثبت دامنه ارزان که در صورتی که نام دامنه شما گرفته شده باشد پیشنهاد های جدید و زیادی برای انتخاب نام دامنه جدید به شما می دهد .

۸-Domize

۹-Wordoid

کلمات جدید ساخته شده که کمتر از ۱۰ حرف است را به شما معرفی می کند . این کلمات مناسب برای ساخت یک برند جدید و نام دامنه است .

۱۰-Dot-o-Mator

۱۱-DomainsBot

این سایت از سال ۲۰۰۴ در حال فعالیت است و ایده های شما را دریافت  و به نام تبدیل می کند و دامنه های قابل خریداری را به شما نشان می دهد .

۱۲-NameTumbler

۱۳-NameStall

۱۴-Panabee

یک مسیر راحت برای جستجوی نام دامنه ، نام برنامه ، نام برند و شرکت می باشد . در صورتی که نام شما گرفته شده باشد  Panabee  نام  های جدید ترکیبی به شما پیشنهاد می دهد .

۱۵-Domain Puzzler

یک سایت آنلاین ساخت اسم دامنه است .

۱6-Namestation

ساخت دامنه جدید برای شما با استفاده از ترکیب کلمات .

۱7-Bulktopia

ارایه پیشنهاد های جدید اسم دامنه بر اساس کلمات کلیدی که شما وارد می کنید .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید