طراحی وب سایت گردشگری سلامت

مزایای طراحی وب سایت گردشگری سلامت

با توجه به گستردگی مراکز درمانی تخصصی در ایران و تعرفه های پزشکی مقرون به صرفه درمان نسبت به کشور های همسایه، ایران بستر بسیار مناسبی برای ارائه خدمات درمانی و جذب گردشگری سلامت می باشد .
سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اعلام کرده است که توریست های عراقی و آذربایجانی بالاترین میزان گردشگران ورودی به کشور را برخوردار هستند. معاون گردشگری کشور در همین زمینه نظر خودش را بیان کرده است که افغانستانی ها و پاکستانی ها هم در این جمع قرار می گیرند. از دیگر اتباع خارجی مراجعه کننده به ایران برای درمان می توان به گردشگران عمانی اشاره کرد، کشور لیتوانی نیز اخیرا به دلیل سطح پایین هزینه های درمان در کشورمان به سرمایه گذاری در این زمینه علاقه نشان داده است. اما با این وجود همچنان آمار دقیقی از گردشگران سلامت در ایران در دست نیست. اما می توان گردشگری سلامت را کسب و کاری پردرامد دانست و لزوم ورود به گردشگری پزشکی ، طراحی سایت گردشگری سلامت می باشد. که با استفاده از سیستم های چند زبانه می توان گردشگران بیشماری را جذب نمود.
طراحی سایت گردشگری سلامت (مدیکال توریسم)، بستری برای جذب بیماران خارجی و معرفی آن‌ها به پزشکان و بیمارستان‌های با کیفیت ایرانی است. بیمارانی که به منظور دریافت خدمات پزشکی، درمانی و زیبایی به ایران سفر می‌کنند. طراحی سایت گردشگری سلامت در کنار خدمات درمانی برای بیماران، خدمات اقامتی و گردشگری را نیز توسط تامین‌کنندگان فراهم می آورد.

اما با توجه به تمام مواردی که در بالا اشاره شد، همچنان مسئولان ایرانی متوجه اهمیت و ظرفیت پنهانی که گردشگری سلامت در ایران دارا می باشد نیستند و برنامه ی جامعی برای جذب سرمایه گذار در این حوزه وجود ندارد. چرا که تا زمانی که آمار درآمد و شمار مراجعه کنندگان این حوزه معلوم نباشد هیچ سرمایه گذاری چه ایرانی چه خارجی، نمی تواند ریسک انجام این کار را قبول کند.
به همین جهت شرکت فانوس رایانه اهورا به بکارگیری از دانش تخصصی و تجربیات گسترده در زمینه گردشگری با توجه به تحلیل بازار و هدف گذاری در ارائه خدمات اقدام به ارائه پلتفرمی جامع و کامل در زمینه راه اندازی ، رشد و توسعه کسب و کار در زمینه گردشگری سلامت نموده است که به شرح آن در طی سر فصل های مشخص می پردازیم.