بهترین روش های طراحی سایت

جدید ترین روش های طراحی سایت

روش های جدید طراحی سایت

در دنیای وب روش های متفاوتی برای طراحی سایت وجود دارد، که هرکدام از این متتدها برای کاربردی های خاصی می باشد. که در این مقاله به این انواع روش های طراحی سایت می پردازیم.

اشکال طراحی سایت:

  1. طراحی سایت رسپانسیو: در این نوع از روش های طراحی وب سایت، به گونه ای می باشد که در صورتی که وب سایت مورد نظر، با دستگاهای مختلف با ابعاد مختلف دیده شده، دقیقا سایت به همان اندازه صفحه نمایش آن تنظیم می گردد و دیگر نیازی به اسکرول کردن صفحه نمی باشد.
  2. طراحی سایت فلت یا تخت: این نوع روش های ساخت سایت با روی کار آمدن ویندوز 10 رونق گرفت، و از آن پس مخاطبین طراحی سایت به این نوع وب سایتها رقبت بیشتری نشان دادند . روش طراحی سایت فلت به روش دوری نمودن از تصاویر و منو های سه بعدی و خلق صفحات پاک و مفید و استفاده از ایکونهای تحت وب می باشد.
  3. طراحی سایت پیمایشی: در این نوع از روش های طراحی سایت که بسیار خلاقانه و سرگرم کننده است، کلیه صفحات مورد نیاز کاربران به صورت لایه لایه و در زیر هم می باشد و کاربران به راحتی می توانند با پیمایش لایه ها به هدف خود برسند، این نوع طراحی سایت به ظراحی سایت تک صفحه ای نیز گفته می شود.

زبانهای برنامه نویسی در طراحی سایت

  1. طراحی وب سایت با جاوا اسکریپت: این زیان برنامه نویسی به عنوان اولین  زبان اسکریپت نویسی در رابطه با مرورگرها شناخته می شود. و به عنوان زبانی بینابینی بین کد نویسی ها HTML و دیگر زبانهای برنامه نویسی سمت سرور می باشد. JAVA SCIPT با زبان JAVA متفاوت است و این زبان توسط NetScape وSun  تولید شده و تنها برای استفاده در اینترنت می باشد.
  2. طراحی وب سایت با html: این زبان برنامه نویسی زبان استاندارد دنیای وب می باشد، مرورگر های اینترنتی امکان درک کد های php وasp را ندارد و تنها کد های قابل شناسایی برای این مرورگر ها کد های html می باشد. طراح وب سایت می تواند از کاراکتر هایی هم چون جدول ، تصاویر ، متن ها و مواردی از این قبیل استفاده نماید . البته نا گفته نماند برای هر یک از این کاراکتر ها می بایست از تگ مربوط به آن استفاده نمایید . در واقع صفحات HTML از کد های متنی تشکیل شده است .

شرکت طراحی سایت فانوس وب ارائه دهنده راهکارهای خلاقانه در طراحی سایت صنعتی ، طراحی سایت ورزشی ، طراحی سایت پزشکی ، طراحی سایت خرید اینترنتی ، طراحی سایت دانلود ، طراحی سایت فروشگاه اینترنتی حرفه ای ، طراحی سایت فروشگاه اینترنتی پوشاک ، طراحی سایت فروشگاه اینترنتی آرایشی و بهداشتی و ارائه خدمات مشاوره کسب و کار اینترنتی ، پشتیبانی سایت با صد ها نمونه کار طراحی سایت موفق در ایران

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید