بهینه سازی تضمینی سایت

بهینه سازی تضمینی سایت

بهینه سازی تضمینی سایت

پر واضح است که هر چقدر محصولات شما منحصر به فرد باشد و سایت شما از لحاظ تکنیکی و ساختار گرافیکی کامل باشد ، اما با نبودن بازدید تاثیر به سزایی در کسب و کار شما نخواهد داشت . تحقیقات نشان داده است بیشتر کاربران اینترنت از موتور ها جستجو برای یافتن مطالب خود استفاده می کنند و ان هم تنها به صفحات اول موتور های جستجو نظری می اندازند.

شرکت فانوس رایانه اهورا با به کارگیری از متخصصان زبده و کار آزموده در زمینه سئو ، تبلیغات و روانشناسی اقدام به بهینه سازی تضمینی سایت شما می کند .

مراحل بهینه سازی تضمینی سایت توسط فانوس رایانه

  1. رفع معایب تکنیکی وب سایت شما: در این روش کلیه لینک دهی ها و الگوریتم برنامه نویسی شما مطابق با تکنیک ها روز و مورد قبول گوگل بهینه سازی می شود.
  2. انتخاب کلید واژه ها: بعد از رفع معایب تکنیکی سایت شما تیم فانوس رایانه در طی یک جلسه حضوری کلید واژه های مورد نظر شما را دریافت نموده و مستندات سایت شما بررسی می گردد.
  3. بهینه سازی کلید واژه ها: با انتخاب کلید واژه ها ، تیم فانوس رایانه کلیه کلید واژه ها را مورد نقد و بررسی قرار داده و با توجه به نیاز سنجی و مستجوی مخاطبان شما در اینترنت وازه ها را مطابق با اصول سئو و بازاریابی اصلاح می نماید.
  4. ثبت سایت در موتور های جستجو: در این مرحله تیم فانوس رایانه  برای بهینه سازی تضمینی سایت  شما وب سایت را در کلیه موتور جستجو های معتبر از جمله گوگل ، یاهو و بینگ ثبت نام می نماید.
  5. را اندازی شبکه های اجتماعی : در این مرحله تیم ما برای وب سایت شما صفحات ویژه ای در شبکه های اجتماعی مختلف از جمله فیسبوک ، تویتر ، اینستاگرام و … طراحی می نماید و به این صورت با مخاطبان بالقوه شما ارتباط برقرار می کند .
  6. معرفی به فهرستها : در بهینه سازی تضمینی سایت  لزوم قرار گرفتن در فهرستهای معتبر بر همگان روشن است ، تیم فانوس رایانه وب سایت شما را در این مرحله در کلیه فهرستهای معتبر داخلی و خارجی مطابق با فعالیت شما ثبت نام می نماید .
  7. تبلیغات و تبادل لینک : در این مرحله تیم فانوس رایانه وب سایت شما را در کلیه وب سایت های تبلیغاتی معتبر مطابق با نوع کسب و پیشه شما ثبت می نماید.
  8. پشتیبانی فنی : تیم فانوس رایانه  برای بهینه سازی تضمینی سایت شما به طور مداوم در طی یک سال آینده وب سایت شما را پشتیبانی می نماید و با گزارش گیری ماهانه و ارائه آن به کارفرما ، چند و چون تغییرات رنکینگ گول را برای وب سایت مورد نظر را به آگاهی می رساند
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید