آموزش کار با افزونه چند فروشگاهی دکان

آموزش کار با افزونه چند فروشگاهی دکان

آموزش کار با افزونه چند فروشگاهی دکان

در این آموزش قصد داریم تا برای کاربران سایت فانوس وب و مشتریان طراحی سایت فانوس وب روش های بارگزاری محصولات و کار با افزونه چند فروشگاهی دکان را شرح دهیم.

ورود به حساب کاربری

مرحله 1- ورود به حساب کاربری : برای ورود به حساب کاربری کافیست بر روی ایتم حساب کاربری کلیک نماید و گزینه ورود را بزنید در این حالت  دو بخش برای شما باز می شود اگر قبلا حساب کاربری داشته اید و مدیر فروشگاه شما را به  عنوان فروشنده تایید صلاحیت کرده است وارد مرحله 2 شوید و نام کابری و رمز عبور خود را وارد کنید و دکمه ورود را بزنید و اگر هم که تا کنون حساب کاربری نداشته اید آدرس ایمیل خود را وارد کنید و سپس گذر واژه خود را بنویسید سعی کنید در انتخاب گذر واژه حداقل از 8 کارکتر و ترکیبی از کلمات و اعداد انتخاب کنید و در نهایت انتخاب کنید فروشنده هستید یا مشتری و در نهایت ثبت نام کنید . نتیجه ثبت نام از طریق ایمیل به شما اعلام خواهد شد و نوع فروشنده و یا مشتری بودن شما را مدیر سایت مشخص می نماید.

داشبود و پیشخوان فروشگاه

در بخش داشبورد فروشگاه می توانید اطلاعات کاملی از سیستم فروش و میزان بازدید و محصولات شما به نمایش در می آید. و در صورتی که مدیر فروشگاه اطلاعیه یا پیامی برای شما داشته باشد از بخش مشاهده آخرین اطلاعیه می آید.

بخش محصولات

در این بخش می توانید تمامی محصولات بارگزاری شده در سایت را مشاهده نمایید و اینکه آیا محصول شما مورد تایید قرار گرفته است یا خیر و ایا در صف انتظار هست را می توانید ببینید برای افزودن محصول جدید بر روی بخش افزودن محصول جدید کلیک کنید

افزودن محصول جدید

مشخصات محصول

مرحله 7- در این بخش مربوط به توضیحات و شرح محصول می باشد.

مرحله 8- تیتر محصول : در این بخش نام محصول خود را وارد کنید سعی کنید برای تیتر مابین 40 کارکتر تا 70 کارکتر و از کلمات کلیدی اصلی خود در تیتر و عنوان محصول استفاده کنید و به بهترین وجه ممکن محصول را توصیف نمایید.

مرحله 9- قیمت محصول : در کادر قیمت اصلی محصول را مشخص کنید و در صورتی که قصد فروش ویژه یا حراج را داشته اید قیمت فروش ویژه آن را مشخص کنید.

مرحله 10 – زمانبندی حراج: در این قسمت برای فروش ویژه و حراج های خود زمانبندی مشخصی تعیین نمایید و برای ان تایم مشخص کنید تا کابران و مشتریان شما ترغیب به خرید آن محصول شوند.

مرحله 11 – انتخاب دسته بندی کالا : در این قسمت دسته بندی کالای خود را انتخاب کنید.

مرحله 12 – در این بخش تصویر شاخص و یا عکس محصول را انتخاب کنید ، عکس محصول را در ابعاد مربع و بالای 200 پیکسل قرار دهید تا شبکه های اجتماعی بتواند عکس محصول را ذخیره کنند همچنین از فرمت های کم حجم و به صورت پشت سفید استفاده نمایید و عکس مورد نظر را از سایت اصلی کمپانی محصول پیدا کرده و در فتوشاپ در ابعاد مشخص جایگذاری و تبدیل نمایید و در نهایت برای ذخیره عکس، آن را به صورت save for web و نام ان را به صورت انگلیسی ذخیره نمایید .

مرحله 13- در این قسمت برچسب ها و کلمات کلیدی مشابه در رابطه با محصول را مشخص نمایید برچسب ها و کلمات کلید کمک می کنند تا کاربران سایت بتوانند محصولات مشابه و مرتبط به هم را به راحتی پیدا کنند

مرحله 14 – توضیحات و محتوای محصول : در این بخش حداقل تعداد کاراکتر کی باید برای شرح محصول استفاده کرد بین 250 تا 300 کارکتر می باشد و سعی کنید از نام محصول و کلمات مشابه ان حداقل به میزان 3 درصد استفاده نمایید و به شکل های مختلف آن را به کار ببرید مثلا در جایی ان را به صورت بولد بنویسید و در جایی دیگر به صورت ایتالیک و … حتما سعی کنید در محتوای خود به صفحه اصلی سایت و سایت دیگر لینک بدهید و از کپی بردرای متن از سایت های دیگر جدا خودار کنید.

مرحله 15 – توضیحات کوتاه: توضیحات کوتاه محصول شامل 156 کارکتر می باشد که موتور های جستجو به صورت خلاصه آنها را به نمایش در می آورد بهتر است برای توضیحات متا از کلمات کلیدی مرتبز و مشابه با نام محصول استفاده شود و در برگیرنده توضیحات کامل و خلاصه ای از محصول باشد.

 

 

مرحله 16- در این بخش شناسه محصول را واردکنید که می تواند ترکیبی از حروف و عدد انگلیسی باشد

مرحله 17- می توانید با توجه به چک باکس های موجود تعیین کنید که محصول مورد نظر به صورت دانلودی می باشد و یا کالا هست و ویژگی های مهم و متغییر های آن را در این بخش سفارشی سازی کنید

مرحله 18- در این قسمت می توانید ابعاد و و وزن محصول را مشخص کنید تا بتوانید برای حمل و نقل و سیستم های پستی نرخ ان را مشخص نمایید.

مرحله 19 – اگر برای محصول کلاس حمل و نقل خاصی در نظر گرفته اید در این قسمت قرار دهید.

مرحله 20- در این قسمت اگر برای محصول خاصی توضیحات لازم است ارائه دهید می توانید در این قسمت ان را بنویسد تا مشتری قبل از نهایی کردن خرید آن را مطالع کند .

مرحله 21- اگر می خواهید برای محصول مورد نظر امکان نظر دهی و یا لایک و دیسلایک فعال باشد این گزینه را تیک دارد کنید و در نهایت مرحله 22 اقدام به ذخیره محصول نمایید.

بخش 23 – در این بخش می توانید سفارشات خود را مشاهده نمایید و در صورت اینکه خرید انجام شده باشد نوع کالا و مشخصات مشتری سفارش دهنده را ببینید.

بخش 25 – در این بخش اگر می خواهید برای مشتریان خاص و ویژه خود امکان تخفیف دهی و داده آفر های ویژه پیشنهاد نمایید اقدام به تعریف کوپن های تخفیف نمایید

بخش 26 – در این بخش می توانید نظرات مخاطبین خود را در رابطه با محصول مشاهده نمایید و نمایی از دیدگاه کابران نسبت به محصول خود داشته باشید و در در صورت اینکه نیاز به پاسخ بود ، پاسخ مشتریان و کاربران خود را بدهید.

بخش 27- در این بخش می توانید برداشت های خود را ببینید و و یا اینکه شماره کارت و شماره حساب خود را وارد کنید تا حساب کالاهای فروخته شده به حساب شما واریز شود.

بخش 28- در این بخش اطلاعات و مشخصات خود را وارد کنید.

شرکت طراحی سایت فانوس وب، ارائه دهنده روش های نوین طراحی سایت و سئو با صدها نمونه کار طراحی وب سایت موفق در بازار ایران و خاورمیانه می باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید