آشنایی با سیستم رزرواسیون مرکزی آمادئوس

آشنایی با سیستم رزرواسیون مرکزی آمادئوس

شرکت اروپایی آمادئوس در سال ۱۹۸۷ توسط ایرلاین ایرفرانس، لوفت هانزا، ایبریا و اس آ اس به عنوان سیستم رزواسیون مرکزی تأسیس شد و در بیشتر کشورهای جهان فعال می باشد. مشتریان سیستم رزرواسیون مرکزی آمادئوس شامل عرضه کنندگان خدمات مسافرتی مانند شرکت های هواپیمایی، هتل ها، شرکت های اجاره دهنده اتومبیل، خطوط راه آهن، کشتی های تفریحی، مجریان تور، آژانس های مسافرتی و همچنین شرکت های تجاری و مسافرین می شود.

در سال ۲۰۰۵ حوزه فعالیت این شرکت از یک GDS فراتر رفته و آمادئوس به یک پشتیبانی کننده همه جانبه صنعت در زمینه فن آوری اطلاعات تبدیل شد. شعار «your technology partner» بیانگر دیدگاه رزرواسیون آمادئوس مبتنی ایجاد و نگهداری رابطه بلند مدت و کامل با مشتریان خود است.
به طور کلی شرکت آمادئوس در دو حوزه فعالیت می کند، سیستم توزیع جهانی (GDS) و راه حل های (IT) که به کسب و کارهای فعال در صنعت توریسم ارائه می دهد. این شرکت در سال ۲۰۱۰، ۸۵۰ میلیون معامله مالی با ایلاین ها، هتل ها، آژانس های مسافرتی، بیمه کنندگان، اجاره اتومیبل و راه آهن ها به ثبت رساند. خدمات آمادئوس به ۱۹۵ کشور ارائه داده می شود و در حال حاضر ۱۱۸۰۲ نفر پرسنل دارد. این شرکت در سال ۲۰۱۳، بیش از ۳ میلیارد دلار درآمد داشت. چشم انداز این سیستم رزرواسیون مرکزی با استفاده از تکنولوژی های طراحی وب سایت می باشد.
در حال حاضر قابلیت رزرو بلیط ۴۳۰ ایرلاین، ۳۷۰۰۰ مکان اجاره اتومبیل، ۵۰ کشتی تفریحی، ۳۰۰۰۰۰ هتل، ۲۸۸ هتل زنجیره ای، ۱۰۰ خط آهن و ۲۴۳ مجری تور بر روی سیستم رزرو آمادئوس وجود دارد.
محصولات زیر نمونه هایی از محصولات آمادئوس می باشند:
Pro web: این محصول بر پایه نیازهای کارکنان بخش پذیرش مسافر طراحی شده و کابر با وارد کردن دستورات تبادلات مورد نظر با سیستم رزرواسیون را انجام می دهد. این محصول مجهز به برنامه بلیط نگار نمی باشد.
Pro web plus: این محصول در سطح بالاتری از pro web طراحی شده و علاوه بر برنامه بلیط نگار، دارای امکاناتی جهت سهولت استفاده کاربران می باشد.
Vista: ویستا جدیدترین محصول بخش پذیرش مسافر آمادئوس می باشد که علاوه بر امکاناتpro web plus کاربر می تواند برای انجام تبادلات لازم از نمادهای گرافیکی استفاده نماید.

مطالب مرتبط:

طراحی سایت آژانس مسافرتی

Amadeus learning city: شهر آموزشی آمادئوس یک وب سایت آموزشی الکترونیکی از راه دور می باشد که به کاربران خدمات زیر را ارائه می دهد:
آموزش online سیستم آمادئوس
ارزیابی مهارت ها و ارائه مدرک بعد از گذراندن موفقیت آمیز دوره
ارتباط و مذاکره online به صورت گردهمایی اینترنتی، جلسات گفتگو، و برنامه های الکترونیکی.
Amadeus e-travel@checkmytrip: این سایت راه سریع و آسان برای مشتریان دفاتر آژانس مسافرتی جهت نمایش جزئیات مسیر مسافرت مانند زمان پرواز، اطلاعات آب و هوایی مقصد و سایر اطلاعات مفید دیگر می باشد.
تمامی مسافرهایی که رزرو آن ها از طریق آمادئوس انجام شده باشد؛ می توانند برای بررسی مسافرت خود به صورت الکترونیکی از این سایت استفاده نمایند.
Amadeus e-retail engine@planitgo: این تکنولوژی توسط شرکت های هواپیمایی و دفاتر خدمات مسافرتی به منظور توزیع خدمات و محصولات خود به صورت online استفاده می شود. این محصول موجودی پروازها، هتل ها، شرکت های کرایه دهنده اتومبیل، نرخ ها و سایر گزینه های مورد نیاز مشتری را فراهم می آورد.
Amadeus e-travel management@ aergo: سیستم مدیریت الکترونیکی مسافرت آمادئوس پیچیدگی های سفرهای کاری را برداشته و شرکت ها و نمایندگی های مسافرتی مشابه را قادر می سازد تا تمامی اجزاء مسافرت را مانند موجودی جا، نرخ و شرایط مسافرت را از طریق یک وب سایت به راحتی دریافت نموده و کارمندان طبق برنامه شرکت، رزرو خود را انجام داده و خریداری نمایند. با استفاده از این سیستم نیروی کار و زمان کمتری صرف فراهم آوردن مقدمات سفر می شود.
Amadeus altea customer management solution: سیستم مدیریت مشتری altea اولین نسل جدید فن آوری اطلاعات (IT) برای صنعت هواپیمایی در ۳۰ سال اخیر می باشد.
این سیستم در سه حوزه برنامه ریزی، فروش و پرواز فعالیت دارد. ارتقاء سطح درآمد ، افزایش مشتریان ثابت، عکس العمل سریع به شرایط بازار نمونه هایی از مزایای سیستم مدیریت مشتری altea می باشد. این سیستم همچنین دیدگاه شرکت های هواپیمایی را نسبت به مسافر تغییر داده و طبق آن مسافر، مشتری تلقی می شود و می تواند از خدمات بهتری بهره مند شود.

شرکت طراحی سایت فانوس وب، ارائه دهنده روش های نوین طراحی سایت و سئو با صدها نمونه کار طراحی وب سایت موفق در بازار ایران و خاورمیانه می باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید